Porady dla graczy.
-
- Posty: 258
- Rejestracja: 13 sie 2011 21:08
Re: Porady dla graczy.
Za wykonywane zadania zawsze dostaje się tyle samo punktów XP niezależnie od poziomu postaci.
Jednakże! Postać na niskim poziomie ma bonus do zdobywania XP w walce - na oko nawet do 6 razy szybciej. Stąd typową radą (moją) jest odłożenie robienia zadań do przynajmniej wiele przeszedł.
Jednakże! Postać na niskim poziomie ma bonus do zdobywania XP w walce - na oko nawet do 6 razy szybciej. Stąd typową radą (moją) jest odłożenie robienia zadań do przynajmniej wiele przeszedł.
Re: Porady dla graczy.
Jesteś pewny? Z niektórych eksperymentów wynika że przynajmniej część zadań nagradzana jest proporcjonalnie do poziomu.
-
- Posty: 258
- Rejestracja: 13 sie 2011 21:08
Re: Porady dla graczy.
Skoro tak wynika, to może tak być. Ja sprawdzałem tylko na kilku zadaniach typowo dla początkujących.
Przez proporcjonalnie masz na myśli silniejsza postać - więcej expa, czy odwrotnie?
Przez proporcjonalnie masz na myśli silniejsza postać - więcej expa, czy odwrotnie?
Re: Porady dla graczy.
Też nie zauważyłem, żeby ilość expa zależała od poziomu. Może jednak są takie wyjątki.
Ulf:
Rzecz nie w tym ile dostajesz expa, ale ile czasu powyżej dławika potrzebujesz na zdobycie tej samej porcji podczas bicia potworów. Na zrobienie zadania poświęcasz mniej więcej tyle samo czasu niezależnie od poziomu, ale prędkość expienia radykalnie spada. No i widok dużych postępów na zwiedził cieszy dużo bardziej niż na stępaczu
Dhogrin:
Wydaje mi się, że B. Ja w pewnym momencie (kiedy wskoczyło zwiedził. przy ludzkim WWWNNN) zauważyłem, że na zrobieniu postępu potrzebuje wyraźnie więcej czasu.
Ulf:
Rzecz nie w tym ile dostajesz expa, ale ile czasu powyżej dławika potrzebujesz na zdobycie tej samej porcji podczas bicia potworów. Na zrobienie zadania poświęcasz mniej więcej tyle samo czasu niezależnie od poziomu, ale prędkość expienia radykalnie spada. No i widok dużych postępów na zwiedził cieszy dużo bardziej niż na stępaczu
Dhogrin:
Wydaje mi się, że B. Ja w pewnym momencie (kiedy wskoczyło zwiedził. przy ludzkim WWWNNN) zauważyłem, że na zrobieniu postępu potrzebuje wyraźnie więcej czasu.
Ostatnio zmieniony 20 paź 2013 13:01 przez Adelmar, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Porady dla graczy.
Co do dławika.. Jak on działa?
Czy po przekroczeniu dławikowego progu:
a) Każdy postęp zamiast 100 expa oznacza 50 expa.
b) Postęp nadal oznacza 100 expa, ale za zabicie stwora dostaję 5 punkcików, zamiast 10.
c) Jeszcze jakaś inna opcja.
Czy po przekroczeniu dławikowego progu:
a) Każdy postęp zamiast 100 expa oznacza 50 expa.
b) Postęp nadal oznacza 100 expa, ale za zabicie stwora dostaję 5 punkcików, zamiast 10.
c) Jeszcze jakaś inna opcja.
Re: Porady dla graczy.
Postepy na expie robi sie w miare szybciej do okolic kawalu swiata. Potem oznaczaja juz tyle samo zabitych npcow (i od okolic b. doswia zaczyna oplacac robic sie questy). Dlawik polega na tym, ze trzeba znacznie wiecej postepow na kazdy kolejny poziom. Co za tym idzie, opcja 'a' wydaje sie byc najblizej prawdy.
Btw. Wakahiko zaktualizowal w miare mapke (jeszcze pewnie bedzie nakladal poprawki), ale sa juz wytyczone nowe trakty w Impie.
Btw. Wakahiko zaktualizowal w miare mapke (jeszcze pewnie bedzie nakladal poprawki), ale sa juz wytyczone nowe trakty w Impie.
Great things are possible when one man's wisdom and an hour's effort are combined.
A sound offense has the power of roaring water, it fills every hole in an opponent's defenses.
<@thran> jakby postac miala byc odbiciem gracza sin gralby w kz
A sound offense has the power of roaring water, it fills every hole in an opponent's defenses.
<@thran> jakby postac miala byc odbiciem gracza sin gralby w kz
-
- Posty: 258
- Rejestracja: 13 sie 2011 21:08
Re: Porady dla graczy.
Inna opcja: Dławik zaczyna się objawiać, kiedy mamy wysokie cechy. Podniesienie siły o podcechę na mocarnym wymaga już trochę więcej expa, jeszcze więcej na epiku, a potem nadludziu.
Na przykładzie: Postęp to zawsze tyle samo expa, załóżmy 100. Na niskich poziomach podniesienie siły, mądrości itd. o jedną podcechę wymaga 500 expa, ale zaczynając gdzieś tuż przed epikiem ta liczba zaczyna rosnąć z każdą podcechą do 600, 700 itd.
To sprawia, że w zależności od ustawienia cech w różnym czasie osiągamy dławik. Prawdopodobnie postać z 111111 przeszłaby z bdoswa na zwiedził w 45 postępów.
Na przykładzie: Postęp to zawsze tyle samo expa, załóżmy 100. Na niskich poziomach podniesienie siły, mądrości itd. o jedną podcechę wymaga 500 expa, ale zaczynając gdzieś tuż przed epikiem ta liczba zaczyna rosnąć z każdą podcechą do 600, 700 itd.
To sprawia, że w zależności od ustawienia cech w różnym czasie osiągamy dławik. Prawdopodobnie postać z 111111 przeszłaby z bdoswa na zwiedził w 45 postępów.
Re: Porady dla graczy.
Gleanevall: To o czym piszesz to dodatkowa sprawa, niezalezna z dlawikiem.
Great things are possible when one man's wisdom and an hour's effort are combined.
A sound offense has the power of roaring water, it fills every hole in an opponent's defenses.
<@thran> jakby postac miala byc odbiciem gracza sin gralby w kz
A sound offense has the power of roaring water, it fills every hole in an opponent's defenses.
<@thran> jakby postac miala byc odbiciem gracza sin gralby w kz
-
- Posty: 258
- Rejestracja: 13 sie 2011 21:08
Re: Porady dla graczy.
Myślę, że nie zgadzasz się przez kwestię nazewnictwa. Z tego co opisałem wynika to: "trzeba znacznie wiecej postepow na kazdy kolejny poziom". Dlatego to nazwałbym dławikiem.
Natomiast to, że "Postępy na expie robi sie w miare szybciej do okolic kawału świata" to ty nazwałeś dławikiem, a wizowie gdzies na forum właśnie bonusem - tylko kwestia perspektywy.
Na pewno nie jest tak, że np. od zwiedził moby dają mniej expa, przez co postępy miałyby wchodzić wolniej.
Natomiast to, że "Postępy na expie robi sie w miare szybciej do okolic kawału świata" to ty nazwałeś dławikiem, a wizowie gdzies na forum właśnie bonusem - tylko kwestia perspektywy.
Na pewno nie jest tak, że np. od zwiedził moby dają mniej expa, przez co postępy miałyby wchodzić wolniej.
Re: Porady dla graczy.
Nie, to nie jest kwestia nazwewnictwa. To sa dwie rozne sprawy. Z kazdym kolejnym poziomem cechy trzeba wpakowac w nia wiecej expa, by te ceche zwiekszyc. To jest to o czym piszesz. Dodatkowo:
Powyzej zwiedzil postac dostaje mniej expa za npce. I zostalo to nazwane dlawikiem wlasnie. I nie dziala to tak, ze postepy wchodza wolniej. Wchodza nawet szybciej, bo jak pisalem, potrzeba tyle samo npcow na jeden. Po prostu czesc expa idzie w kosmos, w cos, co zastapilo stara brutalnosc, a nie w postac.
Kod: Zaznacz cały
wiec dodatkowo zmodyfikowalismy funkcje brutalnosci.
Az do poziomu 'ktos kto zwiedzil caly swiat' bedzie ona dopuszczac
tyle samo lub wiecej doswiadczenia niz wczesniej, a powyzej mniej.
Great things are possible when one man's wisdom and an hour's effort are combined.
A sound offense has the power of roaring water, it fills every hole in an opponent's defenses.
<@thran> jakby postac miala byc odbiciem gracza sin gralby w kz
A sound offense has the power of roaring water, it fills every hole in an opponent's defenses.
<@thran> jakby postac miala byc odbiciem gracza sin gralby w kz