tf-mapper
Re: tf-mapper
Nie zrozumiałeś. Mi chodzi o zwykły krok, bez tworzenia nowej lokacji.
[A]---[C]
Po przejściu z A do C, map:undo nie cofa kroku do A.
Wiem, że istnieje polecenie revert, jednak wolałbym mieć to wszystko w jednej komendzie. Wszystko odnoszę do TinTin++ i dlatego się "czepiam".
[A]---[C]
Po przejściu z A do C, map:undo nie cofa kroku do A.
Wiem, że istnieje polecenie revert, jednak wolałbym mieć to wszystko w jednej komendzie. Wszystko odnoszę do TinTin++ i dlatego się "czepiam".
Athel Loren shall not suffer the presence of Men, nor Orcs, nor Dwarfs, nor Beastmen. If a foe takes a single step upon such sacred soil, they shall not take another.
TinTin++ Mud Client Manual
TinTin++ Mud Client Manual
Re: tf-mapper
Thornag pisze:Instrukcja: http://try.github.io/levels/1/challenges/1
Tickbox jest w lewym panelu po lewej od 'numpada'
Co do customow, to mamy ich spora pule, ciekawy jestem jaki custom nie dzialal?
Wykonalem instrukcje z guida i git pull zadzialalo, ale nie widze nowych opcji obok numpada (innych niz [x]Auto i [x]Center.
Moze wracajac do pytania,
jezeli kasuje caly folder i daje:
git clone https://github.com/thornag/tf-mapper.git
- to sciaga to najnowsza wersje?
M.
Re: tf-mapper
Tak, sciaga nowa wersje.
Co do undo to wersji walk rzeczywiscie moze cofac krok, ale
Przy chodzeniu jesli klepniesz nieistniejacy kierune to mapper i tak nie pojdzie bo nie ma wyjscia, revert/undo jest niepotrzebne, jesli wyslesz to cofniesz sie do poprzendiej lokacji co byloby niepoprawne.
Undo w sumie nadaje sie do wysylania tylko w create mode, tylko wtedy ma sens.
Undo dla mnie to takze akcja 'edycyjna' ktora wykonuje kasowanie ostatniego pokoju a takze revert.
Z tych powodow revert zostanie taki jaki jest.
Co do undo to wersji walk rzeczywiscie moze cofac krok, ale
Przy chodzeniu jesli klepniesz nieistniejacy kierune to mapper i tak nie pojdzie bo nie ma wyjscia, revert/undo jest niepotrzebne, jesli wyslesz to cofniesz sie do poprzendiej lokacji co byloby niepoprawne.
Undo w sumie nadaje sie do wysylania tylko w create mode, tylko wtedy ma sens.
Undo dla mnie to takze akcja 'edycyjna' ktora wykonuje kasowanie ostatniego pokoju a takze revert.
Z tych powodow revert zostanie taki jaki jest.
Re: tf-mapper
Wiem jak działa mapper w trybie walk, tego tłumaczyć nie musisz. Nie oczekuję również zmiany w poleceniu revert.
W obecnej sytuacji map:undo ma sens tylko w trybie create. Ze względu na przyzwyczajenia do TinTin++ i nieznajomość rozwiązań tf'a, nie rozumiem co stoi na przeszkodzie aby map:undo w trybie walk działało jak revert. Cały czas miałem na myśli krok do lokacji, która istnieje.
W obecnej sytuacji map:undo ma sens tylko w trybie create. Ze względu na przyzwyczajenia do TinTin++ i nieznajomość rozwiązań tf'a, nie rozumiem co stoi na przeszkodzie aby map:undo w trybie walk działało jak revert. Cały czas miałem na myśli krok do lokacji, która istnieje.
Athel Loren shall not suffer the presence of Men, nor Orcs, nor Dwarfs, nor Beastmen. If a foe takes a single step upon such sacred soil, they shall not take another.
TinTin++ Mud Client Manual
TinTin++ Mud Client Manual
Re: tf-mapper
i ja mam pytanie jak przemieścić lokacje (jedna lub kilka) np mury miasta o poziom w gore lub w dol.?
np. zrobimy mury i okazuje sie ze jednak nie mamy miejsca, jak mury dac pietro wyżej?
np. zrobimy mury i okazuje sie ze jednak nie mamy miejsca, jak mury dac pietro wyżej?
Re: tf-mapper
Nie da sie tak po porstu. Za duzo roboty ze sprawdzaniem kolizji etc.
Najlepiej zaznaczyc co chcesz, kliknac CTRL+C (copy), przelaczyc pietro wyzej i wkleic poprzez PPM i Paste.
Najlepiej zaznaczyc co chcesz, kliknac CTRL+C (copy), przelaczyc pietro wyzej i wkleic poprzez PPM i Paste.
Re: tf-mapper
@Sother, moj blad, zrobilem appa dla MacOS a zapomnialem commita
Mala zmiana (tylko dla zrodel i wersji MacOS)
1. Prototypowe szukanie sciezek.
Komendy:
path:highlight:ROOM_ID - spowoduje podswietlenie sciezki na mapie
path:clear - spowoduje usuniecie podswietlenia
Jest to implementacja BSF wiec calosc moze proponowac nieco dziwne sciezki, zawsze najkrotsze, niekoniecznie najbardziej optymalne.
Mozliwe, ze bedzie trzeba zmienic na system wagowy, ale wtedy musimy pomyslec jak rozdzielimy wagi, i jak np zaznaczymy ze powiedmzy klasa path na rowninie ma wiecej kosztu niz ta sama klasa ale w gorach,
Zaproaszam do testow.
Win spakuje dzisiaj jak wroce z pracy.
Mala zmiana (tylko dla zrodel i wersji MacOS)
1. Prototypowe szukanie sciezek.
Komendy:
path:highlight:ROOM_ID - spowoduje podswietlenie sciezki na mapie
path:clear - spowoduje usuniecie podswietlenia
Jest to implementacja BSF wiec calosc moze proponowac nieco dziwne sciezki, zawsze najkrotsze, niekoniecznie najbardziej optymalne.
Mozliwe, ze bedzie trzeba zmienic na system wagowy, ale wtedy musimy pomyslec jak rozdzielimy wagi, i jak np zaznaczymy ze powiedmzy klasa path na rowninie ma wiecej kosztu niz ta sama klasa ale w gorach,
Zaproaszam do testow.
Win spakuje dzisiaj jak wroce z pracy.
Re: tf-mapper
Sprytnie rozwiązano to w mapperze TinTina++ (do znudzenia będę się do niego odwoływał). Lokacji można przypisać tzw. Room weight w zakresie od 0.001 do 1000. Standardowo zawsze nowy room otrzymuje wartość 1. Path finder wybiera "najlżejszą" ścieżkę.
Athel Loren shall not suffer the presence of Men, nor Orcs, nor Dwarfs, nor Beastmen. If a foe takes a single step upon such sacred soil, they shall not take another.
TinTin++ Mud Client Manual
TinTin++ Mud Client Manual
Re: tf-mapper
No a co ja wyzej napisalem ?
Re: tf-mapper
niemozliwa do realizacji sytuacja o ktorej pisalem na gh
nie wiem czy ten obrazek jest czytelny jeśli nie postaram sie dostarczyć screena
Kod: Zaznacz cały
[A] -------> [B]
[C]---[B]