Nowe, lepsze placze na Magów
Re: Nowe, lepsze placze na Magów
Siv, ale ja mowie o mega tajnych projektach, ktorych odtajnienie by bylo kluczem do wspolpracy na linii gracz-wiz.
Otwarcie gildii, podpakowanie wymierajacych elitarek, zwrocenie wycofki zakonowi, mcobrony fanatykom, uberprzestraszania ztkom, itp. A nie jakies tam dodatkowe fajki albo inne pierdolki.
Otwarcie gildii, podpakowanie wymierajacych elitarek, zwrocenie wycofki zakonowi, mcobrony fanatykom, uberprzestraszania ztkom, itp. A nie jakies tam dodatkowe fajki albo inne pierdolki.
Re: Nowe, lepsze placze na Magów
Pisz jeszcze bardziej ogólnikowo a na pewno ktoś Ci odpisze.Paulie pisze:Czy to, ze arlekin, rycerze bretonscy i karawany kupieckie rozplywaja sie w powietrzu to blad, ktory nalezy zglaszac, czy nowy trend kodowania?
Re dol: Tez, ale nie tylko.
Dobry przykład:
To, że cośtam się dzieje gdzieśtam na Arkadii to błąd, który należy zgłaszać, czy nowy trend kodowania?
Do kontaktów z czarodziejami służy komenda ‚zglos’ (błąd/pomysl/mg).
Re: Nowe, lepsze placze na Magów
Chodzi chyba o to co przy np Lorenzie mozna zauwazyc.
Po wycofanu sie z walki i powrocie na lokacje Lorenza nie widac, uciekl w krzaki
Po wycofanu sie z walki i powrocie na lokacje Lorenza nie widac, uciekl w krzaki
Re: Nowe, lepsze placze na Magów
Z Lorenzem to zależy od tego, jak bardzo obijesz jego pomagierów.
Zdaje się, że zamysł kodera był taki, żeby się nie dało ich po jednym zabijać.
Podobnie jest u navajeros i innych, nowych, grupek mobów łażących/stojących po/na traktach lub okolicach.
Zdaje się, że zamysł kodera był taki, żeby się nie dało ich po jednym zabijać.
Podobnie jest u navajeros i innych, nowych, grupek mobów łażących/stojących po/na traktach lub okolicach.
Populacja graczy arkadyjskich nie dorasta - gracze z reguły się tylko starzeją.
Re: Nowe, lepsze placze na Magów
Zostana usuniete zawody elitarne, umiejetnosci beda spadac po odejsciu z gildii, ogrom zblansujemy cechy, lesnym nie zakodujemy zielonej kolczugi w kuzni, w kupcach po raz piaty zmienimy wladze, a ohmowi pozwolimy legitymowac kmy.Gunnar pisze:Siv, ale ja mowie o mega tajnych projektach, ktorych odtajnienie by bylo kluczem do wspolpracy na linii gracz-wiz.
Otwarcie gildii, podpakowanie wymierajacych elitarek, zwrocenie wycofki zakonowi, mcobrony fanatykom, uberprzestraszania ztkom, itp. A nie jakies tam dodatkowe fajki albo inne pierdolki.
Teraz mozecie przejsc do realizacji wspolpracy na linii gracz-wiz.
Re: Nowe, lepsze placze na Magów
Zurek: Twoj przyklad nie jest porownywalny z moimi, jako ze wiadomo gdzie i co sie dzieje. Nie podalem jednak okolicznosci, wiec juz spiesze z uzupelnieniem:
1.) Druzyna paca arlekina, jeden musi uciec, druzyna zostaje. Npc wybiega za uciekinierem, jednak juz nie wraca, ba nawet nie zostaje tam gdzie pogonil - nie ma go juz wcale.
2.) Rycerze bretonscy jezdza miedzy Quenelles, a promem w polnocej Bretonii. Kiedy dojada do promu to rowniez znikaja, zamiast zawrocic, rozbic jakis oboz czy cokolwiek innego.
3.) Karana kupiecka, ktora ochrania Traim jezdzi po calym Isthar. Gdy do jezdza do bram miasta (nie wiem czy wszystkich, na pewno Novigradu) rowniez wyparowuje.
EDIT:
Najwyrazniej znikaja nie tylko przed bramami miast, ale tak po prostu.
Raf:
1.) Druzyna paca arlekina, jeden musi uciec, druzyna zostaje. Npc wybiega za uciekinierem, jednak juz nie wraca, ba nawet nie zostaje tam gdzie pogonil - nie ma go juz wcale.
2.) Rycerze bretonscy jezdza miedzy Quenelles, a promem w polnocej Bretonii. Kiedy dojada do promu to rowniez znikaja, zamiast zawrocic, rozbic jakis oboz czy cokolwiek innego.
3.) Karana kupiecka, ktora ochrania Traim jezdzi po calym Isthar. Gdy do jezdza do bram miasta (nie wiem czy wszystkich, na pewno Novigradu) rowniez wyparowuje.
EDIT:
Kod: Zaznacz cały
Traim na gniadym przysadzistym koniu, dlugoreki ponury mezczyzna, Nortiv i Derhen podazaja na polnoc.
Dwukonny czerwony powoz wiozacy oschlego grubego kupca jedzie tuz za nimi.
## Ide: "n".
Skrzyzowanie ulic Nadbrzeznej i Zbozowej.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnoc, wschod, poludnie i zachod.
Raf:
Ostatnio zmieniony 27 maja 2013 15:48 przez Paulie, łącznie zmieniany 1 raz.
Great things are possible when one man's wisdom and an hour's effort are combined.
A sound offense has the power of roaring water, it fills every hole in an opponent's defenses.
<@thran> jakby postac miala byc odbiciem gracza sin gralby w kz
A sound offense has the power of roaring water, it fills every hole in an opponent's defenses.
<@thran> jakby postac miala byc odbiciem gracza sin gralby w kz
Re: Nowe, lepsze placze na Magów
Hola Hola, Rafgarcie.
O ile z kilkoma punktami oczywiscie sie zgadzam o tyle usuniecie zawodow elitarnych byloby gigantycznym bledem dla calego muda. Nic tak nie nakreca koniunktury jak kolejne kosmiczne wyniki wykrecane przez umy elitarne.
Poszedlbym nawet w strone elitarki dla mas. W kazdej gildii byloby stanowisko, ktore by takie umiejetnosci dostawalo. Stracic by je moglo tylko w bezposredniej walce wewnatrz gildiowej. Daloby to pole do popisu dla wszelakiej masci skrytobojcow, szpiegow, itp. Nagradzani by byli gracze, ktorzy spedzili dlugie godziny na oraniu swojego lvlu!
Edit1:
OCzywiscie walka i zabicie jest tutaj tylko przenosnia. Co prawda u ogrow, wybijanie sie i szefostwo najsilniejszego jest jak najbardziej OK, w MC np. taki tzeentch moglby przebiegle zlapac na idlu Dagjera i go uciupac zyskujac mega umy, to np. w gildiach pacyfistycznych mogloby chodzic o cos innego, np. u SIgmarow konkurs na najlepsza modlitwe do swojego boga, u halflingow wygrywa ten, kto zje najwiecej ciastek czy u elfow z lasu najlepsza solowka na flecie. Pomyslow jest multum.
O ile z kilkoma punktami oczywiscie sie zgadzam o tyle usuniecie zawodow elitarnych byloby gigantycznym bledem dla calego muda. Nic tak nie nakreca koniunktury jak kolejne kosmiczne wyniki wykrecane przez umy elitarne.
Poszedlbym nawet w strone elitarki dla mas. W kazdej gildii byloby stanowisko, ktore by takie umiejetnosci dostawalo. Stracic by je moglo tylko w bezposredniej walce wewnatrz gildiowej. Daloby to pole do popisu dla wszelakiej masci skrytobojcow, szpiegow, itp. Nagradzani by byli gracze, ktorzy spedzili dlugie godziny na oraniu swojego lvlu!
Edit1:
OCzywiscie walka i zabicie jest tutaj tylko przenosnia. Co prawda u ogrow, wybijanie sie i szefostwo najsilniejszego jest jak najbardziej OK, w MC np. taki tzeentch moglby przebiegle zlapac na idlu Dagjera i go uciupac zyskujac mega umy, to np. w gildiach pacyfistycznych mogloby chodzic o cos innego, np. u SIgmarow konkurs na najlepsza modlitwe do swojego boga, u halflingow wygrywa ten, kto zje najwiecej ciastek czy u elfow z lasu najlepsza solowka na flecie. Pomyslow jest multum.
Re: Nowe, lepsze placze na Magów
Dyskusja się potoczyła, a pytania jakby nie było.Nathaniel pisze:Podbijam pytanie. Czy będzie kiedyś taka możliwość, by podczas medytacji widać było dokładnie ile podcech brakuje do nadludzia? I dalej - żeby widać było ile podcech ponad nadludzia się zrobiło? Ewentualnie czy istnieje szansa na dodanie jakichś dodatkowych cech (np. jestes legendarnie silny?)?Bam pisze: Nie wiem czy już odpowiadaliście na to pytanie, ale spytam, bo może zechcesz odpowiedzieć. Co stoi na przeszkodzie, żeby po komendzie 'cechy' pokazywały się epiki i nadludzie, a także co stoi na przeszkodzie, żeby je później móc ocenić dokładniej medytując?
Edyta: Ewentualnie tak jak pisze niżej Buluar - przeskalowanie. Myślę, że wielu graczom ułatwiłoby życie (no mi milej by się expiło na wyższych poziomach, gdyby faktycznie było widać, że coś się zmienia poza postępami, a nie opierać się na przypuszczeniach lub niedokładnych wyliczeniach).
Czy możliwe jest rozszerzenie informacji w medytacji o podceszki również na epikach i wyżej?
There must be some way out of here, said the joker to the thief
There's too much confusion, I can't get no relief
No reason to get excited, the thief, he kindly spoke
There are many here among us who feel that life is but a joke
There's too much confusion, I can't get no relief
No reason to get excited, the thief, he kindly spoke
There are many here among us who feel that life is but a joke
Re: Nowe, lepsze placze na Magów
Miuosh: Co by nie mowic, to maja najlepsze narzedzia do pacyfikacji. ;-)
Great things are possible when one man's wisdom and an hour's effort are combined.
A sound offense has the power of roaring water, it fills every hole in an opponent's defenses.
<@thran> jakby postac miala byc odbiciem gracza sin gralby w kz
A sound offense has the power of roaring water, it fills every hole in an opponent's defenses.
<@thran> jakby postac miala byc odbiciem gracza sin gralby w kz