CMUD
Re: CMUD
> szczelina
All #TRIGGER {Wraz z|Podazas}*za * przez szczeline. #TEL #3784
All #TRIGGER {Wraz z|Podazas}*za * przez szczeline. #TEL #3784
W jaskiniach.
W doskonale znanym ci miejscu z latwoscia jestes w stanie dostrzec wszystko nawet w polmroku.
albo:
> e
All #TRIGGER odazasz * za brame. #TE 6320
All #TRIGGER odazasz * za brame. #TE 6320
Przy bramie.
Mozesz sie stad udac na poludniowy-wschod, wschod, poludnie, polnocny-zachod, polnoc, poludniowy-zachod lub zachod.
to jest efekt po imporcie zMud -> cMud
dlaczego? co boli w skrypcie?
All #TRIGGER {Wraz z|Podazas}*za * przez szczeline. #TEL #3784
All #TRIGGER {Wraz z|Podazas}*za * przez szczeline. #TEL #3784
W jaskiniach.
W doskonale znanym ci miejscu z latwoscia jestes w stanie dostrzec wszystko nawet w polmroku.
albo:
> e
All #TRIGGER odazasz * za brame. #TE 6320
All #TRIGGER odazasz * za brame. #TE 6320
Przy bramie.
Mozesz sie stad udac na poludniowy-wschod, wschod, poludnie, polnocny-zachod, polnoc, poludniowy-zachod lub zachod.
to jest efekt po imporcie zMud -> cMud
dlaczego? co boli w skrypcie?
Re: CMUD
CMUD ma trochę inną architekturę mappera niż ZMUD. Ponadto, w CMUDzie 3.0 mapper został napisany zupełnie od nowa. Skrypty, które były w mapie ZMUDa przypisane do poszczególnych lokacji w samej bazie danych mappera zostały przeniesione do katalogów do Settings (w Settings, prawdopodobnie na samym dole, masz folder mapy, który zawiera foldery wszystkich lokacji posiadających skrypty, o tytule RoomXXXX). I niestety, ze względu na tę konwersję się kaszanią, i wymagają ręcznego wycięcia w każdej lokacji ze skryptem początkowych "krzaczków", które tam powstały (to "All" które wkleiłeś). Przynajmniej ja nie znalazłem na to żadnego dobrego szybkiego sposobu.
BTW: zamiast #TELEPORT można używać #MOVE, jeśli tylko lokacje te są połączone wyjściem. Np. przy wejściu w szczelinę za prowadzącym, jeśli na mapperze to przejście to 'zachód' (kiedy sam idziesz dajesz W a do muda leci 'wejdz w szczeline' czy costam) to dajesz "#MO w" - nie trzeba wtedy numerów lokacji, i nic się nie skaszani jak numery się pozmieniają przy przebudowie mappera czy jakiejś innej okazji.
edit:
Jeszcze odnośnie tych skryptów w lokacjach - skrypt może być zarówno normalnie wewnątrz klasy danego rooma (alias, trigger) - i wtedy działa tylko dopóki kropka jest na danej lokacji, lub też może być wpięty w "enable class" - nie wewnątrz klasy, a uruchamiany podczas uaktywniania klasy - czyli wejścia kropki na tę lokację - i jeśli zostanie utworzony w klasie innej niż klasy roomów, to będzie normalnie istniał aż do usunięcia. To pozwala tworzyć trochę bardziej rozbudowane skrypty na mapie.
BTW: zamiast #TELEPORT można używać #MOVE, jeśli tylko lokacje te są połączone wyjściem. Np. przy wejściu w szczelinę za prowadzącym, jeśli na mapperze to przejście to 'zachód' (kiedy sam idziesz dajesz W a do muda leci 'wejdz w szczeline' czy costam) to dajesz "#MO w" - nie trzeba wtedy numerów lokacji, i nic się nie skaszani jak numery się pozmieniają przy przebudowie mappera czy jakiejś innej okazji.
edit:
Jeszcze odnośnie tych skryptów w lokacjach - skrypt może być zarówno normalnie wewnątrz klasy danego rooma (alias, trigger) - i wtedy działa tylko dopóki kropka jest na danej lokacji, lub też może być wpięty w "enable class" - nie wewnątrz klasy, a uruchamiany podczas uaktywniania klasy - czyli wejścia kropki na tę lokację - i jeśli zostanie utworzony w klasie innej niż klasy roomów, to będzie normalnie istniał aż do usunięcia. To pozwala tworzyć trochę bardziej rozbudowane skrypty na mapie.
Re: CMUD
Pytanko o #alarm.
Wie ktos jak wylaczyc aktywowany alarm?
Chodzi o to, ze w zmudzie dzialalo #unt +5 -gdzie 5 to czas na jaki byl wywolany alarm. Tu widze, ze Cmud przypisuje kolejne nazwy typu: _Alarm10: +55 i nie wiem jak skasowac wywolany alarm poza reczna edycja (co jest bez sesu).
Kto ma pomysl?
Wie ktos jak wylaczyc aktywowany alarm?
Chodzi o to, ze w zmudzie dzialalo #unt +5 -gdzie 5 to czas na jaki byl wywolany alarm. Tu widze, ze Cmud przypisuje kolejne nazwy typu: _Alarm10: +55 i nie wiem jak skasowac wywolany alarm poza reczna edycja (co jest bez sesu).
Kto ma pomysl?
Re: CMUD
wczoraj przeszlem na cmuda i musze wszystkiego od nowa sie uczyc wiec prosze o wyrozumialość.
Problem nastepujacy:
bindy takie jak ALT+X, F1, F5 nagle zaczely mis ie odpalac potrojnie. co najlepsze nie mam pojecia kiedy mi sie to stalo bo przerabialem skrypty podczas expienia a wtedy tych kombinacji nie uzywalem.
wiem ze ktos moze pwoeidziec ze skopiowalem se 2x ustawienia i teraz mi to tak sie robi. ale nic nie kopiowalem ani nie mieszalem konfigów.
poprostu wgralem konfig z zmuda ktory dzialal.
caly wylaczylem i pojedynczo wlanczalem po kolei.
nagle patrze a tu mi sie kilka z bindow odpala 3x.
sale bindy na pierwszy rzut oka sa takie same jak byly w zmudzie
moze jakas opcja mi sie gdzies klikla??
macie jakis pomysl skad mi sie to moglo wziac?
Problem nastepujacy:
bindy takie jak ALT+X, F1, F5 nagle zaczely mis ie odpalac potrojnie. co najlepsze nie mam pojecia kiedy mi sie to stalo bo przerabialem skrypty podczas expienia a wtedy tych kombinacji nie uzywalem.
wiem ze ktos moze pwoeidziec ze skopiowalem se 2x ustawienia i teraz mi to tak sie robi. ale nic nie kopiowalem ani nie mieszalem konfigów.
poprostu wgralem konfig z zmuda ktory dzialal.
caly wylaczylem i pojedynczo wlanczalem po kolei.
nagle patrze a tu mi sie kilka z bindow odpala 3x.
sale bindy na pierwszy rzut oka sa takie same jak byly w zmudzie
moze jakas opcja mi sie gdzies klikla??
macie jakis pomysl skad mi sie to moglo wziac?
Re: CMUD
A teraz jeszcze raz, po polsku.
I aim to misbehave.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.
-
- Posty: 258
- Rejestracja: 13 sie 2011 21:08
Re: CMUD
To bug cmuda. Odznacz poniższą opcję:
Options - General - Macros override menu shortcuts
Options - General - Macros override menu shortcuts