Drobne pomysly
Re: Drobne pomysly
Coś jakby "pomysł".
Po przeczytaniu zamkniętego tematu z płaczami do magów, w którym przewijała się kwestia mutacji po "stronie światła" pomyślałem, że ciekawym rozwiązaniem byłoby blokowanie wejścia na teren gildii przez npców stojących na wejściu do niej. Zamiast ataku gwardzistów, czy innych kończących się śmiercią/stratą expa gracza takie npce/gwardziści broniący wejścia na teren gildii blokowali by drogę członkowi gildii posiadającemu chociażby 1% mutacji, mówiąc coś "erpegowego" w stylu 'zmyj to z siebie, zanim tu wejdziesz'. W rezultacie taki np. gladiator musiałby zakończyć grę poza siedzibą gildii, gdyż póki nie wrzuciłby odpowiednio dużo śmieci do urny nie miałby co szukać wewnątrz gildii, a to już jest pewne utrudnienie dla gracza, a także delikatne wymuszenie przypilnowania co by nie mieć mutacji.
Coś jakby "pomysł 2"
Spodobał mi się też pomysł tych strażnic odgradzających Imperium od Pustkowi. Co by nikt nie płakał, że pojedynczy gracz nie może się przemknąć na PK, można by wprowadzić jakiś powiedzmy dyliżans/wóz z Tadrig do Pustkowi i spowrotem, który co np. 4h realnego czasu wykonuje 1 kurs przejeżdżając niezauważonym przez strażników obu strażnic i przewożąc jednego ukrytego tam mutanta lub np. gladiatora. Oczywiście zamiast wozu, może to być niesamowicie trudne/niebezpieczne przejście jakimś labiryntem pod strażnicami... Chodzi mi tylko o to, żeby nie zamykać wytrwałym graczom tej furtki do PK.
Po przeczytaniu zamkniętego tematu z płaczami do magów, w którym przewijała się kwestia mutacji po "stronie światła" pomyślałem, że ciekawym rozwiązaniem byłoby blokowanie wejścia na teren gildii przez npców stojących na wejściu do niej. Zamiast ataku gwardzistów, czy innych kończących się śmiercią/stratą expa gracza takie npce/gwardziści broniący wejścia na teren gildii blokowali by drogę członkowi gildii posiadającemu chociażby 1% mutacji, mówiąc coś "erpegowego" w stylu 'zmyj to z siebie, zanim tu wejdziesz'. W rezultacie taki np. gladiator musiałby zakończyć grę poza siedzibą gildii, gdyż póki nie wrzuciłby odpowiednio dużo śmieci do urny nie miałby co szukać wewnątrz gildii, a to już jest pewne utrudnienie dla gracza, a także delikatne wymuszenie przypilnowania co by nie mieć mutacji.
Coś jakby "pomysł 2"
Spodobał mi się też pomysł tych strażnic odgradzających Imperium od Pustkowi. Co by nikt nie płakał, że pojedynczy gracz nie może się przemknąć na PK, można by wprowadzić jakiś powiedzmy dyliżans/wóz z Tadrig do Pustkowi i spowrotem, który co np. 4h realnego czasu wykonuje 1 kurs przejeżdżając niezauważonym przez strażników obu strażnic i przewożąc jednego ukrytego tam mutanta lub np. gladiatora. Oczywiście zamiast wozu, może to być niesamowicie trudne/niebezpieczne przejście jakimś labiryntem pod strażnicami... Chodzi mi tylko o to, żeby nie zamykać wytrwałym graczom tej furtki do PK.
Endless learning the basics...
Re: Drobne pomysly
Gwardziści by nawet własnego ojca czy siostrę tłukli. Żadnych układów!Bam pisze:Coś jakby "pomysł".
Po przeczytaniu zamkniętego tematu z płaczami do magów, w którym przewijała się kwestia mutacji po "stronie światła" pomyślałem, że ciekawym rozwiązaniem byłoby blokowanie wejścia na teren gildii przez npców stojących na wejściu do niej. Zamiast ataku gwardzistów, czy innych kończących się śmiercią/stratą expa gracza takie npce/gwardziści broniący wejścia na teren gildii blokowali by drogę członkowi gildii posiadającemu chociażby 1% mutacji, mówiąc coś "erpegowego" w stylu 'zmyj to z siebie, zanim tu wejdziesz'. W rezultacie taki np. gladiator musiałby zakończyć grę poza siedzibą gildii, gdyż póki nie wrzuciłby odpowiednio dużo śmieci do urny nie miałby co szukać wewnątrz gildii, a to już jest pewne utrudnienie dla gracza, a także delikatne wymuszenie przypilnowania co by nie mieć mutacji.
POWER OF FRIENDSHIP
Re: Drobne pomysly
Czy mozliwe bylo by zakodowanie przesylania paczek na poczcie.
I czy golebie, szczury itd itp mogly by przenosic wraz z wiadomoscia drobne przedmioty typu pierscien.
I czy golebie, szczury itd itp mogly by przenosic wraz z wiadomoscia drobne przedmioty typu pierscien.
Re: Drobne pomysly
Możliwość zapuszczenia brody.
W zakładach w stylu arkadyjskich fryzjerów kilkanaście rodzajów zarostu do zapuszczenia. Wybierasz docelowy wygląd/typ/kolor/spięcie/upięcie/ itd. Płacisz określoną sumkę, golibroda podcina, docina, maluje itd. Wychodzisz z zakładu w opisie pojawia się linia o delikatnym zaroście, by z wyidlowanym czasem zmienić się np. na przerzedzoną bródkę, krótką brodę itd. aż do długości i typu wskazanego przez nas podczas wizyty.
ED: oczywiście z usługi nie mogłyby korzystać elfy!
W zakładach w stylu arkadyjskich fryzjerów kilkanaście rodzajów zarostu do zapuszczenia. Wybierasz docelowy wygląd/typ/kolor/spięcie/upięcie/ itd. Płacisz określoną sumkę, golibroda podcina, docina, maluje itd. Wychodzisz z zakładu w opisie pojawia się linia o delikatnym zaroście, by z wyidlowanym czasem zmienić się np. na przerzedzoną bródkę, krótką brodę itd. aż do długości i typu wskazanego przez nas podczas wizyty.
ED: oczywiście z usługi nie mogłyby korzystać elfy!
Ostatnio zmieniony 13 maja 2013 15:26 przez Ulf, łącznie zmieniany 1 raz.
Nrdan Neucharon z Twierdzy Mons Arx
Re: Drobne pomysly
To ja poproszę w ramach rekompensaty o możliwość, aby elf mógł taką brodę krasnoludowi zgolić.Ulf pisze: ED: oczywiście z usługi nie mogłyby korzystać elfy!
Athel Loren shall not suffer the presence of Men, nor Orcs, nor Dwarfs, nor Beastmen. If a foe takes a single step upon such sacred soil, they shall not take another.
TinTin++ Mud Client Manual
TinTin++ Mud Client Manual
Re: Drobne pomysly
Znaczy bije mnie 20 przeciwnikow, to szybko wysylam pierscionek za 100mth do kolegi idlujacego w gildii?
Evandeil pisze:Czy mozliwe bylo by zakodowanie przesylania paczek na poczcie.
I czy golebie, szczury itd itp mogly by przenosic wraz z wiadomoscia drobne przedmioty typu pierscien.
-
- Posty: 30
- Rejestracja: 16 paź 2012 18:38
Re: Drobne pomysly
Proponuję rozszerzenie komendy 'napelnij' do wozów.
Re: Drobne pomysly
Pomysl: Wprowadzenie kar utraty doswiadczenia za zmiany zawodow aj/masowych a za opuszczanie gildii utrata doswiadczenia i/lub smierc postaci.
Nie mam niestety pomyslu na to ile doswiadczenia mialoby sie tracic i za jakie zawody.
: )
S.
Nie mam niestety pomyslu na to ile doswiadczenia mialoby sie tracic i za jakie zawody.
: )
S.
Re: Drobne pomysly
Shulz:
Kto Cie wkurzył wytrenowaniem zawodu masowego i odejściem z gildii?
G.
Kto Cie wkurzył wytrenowaniem zawodu masowego i odejściem z gildii?
G.
Urodziłam się po to, żeby umrzeć
Ale urodze się jeszcze raz i wytrwam tak do konca świata.
Bo ja jestem duchem wiecznego przeczenia,
Choć ronie łzy, choć gniewam sie...
Inaczej postąpić nie umiem.
Ale urodze się jeszcze raz i wytrwam tak do konca świata.
Bo ja jestem duchem wiecznego przeczenia,
Choć ronie łzy, choć gniewam sie...
Inaczej postąpić nie umiem.