Nowe, lepsze placze na Magów

Archiwum zamkniętych tematów.
Awatar użytkownika
Aomi
Posty: 44
Rejestracja: 12 lut 2009 23:56
Lokalizacja: Kraków

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

Post autor: Aomi »

Torgen pisze:
Aomi pisze:
Wenck pisze:Powiedział ktoś, kto zabił idlującego szefa swojego stowarzyszenia. :)
.
Mnie Twoje zdanie jakoś średnio rusza.
A jeśli tylko tyle potrafisz powiedzieć, to lepiej zamilcz.

Powiedział ktoś, kto zabił idlującego szefa swojego stowarzyszenia. :D
Powiedział ktoś, kto jest... Torgenem!! :*
Wenck
Posty: 22
Rejestracja: 25 lut 2011 10:46
Lokalizacja: Lublin

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

Post autor: Wenck »

Aomi wisi mi to czy Cie to rusza.
Po prostu bawi mnie to ,że ktoś z Twoimi dokonaniami mówi komuś na tym mudzie ,że jest żałosny.
To wszystko:)
Awatar użytkownika
Aomi
Posty: 44
Rejestracja: 12 lut 2009 23:56
Lokalizacja: Kraków

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

Post autor: Aomi »

Pochwal się zatem swoimi dokonaniami, cwaniaczku ^^
Larius
Posty: 145
Rejestracja: 09 paź 2011 12:05

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

Post autor: Larius »

Idźcie może na PW, bo przez was zamkną tak fajny temat. :(
[19:03] <hard2kill> tak wiec jesli Tharra denerwuje moja sygnaturka
[19:03] <hard2kill> to sie ciesze, ze jest kolejny powod, zeby sie powiesil
[19:03] <hard2kill> z wkur***a
[19:03] <hard2kill> ;d
Awatar użytkownika
Bam
Posty: 278
Rejestracja: 16 lut 2013 19:10

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

Post autor: Bam »

Coś jakby "pomysł".

Po przeczytaniu zamkniętego tematu z płaczami do magów, w którym przewijała się kwestia mutacji po "stronie światła" pomyślałem, że ciekawym rozwiązaniem byłoby blokowanie wejścia na teren gildii przez npców stojących na wejściu do niej. Zamiast ataku gwardzistów, czy innych kończących się śmiercią/stratą expa gracza takie npce/gwardziści broniący wejścia na teren gildii blokowali by drogę członkowi gildii posiadającemu chociażby 1% mutacji, mówiąc coś "erpegowego" w stylu 'zmyj to z siebie, zanim tu wejdziesz'. W rezultacie taki np. gladiator musiałby zakończyć grę poza siedzibą gildii, gdyż póki nie wrzuciłby odpowiednio dużo śmieci do urny nie miałby co szukać wewnątrz gildii, a to już jest pewne utrudnienie dla gracza, a także delikatne wymuszenie przypilnowania co by nie mieć mutacji.

Coś jakby "pomysł 2"
Spodobał mi się też pomysł tych strażnic odgradzających Imperium od Pustkowi. Co by nikt nie płakał, że pojedynczy gracz nie może się przemknąć na PK, można by wprowadzić jakiś powiedzmy dyliżans/wóz z Tadrig do Pustkowi i spowrotem, który co np. 4h realnego czasu wykonuje 1 kurs przejeżdżając niezauważonym przez strażników obu strażnic i przewożąc jednego ukrytego tam mutanta lub np. gladiatora. Oczywiście zamiast wozu, może to być niesamowicie trudne/niebezpieczne przejście jakimś labiryntem pod strażnicami... Chodzi mi tylko o to, żeby nie zamykać wytrwałym graczom tej furtki do PK.

/e: Jeśli głupie to przepraszam, ale mam takie lagi, że czytam stare posty tutaj, zamiast grać :(

/e2:
Ghardrim pisze:
Bam pisze:Coś jakby "pomysł".
Miiiiisiuu....
Od tego jest bank pomysłów a nie płacze do Magów :)
Ha! Do tego miejsca forum jeszcze nie dotarłem! Dzięki za info!
Ostatnio zmieniony 21 lut 2013 10:48 przez Bam, łącznie zmieniany 1 raz.
Endless learning the basics...
Obrazek
Ghardrim
Posty: 39
Rejestracja: 05 mar 2012 00:44

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

Post autor: Ghardrim »

Bam pisze:Coś jakby "pomysł".
Miiiiisiuu....
Od tego jest bank pomysłów a nie płacze do Magów :)
Thornag
Posty: 115
Rejestracja: 22 sty 2013 12:52

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

Post autor: Thornag »

Chcialbym bardzo podziekowac ze zmiane dajaca mozliwosc ponownego wskazania celu ataku/obrony. W koncu te smieszne mordercze/opiekunczo spojrzenia i zabij na gore znikna :)
Awatar użytkownika
Aylinn
Posty: 40
Rejestracja: 26 sie 2011 15:57

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

Post autor: Aylinn »

To ja popłaczę do Elandera.

Dziękuję bardzo za rozpatrzenie mojego zgłoszenia w trybie ekspresowym!
Jestem zaskoczona i pełna podziwu, chociaż nadal nie wiem dlaczego i co spowodowało zgłaszany błąd.
Mam nadzieję jednak, że więcej się on nie powtórzy :roll:

Jeszcze raz bardzo dziękuję!
Awatar użytkownika
Ursa
Posty: 57
Rejestracja: 29 kwie 2011 18:02

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

Post autor: Ursa »

Dziękuję Magowi, który poprawia kmpomoc.
Zwłaszcza za gpzezlość się na kogo - od dnia wczorajszego brody krasnoludów wyglądają jak postrzępione wiechcie :D
Oraz za zachowanie także starej odmiany tejże emocji.
"Ni ma gorszyj bestyi na świcie, niżli uzbrojona krasnoludzka baba w pełnym galopie"
Awatar użytkownika
Fuggazi
Posty: 162
Rejestracja: 13 maja 2010 12:48

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

Post autor: Fuggazi »

Temat barbarzyńcy zamknięty. A szkoda. Bo to przecież całkiem nowy zawód i fajnie byłoby się wymienić doświadczeniami.

Na przykład: czy tylko u mnie ostatnimi czasy spadła tak nisko częstotliwość ciosu ogłuszającego? Ruski rok trzeba czekać, a dokładnie na ok. 15 min. regularnego pacania trafił mi się jeden (słownie: JEDEN!) cios ogłuszający...

Czy wy, bracia barbarzyńcy (po zbóju!), też tak macie???
Co to jest Chaos? To jest Ład, który zniszczo­no przy Stworze­niu Świata.
S.J. Lec
Zablokowany