TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0
Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0
Wrryy jakis blad jest w tym pliku
nie idzie go rozpakowac
No Panowie nie badzicie tacy "skapi" podzielcie sie jeszcze jakimis waszymi dokonaniami
nie idzie go rozpakowac
No Panowie nie badzicie tacy "skapi" podzielcie sie jeszcze jakimis waszymi dokonaniami
Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0
Da się zrobić tak abym mógł przewijać tekst wysyłany przez muda pomimo mapy w górnej części ekranu?
Jest to szczególnie uciążliwe gdy spora część #help {} znajduje się pod mapą
Jest to szczególnie uciążliwe gdy spora część #help {} znajduje się pod mapą
Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0
page up? page down? ja mam #macro zrobione do włączania i wyłączania mapy:Anakreon pisze:Da się zrobić tak abym mógł przewijać tekst wysyłany przez muda pomimo mapy w górnej części ekranu?
mapą
Kod: Zaznacz cały
#MACRO {\eOo}
{
#math {map} {$map+1};
#if {$map==3}
{
#variable map 0;
#split
};
#if {$map==2}
{
#split 10 1
};
#if {$map==1}
{
#split 34 1
}
}
Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0
Dzięki, fajny pomysł z macrem do zmiany wielkości mapy.
Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0
Wymyśliłem dość proste rozwiązanie problemu, o którym napisał powyżej Dorien.maly problem znalazlem jak sie meczysz przechodzac przez void i robi undo z automata to cofa tylko o 1 pole zamiast o 2
Kod: Zaznacz cały
#var {teraz}{}
#var {wczesniej}{}
#var {flaga}{}
#event {MAP ENTER ROOM}{
#map get roomflags flag;
#if {$flag==8}{#nop}{#map get roomvnum teraz};
}
#event {MAP EXIT ROOM}{#var {wczesniej}{$teraz}}
Kod: Zaznacz cały
#ACTION {Probujesz otworzyc debowe wrota, ale nie udaje ci sie to.}{#map goto $wczesniej}
Athel Loren shall not suffer the presence of Men, nor Orcs, nor Dwarfs, nor Beastmen. If a foe takes a single step upon such sacred soil, they shall not take another.
TinTin++ Mud Client Manual
TinTin++ Mud Client Manual
Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0
To ja sie podziele kolejnym skrypcikiem, prosta roza wiatrow
Ctrl+F8 wlacza i wylacza roze wiatrow, niedziala idealnie ale nie jest zle
Roza wiatrow
pozdrawiam
Ctrl+F8 wlacza i wylacza roze wiatrow, niedziala idealnie ale nie jest zle
Roza wiatrow
pozdrawiam
Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0
Hmm probowalem roze uruchomic i nie dalo sie
rysuje mi tylko
[ ] taki kwadracik bez przejsc wrryyy.. mam wersje 2.00.6 - to moze byc problemem??
Panowie i Panie podpowiedzcie jak napisac skrypcik kondycji
[########] - swietna kondycja itd..
rysuje mi tylko
[ ] taki kwadracik bez przejsc wrryyy.. mam wersje 2.00.6 - to moze byc problemem??
Panowie i Panie podpowiedzcie jak napisac skrypcik kondycji
[########] - swietna kondycja itd..
Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0
Drakan:
Wystarczy znajomość polecenia #substitute {message} {newmessage}
Kondycja
Wystarczy znajomość polecenia #substitute {message} {newmessage}
Kondycja
Kod: Zaznacz cały
#sub {^Jestes w swietnej kondycji.}{[7][<020>#######<070>] <- <030>Ty<070>}
#sub {^Jestes w dobrym stanie.}{[6][<020>######<070>-] <- <030>Ty<070>}
#sub {^Jestes lekko rann{y|a}.} {[5]<030>[#####<070>--] <- <030>Ty<070>}
#sub {^Jestes rann{y|a}.} {[4][<030>####<070>---] <- <030>Ty<070>}
#sub {^Jestes w zlej kondycji.}{[3][<010>###<070>----] <- <030>Ty<070>}
#sub {^Jestes ciezko rann{y|a}.}{[2][<010>##<070>-----] <- <030>Ty<070>}
#sub {^Jestes ledwo zyw{y|a}.}{[1][<010>#<070>------] <- <030>Ty<070>}
#sub {^%5 jest w swietnej kondycji.}{[7][<020>#######<070>] %5}
#sub {^%5 jest w dobrym stanie.}{[6][<020>######<070>-] %5}
#sub {^%5 jest lekko rann{y|a}.}{[5][<030>#####<070>--] %5}
#sub {^%5 jest rann{y|a}.}{[4][<030>####<070>---] %5}
#sub {^%5 jest w zlej kondycji.}{[3][<010>###<070>----] %5}
#sub {^%5 jest ciezko rann{y|a}.}{[2][<010>##<070>-----] %5}
#sub {^%5 jest ledwo zyw{y|a}.}{[1][<010>#<070>------] %5}
- Załączniki
-
- kondycja.gif (2.18 KiB) Przejrzano 3651 razy
Athel Loren shall not suffer the presence of Men, nor Orcs, nor Dwarfs, nor Beastmen. If a foe takes a single step upon such sacred soil, they shall not take another.
TinTin++ Mud Client Manual
TinTin++ Mud Client Manual
Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0
Znacie może jakiś sposób żeby przetłumaczyć "Potezny jednooki mezczyzna" na "potezny jednooki mezczyzna"?
Sprawia mi to porblem przy odmianie bo żeby ta komenda działała wszystko musi być pisane małą literą.
Sprawia mi to porblem przy odmianie bo żeby ta komenda działała wszystko musi być pisane małą literą.
Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0
Anakreon:
#format {variablename} {format} {argument1} {argument2} {etc}
Podstawiasz sobie opis do zmiennej i później zmieniasz jej format.
Można też jednym poleceniem utworzyć zmienną w odpowiednim formacie:
#format {variablename} {format} {argument1} {argument2} {etc}
Podstawiasz sobie opis do zmiennej i później zmieniasz jej format.
Kod: Zaznacz cały
#var {naszazmienna}{Potezny jednooki mezczyzna};
#format {naszazmienna}{%l}{$naszazmienna};
Kod: Zaznacz cały
#format {naszazmienna}{%l}{Potezny jednooki mezczyzna};
Athel Loren shall not suffer the presence of Men, nor Orcs, nor Dwarfs, nor Beastmen. If a foe takes a single step upon such sacred soil, they shall not take another.
TinTin++ Mud Client Manual
TinTin++ Mud Client Manual