W mushu zrobilem tak, ze dalem w mudzie 'opcje szerokosc 0', a pozniej w opcjach klienta ustawilem przeskakiwanie linni po 100 znakach (ale standardowa szerokosc to 80 wiec jak tak wolisz to ustaw 80).
W zwiazku z tymi zmianami w ustawieniach, zdania nie byly 'rozrywane' na dwie linie i koloruje wszystko, nawet jezeli rozdzieli na pare linni. W zmudzie pewnie podobnie.
Wyszczerzony zielony goblin trafia cie goblinska kamienna wlocznia w lewe ramie, lecz caly impet uderzenia zostaje wyparowany przez wzmocniony pelny pancerz kolczy.
Trafiasz wyszczerzonego zielonego goblina czarnym obsydianowym toporem w lewe ramie, lecz caly impet uderzenia zostaje wyparowany przez przetarta lekka kolczuge.
Hej!
Ustawiłem #co na "lecz caly impet uderzenia zostaje wyparowany" i zmud koloruje mi oczywiście te dwa przedstawione wyżej zdarzenia.
Jak skonstruować triggera, żeby kolorowało mi tylko sytuacje kiedy to mój sprzęt paruje, a nie kiedy parowanie dotyczy sprzętu przeciwnika?
ED: Superowo! Dzięki Zurwenie!
Ostatnio zmieniony 01 paź 2012 11:52 przez Trygg, łącznie zmieniany 1 raz.
Jeśli uważasz, że publiczna odpowiedź na zadane przeze mnie pytanie zepsuje komuś grę, a mimo to chcesz mi pomóc, to czekam na PMa!
Jaką komendą rozdzelić dwa triggery zawierające to samo słowo, ale wykonujące inną akcję ?
Np trigger "(\.*) podaza na polnoc" wykonuje tą samą akcję co trigger "(\.*) podaza na polnocy-zachod". Jak to rozdzielić by pierwszy trigger nie łapał wyrażenia drugiego.
Oraz drugi problemik : Jak zrobić liczbę mnogą z powyższych triggerów tzn. żeby łapało "podaza oraz podazaja".
Czy w mapperze można zrobić coś takiego, żeby po każdym uruchomieniu klienta razem z mapą kropka była np w tej karczmie startowej Novi?
Bo takto ciągle sama muszę ją tam ustawiać niby nie jest to jakieś trudne zajęcie czy coś ale tylko pytam czy takie ułatwienie może być?