Porady dla graczy.
Re: Porady dla graczy.
Jest tak, jak napisał Rennz. Liczy się 5 godzin poprzedniego tygodnia.
Np.: w tygodniu 9-15 VII dostaniesz maksymalną ilość treningów, jeżeli w tygodniu 2-8 VII pograsz co najmniej 5 godzin. Tyle, że niekoniecznie to wskakuje równo o północy z 8 na 9.
Np.: w tygodniu 9-15 VII dostaniesz maksymalną ilość treningów, jeżeli w tygodniu 2-8 VII pograsz co najmniej 5 godzin. Tyle, że niekoniecznie to wskakuje równo o północy z 8 na 9.
Re: Porady dla graczy.
Halflingi nie mogą trenować u wykidajła w Imperium? Zgłaszać czy tak ma być? Na wiki nic nie piszą o tym.
Re: Porady dla graczy.
Tak ma byc. Trenera dla swojej i nie tylko rasy masz w isztar.
Re: Porady dla graczy.
Czy umiejetnosci takie jak skradanie, ukrywanie, spostrzegawczosc wplywaja na sile bojowa postaci, czyt. ilosc przyznawanego expa za zabicie mobka?
Re: Porady dla graczy.
Czy walcząc dwiema takimi samymi broniami mam większe szanse na sparowanie ciosu, niż gdybym walczył jedną bronią?(bez tarczy).
Re: Porady dla graczy.
Mając 2 bronie masz większa szanse niż jedna (jednoręczną).
Ogólnie parowanie zależy od ciężaru broni.
Z mojego doświadczenia parowanie to najgorszy defens który zjada najwięcej expa nie ma co tego trenować jako GP.
Na 30 ciosów we mnie na umie parowania i uników niezle paruje 1-2 ciosy a unikam więcej niż 10.
Ogólnie parowanie zależy od ciężaru broni.
Z mojego doświadczenia parowanie to najgorszy defens który zjada najwięcej expa nie ma co tego trenować jako GP.
Na 30 ciosów we mnie na umie parowania i uników niezle paruje 1-2 ciosy a unikam więcej niż 10.
Re: Porady dla graczy.
Takie podejście do gry jest bez sensu.Musin pisze:Z mojego doświadczenia parowanie to najgorszy defens który zjada najwięcej expa nie ma co tego trenować jako GP.
Do kontaktów z czarodziejami służy komenda ‚zglos’ (błąd/pomysl/mg).
Re: Porady dla graczy.
Czy ja wiem, na początku nie ma co tego trenować wedlug mnie bo tylko przeszkadza zamiast pomagać, zresztą większość gp walczy vs moby które porostu nie maja broni ( gremy,zombi, kilmulisy,hoboldy itp ).
Wiec co najwyżej bez sensu jest trenowanie parowania.
Tarcza i uniki to jedyne użyteczne defensy chyba ze się ma zawód z parowaniem i walczy 2 ręczna bronią to wtedy to zaczyna " działać "
Wiec co najwyżej bez sensu jest trenowanie parowania.
Tarcza i uniki to jedyne użyteczne defensy chyba ze się ma zawód z parowaniem i walczy 2 ręczna bronią to wtedy to zaczyna " działać "
Re: Porady dla graczy.
Przeciez parowanie w walce z przeciwnikiem bez broni dziala jak uniki. Czego was tam ucza w tym komandzie
Edit: Btw, sila bojowa od czasow magicznego braku speca jednego z zawodow afair liczy sie od mozliwosci wytrenowania, wiec majac GP warto trenowac wszystko co GP ma do wytrenowania, i tak dalej. Takze nie trenujac parowania tracisz tylko mozliwosc sparowania ciosu w walce, nie zyskujesz mniejszej sily bojowej czyli wiekszego expa per mob.
Edit: Btw, sila bojowa od czasow magicznego braku speca jednego z zawodow afair liczy sie od mozliwosci wytrenowania, wiec majac GP warto trenowac wszystko co GP ma do wytrenowania, i tak dalej. Takze nie trenujac parowania tracisz tylko mozliwosc sparowania ciosu w walce, nie zyskujesz mniejszej sily bojowej czyli wiekszego expa per mob.
Re: Porady dla graczy.
Raczej nie działa jak uniki, bo działa zbyt kijowo żeby na równi to nawet nazywać
Edit: E to arka schodzi na psy skoro trzeba wszystko trenować heh..
Edit: E to arka schodzi na psy skoro trzeba wszystko trenować heh..