Mousillon

Wszelkie pomysły dotyczące Arkadii.
Virdill
Posty: 83
Rejestracja: 15 sty 2010 08:49
Lokalizacja: Białystok

Mousillon

Post autor: Virdill »

Witam,
chciałem się zapytać czy w ramach wzbogacenia terenu Bretonii istnieje możliwość podpięcia Mousillon (Przeklęte miasto i księstwo zarazem) ? Miasto samo w sobie może robić jako expowisko i miasto jako takie. Materiałów do czerpania pomysłów jest dużo choćby dodatek do Warhammera "Baronia Przeklętych" opisujących miasto i okolice.
Pozdrawiam

edit: przepraszam w złym miejsu zamieściem temat, proszę o przeniesienie do banku pomysłów.
Dla ciebie jestem ateistą, dla Boga - konstruktywną opozycją.
Woody Allen
Gość

Re: Mousillon

Post autor: Gość »

Mousillon występuje już w pewien istotny sposób na Arce,
natomiast wizowie zapowiadali, że póki co nowych terenów już nie będzie innych niż łączniki istniejących: o tu
Awatar użytkownika
Ulik
Posty: 273
Rejestracja: 21 mar 2009 21:14
Lokalizacja: Kraków

Re: Mousillon

Post autor: Ulik »

Z tego co kojarze wypowiedź jednego z wizów akurat dopięcie Mousillon jest możliwe (nie 'rozwleka' świata).
Pozostaje kwestia opisów i czarodzieja, który to zakoduje (czyt. czekamy do momentu kiedy powstanie elitarny klub zrzeszający graczy którzy będą mogli klepać kod lokacji i poprawiać w nich błędy ;) )
Zurwen
Posty: 756
Rejestracja: 13 lut 2009 09:37

Re: Mousillon

Post autor: Zurwen »

Nie ma potrzeby powstania takiego klubu, całkowicie sobie radzimy z poprawianiem błędów
Do kontaktów z czarodziejami służy komenda ‚zglos’ (błąd/pomysl/mg).
Awatar użytkownika
Ulik
Posty: 273
Rejestracja: 21 mar 2009 21:14
Lokalizacja: Kraków

Re: Mousillon

Post autor: Ulik »

Spokojnie, żartowałem. Z takim klubem to więcej problemów i roboty by było niż pożytku.

Dół:

Ah, faktycznie. Mój oczywisty błąd.
Ostatnio zmieniony 16 maja 2012 18:13 przez Ulik, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Rafgart
Posty: 970
Rejestracja: 09 lut 2009 10:10

Re: Mousillon

Post autor: Rafgart »

Nie rozwlekają świata Parravon, Averheim i Miragliano.
Mousillon jest dość daleko.
Buluar
Posty: 607
Rejestracja: 12 lut 2009 21:49

Re: Mousillon

Post autor: Buluar »

Apropo Parravon - kiedys chyba Rafgarcie wspomniales, ze juz byly jakies prace nad tym projektem - czego ew. jeszcze brakuje, aby mogl byc sfinalizowany?
Każde społeczeństwo dzieli sie na trzy warstwy. Ludzi nieruchomych, ludzi ruchomych i tych, którzy poruszają innymi.

Abraham Lincoln
Virdill
Posty: 83
Rejestracja: 15 sty 2010 08:49
Lokalizacja: Białystok

Re: Mousillon

Post autor: Virdill »

Mousillon z mego punktu widzenia wydaje się najciekawszy gdyż nie jest to zwykłe miasto (choć faktycznie geograficznie leży ono na samym południu kontynentu przypominającym Hiszpański Giblartar). Same dotarcie do miasta w Warhammerze jest trudne, księstwo otoczone jest kordonem wojska, odizolowane od reszty państwa aby przekleństwo nie rozłaziło się na resztę prowincji. Może więc taka opcja że faktycznie kordon nadal blokuje drogę lądową, a dostać się można drogą morską ? Z dodatku do Warhammera "Baronia Przeklętych" wynikało że statek to najprostsza droga co nie znaczy że bezpieczna (piraci, sztormy, podwodne skały, kilometry przeklętego wybrzeża, morskie potwory, cmentarzyska wraków). Skończyłem niedawno prowadzić ten dodatek dla mojej drużyny więc jestem gotów zadeklarować się z pomocą przy opisywaniu jeśli tylko znajdzie się mag który widzi w tym pomyśle potencjał i zechce poświęcić swój czas.
Pozdrawiam
Dla ciebie jestem ateistą, dla Boga - konstruktywną opozycją.
Woody Allen
Awatar użytkownika
Ulik
Posty: 273
Rejestracja: 21 mar 2009 21:14
Lokalizacja: Kraków

Re: Mousillon

Post autor: Ulik »

Parravon też ma swoje podziemne uroki ;), dołączę się do pytania Buluara.
Coronius
Posty: 778
Rejestracja: 13 lut 2009 22:45

Re: Mousillon

Post autor: Coronius »

Rafgart pisze:Nie rozwlekają świata Parravon, Averheim i Miragliano.
Mousillon jest dość daleko.
Ale tutaj zostało stwierdzone, że Miragliano nie ma szans na zakodowanie.
ODPOWIEDZ