Porady dla graczy.

Forum wieści z Arkadii.
Awatar użytkownika
Werbat
Posty: 1357
Rejestracja: 12 lut 2009 21:25
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Werbat »

Nie.
I aim to misbehave.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.
Awatar użytkownika
Aida
Posty: 105
Rejestracja: 12 lut 2009 21:37
Lokalizacja: Krk

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Aida »

Jak nie?
Come over to the Dark Side!
We have candy..
Dhogrin
Posty: 167
Rejestracja: 16 lut 2009 00:34
Lokalizacja: Konin / Poznań

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Dhogrin »

Hunrim pisze:Mam pytanie - czy zawody niebojowe, które nie posiadają speca ( myśliwy, odkrywca), zachowują powszechny spec gp po otrzymaniu etatu w zawodzie masowym?
Tak.

@down: Naprawdę. ;)
Ostatnio zmieniony 12 gru 2011 00:22 przez Dhogrin, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Werbat
Posty: 1357
Rejestracja: 12 lut 2009 21:25
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Werbat »

Lol, naprawdę? ;-) Głupie.

To przepraszam za wprowadzenie w błąd, byłem pewien, że toto jest tylko dla nie-zawodowców.
I aim to misbehave.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.
Virdill
Posty: 83
Rejestracja: 15 sty 2010 08:49
Lokalizacja: Białystok

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Virdill »

Czy ktoś może mi wyjaśnić jak działa przyrost expa ? Staram się bić różne mobki, samotnie oraz drużynowo. Nie jestem w stanie dostrzec jakiejś logiki w tym wszystkim.

Przykład: Idąc z kolegą na potwory które naprawdę ciężko nam ciachać mamy bardzo słaby przyrost doświadczenia, dla odmiany bijąc potworki które nie robią nam krzywdy i są ogólnie słabe odnotowuję zdecydowanie lepsze postępy.

Jak to właściwie jest ?
Dla ciebie jestem ateistą, dla Boga - konstruktywną opozycją.
Woody Allen
Deli
Posty: 355
Rejestracja: 12 lut 2009 22:28

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Deli »

Ogólnie bardziej liczy się płynny "przemiał" niż poziom trudności mobów.
Populacja graczy arkadyjskich nie dorasta - gracze z reguły się tylko starzeją.
Hunrim
Posty: 342
Rejestracja: 13 lip 2011 15:52

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Hunrim »

Pamiętam, ze kiedyś wrota do warowni w borze wyważało się drzewem. Teraz próbowałem, eksperymentowałem z przecinaniem na mniejsze kawałki i cały czas mam komendę, że drzewo nie nadaje się do wyważenia. Czy coś się zmieniło?
Visborg
Posty: 406
Rejestracja: 15 maja 2009 03:09

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Visborg »

Nigdy nie wyważało się 'drzewem'.
Hunrim
Posty: 342
Rejestracja: 13 lip 2011 15:52

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Hunrim »

Kłodą też mi nie działa
Awatar użytkownika
Huggus
Posty: 238
Rejestracja: 12 lut 2009 21:13
Lokalizacja: Inis Ard Skellig

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Huggus »

Musisz trafic w odpowiedni rozmiar klody
We shall fight on the beaches, we shall fight on the landing grounds,
We shall fight on the fields and in the streets, we shall fight in the hills.
We shall never surrender!


Większość ludzi wolała by umrzeć, niż myśleć. I tak zresztą robią.
Zablokowany