Opcja unifikacji opisów walki i otrzymywanych obrażeń.
Re: Opcja unifikacji opisów walki i otrzymywanych obrażeń.
Pomysł z wprowadzaniem "tagów" czy "pseudokodu" jest z góry skazany na odrzucenie. Nie jest przewidziane wprowadzanie na Arkadii żadnych API-podobnych tworów, które same w sobie są nieczytelne i muszą być dopiero interpretowane przez program klienta.
17:54:34 [Wizline] @ Rafgart: no w koncu
17:54:38 [Wizline] @ Rafgart: wylaczylem expa
17:54:42 [Wizline] @ Rafgart: a nadal graja
17:54:48 [Wizline] @ Rafgart: balans idealny
17:54:38 [Wizline] @ Rafgart: wylaczylem expa
17:54:42 [Wizline] @ Rafgart: a nadal graja
17:54:48 [Wizline] @ Rafgart: balans idealny
Re: Opcja unifikacji opisów walki i otrzymywanych obrażeń.
No dobra widzę, że nie wymanczkinuje,
A opcja ktora powoduje, ze każdy zadawany/otrzymywany dmg ma jeden opis typu rani cie (nawet jeśli ledwo muska czy tam masakruje czy specuje z mega biblioteki speców, zaznacze ze chodzi mi rowniez o npce)?
A opcja ktora powoduje, ze każdy zadawany/otrzymywany dmg ma jeden opis typu rani cie (nawet jeśli ledwo muska czy tam masakruje czy specuje z mega biblioteki speców, zaznacze ze chodzi mi rowniez o npce)?
Re: Opcja unifikacji opisów walki i otrzymywanych obrażeń.
Tez tego nie widze, bo spece i bronie maja po od 4 do 8 stopni damadzu, a standard jest 6, i potem beda placze, ze nie wiadomo co i jak.
Podstawowa zasada RPG - "Less QQ, More Pew Pew"