Zmud pomoc

Forum techniczne Arkadii.
Khil
Posty: 41
Rejestracja: 09 paź 2010 13:44

Re: Zmud pomoc

Post autor: Khil »

Rennz pisze:Osobiście bym zrobił pattern:

Masakrujesz %w %w %w (*), trafiajac go w cialo.

I skrypt:

#sub Masakrujesz %1 %2 %3 w cialo.

Ale jestem pewien, że ktoś ma lepszy i bardziej optymalnysposób (-:
Bardziej dokladny, bo lapie wiecej opisow (nie krzaczy sie na jedno i 3 opisowych, i na poznanych osobach)

^({@ciosy}) (*) {@bronwnarzedniku}, trafiajac %w w (*).$

Robisz zmienna string @ciosy Ledwo muskasz|Lekko ranisz|Ranisz|Powaznie ranisz|Bardzo ciezko ranisz|Masakrujesz

I podmieniasz: #sub %1 %2 w %3 (#sub, a nie #su - duza roznica :mrgreen: )

@bronwnarzedniku mozesz wprowadzac sam za kazdym razem jak zmieniasz, albo zrobic samokalibrujacego triggera np.
pattern: ^{@ciosy} %w %w %w (*), trafiajac *.$
#additem bronwnarzedniku %1 - mozna to podpiac pod button i zrobic tymczasowego triggera (#temp) coby lapal nowa bron tylko na rzondanie, bo przy niestandardowych opisach wrogow bedzie lapal inne rzeczy)

moglem jakis detal przeoczyc w tej chwili, pozniej sprawdze czy dziala. (dziala mi juz)


Edit
I przeoczylem opis broni oczywiscie, poprawilem. Zapomnialem tez, ze trzeba teraz klamry z cmudzie wstawiac wokol zmiennych w patternie.

Swoja droga, Mudy w Sosie sa opustoszale i na innym forum zupelnie. Moze by jednak tutaj otworzyc podforum, bo jak widac zainteresowanie takimi tematami jest.
Ghorut
Posty: 31
Rejestracja: 20 wrz 2010 11:38

Re: Zmud pomoc

Post autor: Ghorut »

A ja mam takie pytanko:

Czy da się w zmudzie dodawać tekst po konkretnym wyrazie?

Kod: Zaznacz cały

#trigger {(@lista)} {#dodaj [cos tam cos tam]}
daje:

Kod: Zaznacz cały

jakis_tekst_znajdujacy_sie_w_zmiennej,_nie_zmieniany_przez_trigger [cos tam cos tam]
Jak to zrobić?


Ew. jak wyciągnąć pojedynczą linijkę ze zmiennej string list:

Kod: Zaznacz cały

#trigger {(@lista)} {#gag; #sa {element_na_ktory_zareagowano [staly tekst]}}
Torrim

Re: Zmud pomoc

Post autor: Torrim »

Ja w podobnej sprawie.
Czy posiada ktos opisy wszystkich specy arkadyjskich i moglby je udostepnic?
Chcialem zrobic sobie na nie suby i sprobowac podpiac pod zmuda.
Awatar użytkownika
Iluandile
Posty: 149
Rejestracja: 07 cze 2011 00:58

Re: Zmud pomoc

Post autor: Iluandile »

Torrim pisze:Ja w podobnej sprawie.
Czy posiada ktos opisy wszystkich specy arkadyjskich i moglby je udostepnic?
Chcialem zrobic sobie na nie suby i sprobowac podpiac pod zmuda.
Kiedys znalazlam cos takiego, nie wiem na ile jest aktualne: http://webcache.googleusercontent.com/s ... .google.pl
<Gruer> troche wiocha by byla z jakas inna elfka wyjsc na miasto ale ty jestes ziomalka

<3<3<3

Pam pam
Awatar użytkownika
Paulie
Posty: 527
Rejestracja: 12 lut 2009 21:15
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Zmud pomoc

Post autor: Paulie »

No, masa tych specy ;D
Great things are possible when one man's wisdom and an hour's effort are combined.
A sound offense has the power of roaring water, it fills every hole in an opponent's defenses.


<@thran> jakby postac miala byc odbiciem gracza sin gralby w kz
Awatar użytkownika
Telperien
Posty: 17
Rejestracja: 04 cze 2011 18:39

Re: Zmud pomoc

Post autor: Telperien »

Ghorut pisze:A ja mam takie pytanko:

Czy da się w zmudzie dodawać tekst po konkretnym wyrazie?

Kod: Zaznacz cały

#trigger {(@lista)} {#dodaj [cos tam cos tam]}
daje:

Kod: Zaznacz cały

jakis_tekst_znajdujacy_sie_w_zmiennej,_nie_zmieniany_przez_trigger [cos tam cos tam]
Jak to zrobić?


Ew. jak wyciągnąć pojedynczą linijkę ze zmiennej string list:

Kod: Zaznacz cały

#trigger {(@lista)} {#gag; #sa {element_na_ktory_zareagowano [staly tekst]}}

Do "sklejania" stringow sluzy %concat(), jak sobie zmienne i stale poustawiasz to juz Twoja inwencja... ma sie rozumiec - co tam sobie wylapujesz a co chcesz dodawac jako staly tekst.
Tar-Telperien aen Bluast Geve
Folko
Posty: 32
Rejestracja: 20 kwie 2009 12:45

Re: Zmud pomoc

Post autor: Folko »

Ma ktoś może gdzieś zapisane skrypty do Zmuda? Stare bazy w necie albo już nie istnieją, albo zostały zablokowane. Chyba że źle szukam. Będę wdzięczny za info.
Haern
Posty: 756
Rejestracja: 13 lut 2009 14:03

Re: Zmud pomoc

Post autor: Haern »

Ja kiedyś planowałem zrobić taką publiczną paczkę skryptów, ale jakoś pomysł upadł... Poza tym teraz siedzę na CMUDzie. No i to trochę kombajn jest, tak naprawdę nie wiem co jest potrzebne przeciętnemu zjadaczowi chleba :P Ale jak jakieś konkretne skrypty potrzebne to mogę poszukać u siebie w starych konfigach do ZMUDa, względnie CMUDowych.

edit:
re Goruth:
Jeśli w patternie dasz ({@lista}), to będzie łapać każdy element z listy, i ten który wyłapie to będzie %1 [czy tam dowolny inny %, zależnie od patternu].
Dodanie tekstu w tekście wymaga użycia polecenia #psub.
Awatar użytkownika
Violla
Posty: 174
Rejestracja: 11 maja 2009 19:42
Lokalizacja: Fandall

Re: Zmud pomoc

Post autor: Violla »

A to może ktoś wie, co i gdzie wkleić, żeby kulka po mapce zmudkowej toczyła się, kiedy ktoś inny prowadzi drużynę?
Niziołki wszystkich krajów - łączcie się!

"[...] hobbity to naprawdę zadziwiające stworzenia. Możesz się nauczyć o nich wszystkiego w ciągu miesiąca, a jednak, po stu latach, mogą cię dalej zadziwić"/Gandalf Szary

http://www.pajacyk.pl/
Awatar użytkownika
Paulie
Posty: 527
Rejestracja: 12 lut 2009 21:15
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Zmud pomoc

Post autor: Paulie »

Pattern: podazasz za (*) na polnoc.
Value: #map n

Analogicznie do wszystkich pozostalych kierunkow i przejsc niestandardowych. Nie daje glowy, ze dziala, nie gram ze zmuda od dobrych 2 lat.
Great things are possible when one man's wisdom and an hour's effort are combined.
A sound offense has the power of roaring water, it fills every hole in an opponent's defenses.


<@thran> jakby postac miala byc odbiciem gracza sin gralby w kz
ODPOWIEDZ