Tengel: Jak chcesz komentować co napisałem to najpierw to przeczytaj.
Coronius:
Coronius pisze:No właśnie płaczesz, bo system względnie działa jak trzeba.
Khristoff pisze:
Wg mnie, ukrywanie jest prawie dobrze teraz zrobione.
Wymagało by doszlifowania tylko kilku szczegółów
Jak sądzę polemika z Tobą jak zawsze nie ma sensu. Niemniej zwróć
łaskawie uwagę na fakty: przedstawiłem swoje zdanie i poparłem je oczywistymi argumentami, rzeczowymi i konkretnymi.
Na co masz mi do powiedzenia, że płaczę i jakąś "beletrystkę" o nie grywalności. To jest właśnie to co nazywamy "płaczem".
Co zaś do jedynej merytorycznej treści jaka zawarłeś, to zgodził bym się z tobą gdyby po znalezieniu było możliwe natychmiastowe złapanie i uniemożliwienie ucieczki znalezionemu ukrywaczowi. O ilę się jednak nie mylę blokowanie kierunku zostało zabrane dawno temu.
Tak więc podkreślam raz jeszcze ukrywanie nie ma być niewidzialnością - czyli
komenda "szukaj" powinna działać znacznie lepiej, ponieważ ukrywająca się osoba ma co najmniej dwie możliwości reakcji na to (atak z zaskoczenia, oraz wymkniecie z lokacji) + ucieczka.
Nie rozpisywałem się dokładnie, bo nie ja od tego jestem tylko zespół aob.
Wskazałem jedynie mechanizm szukania jako temat do analizy.
Co zaś do stwierdzenia, że zawody ukrywaczy są napisane po to, by dobijać małymi grupkami poranionych wrogów, krótko i treściwie: kompromitujesz się tylko.
Może nie zrobimy więcej niż jesteśmy w stanie, ale postarajmy się, żeby to nie było dużo mniej.
— Andrzej Sapkowski "Pani Jeziora"