Drobne Pomysły

Wszelkie pomysły dotyczące Arkadii.
Pulp
Posty: 274
Rejestracja: 21 maja 2009 00:44

Re: Drobne Pomysły

Post autor: Pulp »

Twoja postac jest juz w grze. Czy chcesz przejac nad nia kontrole?
a) nie, k@#$a, wpisalem login i haslo tak dla jaj, hihihi
b) hmm... no nie wiem... moze niech te moby, na ktorych padlo mi lacze, najpierw mnie dobija
c) tak, k@#$a!

To pytanie nie ma najmniejszego sensu, opoznia jedynie przejecie kontroli po padzie lacza, co moze zadecydować o tym, że postać padnie zamiast wyjść w porę z lokacji.
Awatar użytkownika
Rotkiv
Posty: 175
Rejestracja: 12 lut 2009 22:32

Re: Drobne Pomysły

Post autor: Rotkiv »

Wiem ze plaszcze i buty ktore nie sa ubraniami staly sie tylko "ozdobami". Wg mnie dobrze ze maja nadal status zbroi i sa ulokowane na postaci razem w jednej linijce z helmem tarcza i reszta ekwipunku. Nie kazdy jest wielbicielem "reformy ubraniowej" i wystarcza mu jak jego postac nie biega bosa i procz tego ma na sobie ogolne okrycie wierzchnie - wszystko to jak juz wspomnialem skondensowane w jednej linii ekwipunkowej.

I tu pomysl/prosba, czy moznaby pozostale plaszcze zrownac wagowo do reszty czyli te przyslowiowe pol kilo. Sa niektore fajne plaszcze, bardzo juz dlugo funkcjonujace na arkadii ktore waza po 3 - 4 kilo i nie sa uzywane wylacznie z tego powodu, a za waga nie ida juz od pewnej reformy zadne bonusy.
Awatar użytkownika
Morowak
Posty: 93
Rejestracja: 18 lut 2009 13:45

Re: Drobne Pomysły

Post autor: Morowak »

Pomysl, aby zakodowac mozliwosc automatycznie (bez ingerencji wizow) co 100 dni zycia postaci zmienic sobie jeden przymiotnik szorta na inny z dostepnej puli dla danej rasy.

100 dni, sie tak szybko nie nabija, w tym czasie sie zmienia wiele w postaci gildie, zachowanie wrogowie. Pozniej biega spokojny przyjacielski mutant i wykrzykuje w mrocznej mowie nieprzyjemnosci ktore zrobi Twojej czaszcze.

Wizow jest malo, roboty duzo i pisania podania i czytania akceptacji odrzucania czekania latami na odpowiedz lub jej brak. Sporo by to uproscilo i bylo bardziej user friendly bo wlasciwie to czemu nie?
Awatar użytkownika
Yergo
Posty: 128
Rejestracja: 12 lut 2009 22:38
Lokalizacja: trójwieś

Re: Drobne Pomysły

Post autor: Yergo »

I nowa plaga idla jak znalazl.
Visborg
Posty: 406
Rejestracja: 15 maja 2009 03:09

Re: Drobne Pomysły

Post autor: Visborg »

Yergo ma racje. Gdyby 'wiek postaci' dawał jakiekolwiek WYMIERNE korzyści, wszyscy by idlowali ile się da byle go nabić jak najwyżej.
Awatar użytkownika
Morowak
Posty: 93
Rejestracja: 18 lut 2009 13:45

Re: Drobne Pomysły

Post autor: Morowak »

Teraz dziala to na takiej samej zasadzie, trzeba miec 100 dni by pisac podanie do wizow o zmiane opisu, i jakos nikt nie idluje na potege.

Pozatym jakie wymierne korzysci daje zmiana jednego przymiotnika po stu dniach gry? Przez pierwsze dwa dni nie bedziesz na wszystkich kolorkach wrogich gildii zanim sobie kazdy poprawi...

By wbic 100 dni, trzeba grac 7 godzin codziennie bez przerwy przez 364 dni. Mnie by sie nie chcialo...

Sam widze to jako nagrode za pare lat prowadzenie tej samej postaci. A nie jako cos co mozna wyidlowac.
Arvak
Posty: 87
Rejestracja: 21 lut 2010 13:08

Re: Drobne Pomysły

Post autor: Arvak »

komenda "ob ciala" pokazujaca zawartosc wszystkich cial
Awatar użytkownika
Pier
Posty: 205
Rejestracja: 21 paź 2010 16:19

Re: Drobne Pomysły

Post autor: Pier »

Oprócz ciał jest jeszcze kilka "pojemników" które maja ten problem.

Ogólnie Arkadii przydałaby się reforma inwentarza. Nie wiem czy to element mudliba czy gamedrivera (obawia się ze jednak niestety gamedrivera) i na ile to trudne zadanie. Obecny system jest dość uciążliwy dla graczy, choć mam nadzieje ze lekki dla systemu. Oto przykład:

Masz przy sobie plecak1 i plecak2.
> odloz plecak
Odkladasz plecak1.
> ob plecak
Plecak1 jest pusty.
> ob drugi plecak
Plecak2 zawiera kuszacy buklaczek.
> wez buklaczek z pierwszego plecaka
Bierzesz kuszacy buklaczek z plecaka1.
> wloz buklaczek do drugiego plecaka
Wkladasz kuszacy buklaczek do plecaka1.
> ob drugi plecak
Plecak2 jest pusty.
> 'Wrrrrr... umrzyj ludzki pomiocie!

To jest rekonstrukcja z arki, jak te zabiegi powtórzę na arce(jak dotrę wreszcie przed kompa :D) to wkleję loga ;) W tym przypadku dla komendy wyciągania pierwszy plecak jest plecakiem drugim dla komendy wkładania i odwrotnie, a takich niemiłych przypadków jest więcej.

Ot choćby:
> zerknij
Grzybowy las.
Dwa kolorowe grzybowe potworki, opalizujacy grzybowy potworek.
> k wszystich
Kolorowy grzybowy potworek jest w swietnej kondycji.
Opalizujacy grzybowy potworek jest w swietnej kondycji.
Kolorowy grzybowy potworek jest w swietnej kondycji.
> zabij trzeciego potworka (w domyśle tego opalizującego)
Atakujesz kolorowego grzybowego potworka.

O ile do tego można się przyzwyczaić,a pomysłu na poprawę brak, o tyle z pierwszym problemem należny coś zrobić.
Awatar użytkownika
Sjorving
Posty: 39
Rejestracja: 29 maja 2009 14:21

Re: Drobne Pomysły

Post autor: Sjorving »

re Pier:
Pierwsze jest związane z kolejnością sprawdzania pojemników przez komendy (najpierw otoczenie, potem ekwipunek lub odwrotnie), drugie natomiast jest jak najbardziej normalne:

> k wszystich
(1) Kolorowy grzybowy potworek jest w swietnej kondycji.
(2) Opalizujacy grzybowy potworek jest w swietnej kondycji.
(3) Kolorowy grzybowy potworek jest w swietnej kondycji.
> zabij trzeciego potworka (w domyśle tego opalizującego)
Atakujesz kolorowego grzybowego potworka.

Opalizujący byłby drugi.
17:54:34 [Wizline] @ Rafgart: no w koncu
17:54:38 [Wizline] @ Rafgart: wylaczylem expa
17:54:42 [Wizline] @ Rafgart: a nadal graja :)
17:54:48 [Wizline] @ Rafgart: balans idealny
Arvak
Posty: 87
Rejestracja: 21 lut 2010 13:08

Re: Drobne Pomysły

Post autor: Arvak »

czy umiejetnosc "otwieranie zamkow" funkcjonuje juz praktycznie w swiecie Arkadii?

generalnie jest kilka drzwi, ktore trzeba otwierac kluczem, a uzywanie tej umiejetnosci byloby ciekawym urozmaiceniem...
Zablokowany