Balans, exp i inne cuda
Re: Balans, exp i inne cuda
Morowak niektore spece jak nie masz wytrenowanego maxa zawodu sa niegrywalne. Dla przykladu wytracenie na niskim poziomie uma (dajmy takie 25% AJ) wycieczy Cie przy kazdej probie. Wiec wymagalo by to wtedy jakiejs ingerencji kodowej zeby te spece byly grywalne.
"Każda mutacja musi mieć czas rozwoju. Najpierw jest taki mutant, taki mutant... A później taki duży mutant"- A.Kwasniewski
Re: Balans, exp i inne cuda
No to zamiast wytrącania sam spec ofensywny (niezależny od tego czy przeciwnik ma broń czy nie).
Re: Balans, exp i inne cuda
A co z gp którzy mają zawody niebojowe?
Podział na 3 kasty? Zawodowiec, AJ ze specem i AJ bez speca?
Bo zielarze to mogą co najwyżej wytrenować speca - udawaj ziółko - dzięki czemu staje się niewidoczny dla każdego kto nie ma zielarstwa na max
Podział na 3 kasty? Zawodowiec, AJ ze specem i AJ bez speca?
Bo zielarze to mogą co najwyżej wytrenować speca - udawaj ziółko - dzięki czemu staje się niewidoczny dla każdego kto nie ma zielarstwa na max
Re: Balans, exp i inne cuda
Skoro wybrali niebojowe, to widać nie chcą walczyć, więc nie muszą mieć nic.
Re: Balans, exp i inne cuda
No skoro nie muszą walczyć na arce to nikt nie będzie miał nic przeciw włączanej opcji non PvP dla tych niebojowców?
Wątpię, żeby wizowie poszli na dokonanie podziału na 3 kasty, skoro tendencja jest raczej - o ile dobrze się orientuję, a jestem tu nowy więc może się mylę - do wyrównywania poziomów między graczami. I można się z tym zgadzać bądź nie, ale chyba to nie będzie miało zbytniego wpływu na decyzje. Ale macie większe doświadczenie, wiecie lepiej.
Wątpię, żeby wizowie poszli na dokonanie podziału na 3 kasty, skoro tendencja jest raczej - o ile dobrze się orientuję, a jestem tu nowy więc może się mylę - do wyrównywania poziomów między graczami. I można się z tym zgadzać bądź nie, ale chyba to nie będzie miało zbytniego wpływu na decyzje. Ale macie większe doświadczenie, wiecie lepiej.
Re: Balans, exp i inne cuda
Morowak trzeba bylo zglosic pomysl... tera to juz pewnie po ptokach.
Pytanie jakiego nakladu pracy by trzeba zeby wcielic w zycie to co opisales.
Dodatkowe balansowanie kazdego ze specow dla ajota czy tez pisanie na nowo (straznik). Trzeba by bylo naprawic wreszcie wycofke legionisty ktora na umie "0" chodzi jak ta lala....i pewnie mase innych pierdol.
Pytanie jakiego nakladu pracy by trzeba zeby wcielic w zycie to co opisales.
Dodatkowe balansowanie kazdego ze specow dla ajota czy tez pisanie na nowo (straznik). Trzeba by bylo naprawic wreszcie wycofke legionisty ktora na umie "0" chodzi jak ta lala....i pewnie mase innych pierdol.
2011.04.01
Gniot Adiutant Kapitana Kompanii Gryfa, Walczacy z Wiatrakami, Miecznik z
Paweza, Naczelny Madrala Arkadii, Ogr o Elfich Uszach, Elf o Ogrzym
Rozumku, Zastepca Szefa Muminkow z Obozu Najemnikow, Arcydzielo
Sztuki Cukierniczej
Gniot Adiutant Kapitana Kompanii Gryfa, Walczacy z Wiatrakami, Miecznik z
Paweza, Naczelny Madrala Arkadii, Ogr o Elfich Uszach, Elf o Ogrzym
Rozumku, Zastepca Szefa Muminkow z Obozu Najemnikow, Arcydzielo
Sztuki Cukierniczej
Re: Balans, exp i inne cuda
Nie zaluje speca GP-kom, ale nie podoba mi sie sposob wprowadzenia go. Ani on nikogo nie wyroznia - nie daje satysfakcji ze zdobycia go, ani nie zwieksza roznorodnosci - kazdy ma taki sam. Do tego jest wprowadzony na szast prast - ma sie go bez trenowania, nie da sie go wlaczyc/wylaczyc jak speca w zawodzie. Prowizorka niespójna z istniejącym systemem.
Co do expa to coś tu nie gra.
Na "zwiedził" z zawodem masowym postępy jakies 2-3 razy wolniej niz przed zmiana.
Na "kawal swiata" z AJ postępy 2-3 razy szybciej niz przed zmiana.
Co do expa to coś tu nie gra.
Na "zwiedził" z zawodem masowym postępy jakies 2-3 razy wolniej niz przed zmiana.
Na "kawal swiata" z AJ postępy 2-3 razy szybciej niz przed zmiana.
Re: Balans, exp i inne cuda
Na "widział i doświadczył" z zawodem masowym - postępy w 25-35 minut - tak samo jak przed ostatnimi zmianami.
Na przełom wiele/kawał (zawód masowy - strażnik) - postępy w drużynie z ww. "widział i doświadczył" plus jeden AJ na b.doświe - 6 minut.
Na przełom wiele/kawał (zawód masowy - strażnik) - postępy w drużynie z ww. "widział i doświadczył" plus jeden AJ na b.doświe - 6 minut.
Populacja graczy arkadyjskich nie dorasta - gracze z reguły się tylko starzeją.
Re: Balans, exp i inne cuda
Proponuje poczekac z dyskusja az Rafgart naprawi blad o ktorym pisal w tym temacie. Jednak, jezeli mozemy prosic, niech naprawi szybko- dla nas paskudnych nieerpegowcow prawidlowy system expa to jednak wazna rzecz (-;
Re: Balans, exp i inne cuda
Tylko ze moje i Coroniusa obserwacje wskazuja na to, ze problem ma inną (lub tę i jeszcze inną) przyczyne niż wskazał Rafgart.