Porady dla graczy.
Re: Porady dla graczy.
Witam,
mam pytanie czy taki trigger jest jeszcze legalny czy juz nie:
- wybieram paczke
- kiedy lapie ze dostalem paczka laduje w torbie.
Niby druga akcja jest z automatu - ale jednak jest w pelni swiadoma bo najpierw musze wybrac paczke...
Drugie pytanie dotyczy zadan. Dowiedzialem sie ze nie ma juz brutalnosci, wiec robienie zadan jest raczej opcjonalne. Ale co z traceniem tego doswiadczenia z zadan?
Pozdrawiam,
Adon
mam pytanie czy taki trigger jest jeszcze legalny czy juz nie:
- wybieram paczke
- kiedy lapie ze dostalem paczka laduje w torbie.
Niby druga akcja jest z automatu - ale jednak jest w pelni swiadoma bo najpierw musze wybrac paczke...
Drugie pytanie dotyczy zadan. Dowiedzialem sie ze nie ma juz brutalnosci, wiec robienie zadan jest raczej opcjonalne. Ale co z traceniem tego doswiadczenia z zadan?
Pozdrawiam,
Adon
Kłopot z życiem polega na tym, że nie ma okazji go przećwiczyć i od razu robi się to na poważnie.
Re: Porady dla graczy.
@Adon
Taki trigger bedzie nielegalny. Jakikolwiek trigger wysylajacy cokolwiek do muda w oparciu o wiadomosc z muda jest nielegalny (sa jakiestam wyjatki dotyczace logowania, ale nie uzywam wiec nie wiem).
Doswiadczenie z zadan jest dokladnie tym samym doswiadczeniem, ktore dostajesz za zabijanie mobow, z ta roznica ze nie jest okrajane przez nowy system brutalnosci zalezny od stazu w grze (tak jak zawod - x godzin w tygodniu w grze powoduje zaliczenie progu czyli zmniejszenie niewidocznej juz brutalnosci). Zarowno doswiadczenie z zabijania jak i doswiadczenie z zadan mozna stracic. Doswiadczenie uzyskiwane z zadan nie zmniejsza brutalnosci.
Taki trigger bedzie nielegalny. Jakikolwiek trigger wysylajacy cokolwiek do muda w oparciu o wiadomosc z muda jest nielegalny (sa jakiestam wyjatki dotyczace logowania, ale nie uzywam wiec nie wiem).
Doswiadczenie z zadan jest dokladnie tym samym doswiadczeniem, ktore dostajesz za zabijanie mobow, z ta roznica ze nie jest okrajane przez nowy system brutalnosci zalezny od stazu w grze (tak jak zawod - x godzin w tygodniu w grze powoduje zaliczenie progu czyli zmniejszenie niewidocznej juz brutalnosci). Zarowno doswiadczenie z zabijania jak i doswiadczenie z zadan mozna stracic. Doswiadczenie uzyskiwane z zadan nie zmniejsza brutalnosci.
Re: Porady dla graczy.
Pozatym, po co takie rzeczy rozwiazywac triggerami skoro mozna zwyklym aliasem.
Przyklad gotowy dla zmuda
Przyklad gotowy dla zmuda
#alias wpnr {wybierz paczke nr %-1;wloz paczke do torby}
Re: Porady dla graczy.
A czy istnieje inny, równie ciekawy (dla młodego podróżnika) sposób zarabiania pieniędzy niż noszenie paczek? Słyszałem o ziołach i rybach, niestety ryby to nuda, a na ziołach się nie znam!
Pozdrawiam,
Adon
P.S. Morowak: dzięki, działa na CMUDzie też - dopiero go zaczynam rozgryzać.
Pozdrawiam,
Adon
P.S. Morowak: dzięki, działa na CMUDzie też - dopiero go zaczynam rozgryzać.
Kłopot z życiem polega na tym, że nie ma okazji go przećwiczyć i od razu robi się to na poważnie.
Re: Porady dla graczy.
Noszenie sprzetu do kupcow w Novigradzie, ale trzeba miec silna postac i pokazny plecak zeby na tym zarobic.Adon pisze:A czy istnieje inny, równie ciekawy (dla młodego podróżnika) sposób zarabiania pieniędzy niż noszenie paczek? Słyszałem o ziołach i rybach, niestety ryby to nuda, a na ziołach się nie znam!
Pozdrawiam,
Adon
P.S. Morowak: dzięki, działa na CMUDzie też - dopiero go zaczynam rozgryzać.
edit.
Pytanie ile chcesz tych pieniedzy zarobic, na wydatki typu treningi mozna zarobic na questach z tego co sie orientuje, a przy okazji swiat sie poznaje.
Ostatnio zmieniony 28 lis 2010 21:39 przez Esten, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Porady dla graczy.
Karczmarze Imperialni maja zlecenia na rozmiate gatunki mies itp.Adon pisze:A czy istnieje inny, równie ciekawy (dla młodego podróżnika) sposób zarabiania pieniędzy niż noszenie paczek? Słyszałem o ziołach i rybach, niestety ryby to nuda, a na ziołach się nie znam!
Pozdrawiam,
Adon
P.S. Morowak: dzięki, działa na CMUDzie też - dopiero go zaczynam rozgryzać.
No i oczywiscie niesmiertelne lowienie szczurow w Nuln/Novigradzie
Re: Porady dla graczy.
Kod: Zaznacz cały
Pracownik poczty mowi do ciebie: Ty juz dla nas dostatecznie ciezko zapracowales, daj teraz przez jakis czas szanse innym.
Kłopot z życiem polega na tym, że nie ma okazji go przećwiczyć i od razu robi się to na poważnie.
Re: Porady dla graczy.
Nowy system brutalnosci zalezny od stażu w grze? Moglby ktos cokolwiek szerzej o tym napisac? Totalnie nie orientuje sie w nowym systemie..
Morholt pisze:@Adon
Doswiadczenie z zadan jest dokladnie tym samym doswiadczeniem, ktore dostajesz za zabijanie mobow, z ta roznica ze nie jest okrajane przez nowy system brutalnosci zalezny od stazu w grze (tak jak zawod - x godzin w tygodniu w grze powoduje zaliczenie progu czyli zmniejszenie niewidocznej juz brutalnosci). Zarowno doswiadczenie z zabijania jak i doswiadczenie z zadan mozna stracic. Doswiadczenie uzyskiwane z zadan nie zmniejsza brutalnosci.
Re: Porady dla graczy.
Zdecydowalismy sie wprowadzic pewne zmiany do systemu doswiadczenia. Zostal on opracowany dla muda, jakim Arkadia byla kilkanascie lat temu. Przez ten czas wiele jednak sie zmienilo i zastosowane rozwiazania juz od dawna wprowadzaly wiele elementow niezrozumienia i patologii. Chodzi tu przede wszystkim o koniecznosc wykonywania zadan w celu redukcji poziomu brutalnosci. Ich ograniczona ilosc i niezmiennosc znanej powszechnie tresci sprawily, ze sens calego systemu byl wypaczony.
Dlatego tez:
- usunelismy wspolczynnik brutalnosci
- doswiadczenie zadaniowe zostalo przeniesione do bojowego
- w miejsce, gdzie dotad byl uzywany stosunek dwoch powyzszych (czyli przy zdobywaniu doswiadczenia z walki i przy smierci) stosujemy pewna wartosc zalezna od stazu postaci
- wartosc ta dla zdecydowanej wiekszosci postaci (poza nowopowstalymi) bedzie rowna dotychczasowemu limitowi doswiadczenia zadaniowego
Czyli podsumowujac dla starych postaci nie zmienia sie praktycznie nic, nowe nie musza robic zadan, jednak maja przez kilka tygodni pewne ograniczenie do zdobywania doswiadczenia z walki.
Co do samych zadan, to nie usuwamy ich. Nadal mozna je wykonywac, na pewno beda przydatne nowym postaciom do zdobywania pierwszych poziomow doswiadczenia i funduszy. Mamy nadzieje, ze bez presji na zrobienie ich jak najszybciej, odnajdywanie ich i rozwiazywanie bedzie mialo wiecej sensu i sprawialo wiecej przyjemnosci. W przyszlosci z cala pewnoscia bedziemy chcieli tak zmodyfikowac zadania, by towarzyszyly one postaciom na kazdym poziomie ich rozwoju i dawaly inne, ciekawe nagrody z rozwiazywania.
Re: Porady dla graczy.
Czytałem tą notke z wieści, ale nie bardzo rozumiem jakie ma teraz zastosowanie ta wartość, wprowadzona na miejsce dawnego współczynnika. Jaki ma związek ze stażem postaci, i na co ma wpływ?