Czy jesteś za zmniejszeniem kary za zgon. [Ankieta]
Re: Czy jesteś za zmniejszeniem kary za zgon. [Ankieta]
Zgodnie z sugestią dodałem kolejną opcję.
Re: Czy jesteś za zmniejszeniem kary za zgon. [Ankieta]
Hmm a niby czemu, szczególnie, jeżeli przy obecnym założeniu taka legenda to patologia, a jej zgon to przywrócenie balansu?Miuosh pisze:Wydaje mi się, że system powinien wspierać ją w odrabianiu zgona - teraz tak nie jest.
Re: Czy jesteś za zmniejszeniem kary za zgon. [Ankieta]
To dodaj jeszcze punkt z tym pomysłem Herenvarno, bo to ciekawy pomysłRahul pisze:Zgodnie z sugestią dodałem kolejną opcję.
Ten ze stratą doświadczenia, ale nie cech i konieczności odrobienia poziomu, żeby móc expić dalej.
Re: Czy jesteś za zmniejszeniem kary za zgon. [Ankieta]
Kto powiedział, że to patologia? To byłby jakiś absurd!Kurgana pisze:Hmm a niby czemu, szczególnie, jeżeli przy obecnym założeniu taka legenda to patologia, a jej zgon to przywrócenie balansu?Miuosh pisze:Wydaje mi się, że system powinien wspierać ją w odrabianiu zgona - teraz tak nie jest.
Po to są takie poziomy, żeby gracz mógł je osiągnąć. Jeśli mają być nieosiągalne, to zwyczajnie należy je zlikwidować i po prostu po osiągnięciu granicy exp przestaje lecieć (80lvl w WoW?)
Nie oszukujmy się: gry typu RPG napędza możliwość bycia coraz potężniejszym. Każde zachwianie tego "prądu" powoduje frustrację graczy i ich odejście od gry. A ja tak właśnie odbieram sytuację w której 'byłem potężny, ubiło mnie i nie jestem w stanie _w przyzwoitym czasie_ się odkuć'.
Ogre!
Re: Czy jesteś za zmniejszeniem kary za zgon. [Ankieta]
Co do pomyslu Herenvad.. Herden.. Her... elfa, to ja uwazam wprost przeciwnie - poziom powinien zostawac a cechu spadac. Dlatego ze poziom to jest cos co osiagnelismy, doswiadczenie ktore zdobylismy, pozycja jaka uzyskalismy, to ze 'poturbowano nas' - bo przeciez nikt nie ginie nie znaczy ze nagle stracilismy posiadana wiedze i doswiadczenie - ale ze z powodu obrazen, szoku itd jestesmy chwilowo slabsi.
Tak, zgon ma bolec, a bola nizsze cechy. Ale sensu utraty 'rangi', czyli chocby tej legendy, nie widze.
Dalej - moja 'pelna' propozycja to tak:
Raz na pol roku mozesz isc do maga, wplacic POWIEDZMY 10 mth i on 'zachowuje' Twoj poziom. Jesli zginiesz, tracisz cechy (spodobala mi sie mysl o zostawaniu levelu i spadku samych cech) normalnie (1/3 nadlimitowego) ale do poziomu cech 'zasejvowanego' odrabiasz z premia *200% (czyli dwa razy szybciej). Przy czym save dziala raz - jesli odrobisz i zginiesz bez ponownego wykupienia, lecisz normalnie i normalnie odrabiasz. Jesli zginiesz zanim odrobiles, lecisz normalnie i odrabiasz normalnie!
Tak, zgon ma bolec, a bola nizsze cechy. Ale sensu utraty 'rangi', czyli chocby tej legendy, nie widze.
Dalej - moja 'pelna' propozycja to tak:
Raz na pol roku mozesz isc do maga, wplacic POWIEDZMY 10 mth i on 'zachowuje' Twoj poziom. Jesli zginiesz, tracisz cechy (spodobala mi sie mysl o zostawaniu levelu i spadku samych cech) normalnie (1/3 nadlimitowego) ale do poziomu cech 'zasejvowanego' odrabiasz z premia *200% (czyli dwa razy szybciej). Przy czym save dziala raz - jesli odrobisz i zginiesz bez ponownego wykupienia, lecisz normalnie i normalnie odrabiasz. Jesli zginiesz zanim odrobiles, lecisz normalnie i odrabiasz normalnie!
Re: Czy jesteś za zmniejszeniem kary za zgon. [Ankieta]
Zdecydujcie się co ma spadać a co zostawać to dodam .
Re: Czy jesteś za zmniejszeniem kary za zgon. [Ankieta]
Rahul: Wszystkie glosy zostaly skasowane, teraz ludzie zaczeli glosowac od nowa, znowu cos dodasz/zmienisz i bedzie trzeba glosowac jeszcze raz. Bez sensu.
P.S. Jestem zadecydowanie na nie.
P.S. Jestem zadecydowanie na nie.
Re: Czy jesteś za zmniejszeniem kary za zgon. [Ankieta]
Co za bzdury...
Expozmianofascynacja zatoczyla pelne kolo i wracamy do poczatku...
Jakie sejwowanie? Jakie zostawanie cech? Czy niektorych do konca pogielo?
Moze jeszcze damy na start kolo fortuny, bedzie sie losowalo jakiego boosta do expa mamy. Wybrany znak zodiaku bedzie nam dawal specjalne bonusy dla postaci. Potem za pieniadze u wrozki dostaniemy namiary na najbardziej expowne moby, a jak spedzimy godzine na modlitwie to powinna byc szansa, ze dostaniemy magika. Pffffffffffffffffff...
Zakonczona (szkoda) reforma expa zaczyna wychodzic bokiem. Liczba sekondow robiacych b doswa na szybkiego i na zapas jest zastraszajaco duza. Expienie ponad blokade uwazam za masochizm. Na cechy to sie nijak nie przeklada, a przy zgonie boli i to solidnie.
Z mojego jedynie slusznego punktu widzenia dostrzegam tylko (az) trzy problemy. Lubie sie powtarzac, wiec napisze to jeszcze raz.
1.) DIALOG!
Wizowie powinni rozmawiac z graczami. Pytac, sprawdzac, robic ankiety i brac pod uwage to, ze jesli juz robia cos z ta gra, to nie dla siebie. Moze kiedys doczekam sie tego, ze bede graczem, a nie beta-testerem fantazji i ambicji dla kilku osob.
2.) BALANS!
Jest do dupy i nijak wizowie nie chca dac sobie pomoc. Oni wiedza lepiej. Trzeba poprawic wiekszosc skonczonych reform. Exp, zawody, sprzet, expowiska, ale do tego potrzeba pkt 1
2.) EXP!
To co nakreca cala arke. Jasne zasady, a nie jakies poryte expo piramidki, ktore sie sprawdzaja polowicznie na slabych mobach. Po kiego korzystac z dziwacznych wzorow jak mozna wrocic do starego expa. Niestety... najpierw potrzebny dialog zeby byl balans
Expozmianofascynacja zatoczyla pelne kolo i wracamy do poczatku...
Jakie sejwowanie? Jakie zostawanie cech? Czy niektorych do konca pogielo?
Moze jeszcze damy na start kolo fortuny, bedzie sie losowalo jakiego boosta do expa mamy. Wybrany znak zodiaku bedzie nam dawal specjalne bonusy dla postaci. Potem za pieniadze u wrozki dostaniemy namiary na najbardziej expowne moby, a jak spedzimy godzine na modlitwie to powinna byc szansa, ze dostaniemy magika. Pffffffffffffffffff...
Zakonczona (szkoda) reforma expa zaczyna wychodzic bokiem. Liczba sekondow robiacych b doswa na szybkiego i na zapas jest zastraszajaco duza. Expienie ponad blokade uwazam za masochizm. Na cechy to sie nijak nie przeklada, a przy zgonie boli i to solidnie.
Z mojego jedynie slusznego punktu widzenia dostrzegam tylko (az) trzy problemy. Lubie sie powtarzac, wiec napisze to jeszcze raz.
1.) DIALOG!
Wizowie powinni rozmawiac z graczami. Pytac, sprawdzac, robic ankiety i brac pod uwage to, ze jesli juz robia cos z ta gra, to nie dla siebie. Moze kiedys doczekam sie tego, ze bede graczem, a nie beta-testerem fantazji i ambicji dla kilku osob.
2.) BALANS!
Jest do dupy i nijak wizowie nie chca dac sobie pomoc. Oni wiedza lepiej. Trzeba poprawic wiekszosc skonczonych reform. Exp, zawody, sprzet, expowiska, ale do tego potrzeba pkt 1
2.) EXP!
To co nakreca cala arke. Jasne zasady, a nie jakies poryte expo piramidki, ktore sie sprawdzaja polowicznie na slabych mobach. Po kiego korzystac z dziwacznych wzorow jak mozna wrocic do starego expa. Niestety... najpierw potrzebny dialog zeby byl balans
Re: Czy jesteś za zmniejszeniem kary za zgon. [Ankieta]
To moze tak pochwal sie i opisz jak dzialal stary system expa.
Re: Czy jesteś za zmniejszeniem kary za zgon. [Ankieta]
Koledze wyżej chyba chodzi i sytuację w której każdy mógł wyexpić wysoki lvl na powiedzmy szczurach w Nuln.
Każdy za każdego moba dostawał taką samą ilość expa. Dobrze myślę?
Każdy za każdego moba dostawał taką samą ilość expa. Dobrze myślę?
Ogre!