Balans, exp i inne cuda
Re: Balans, exp i inne cuda
Skoro nie ma juz brutalnosci, a robienie zadan nie jest juz takie istotne, to czemu by nie wprowadzic powtarzalnosci questow? Ofc doswiadczenie za zrobienie questa kolejny raz powinno byc odpowiednio nizsze niz za pierwszym razem i niektore (jak np zagadki, czy przelewanie wina w dzbanach) powinny byc z tego wylaczone. Ja na przyklad o wiele bardziej bym wolal zrobic kolejny raz bajdane, i dostac za to dajmy na to b male, niz w tym samym czasie ubic 30 trolli na ten sam exp.
Re: Balans, exp i inne cuda
A zauwazyles ze za niektore questy dostaje sie mnostwo kasy?
Listy bylyby duzo bardziej oplacalne niz paczki nie mowiac juz o kasie z takich zadan jak przelewanie wina czy strzyga.
Listy bylyby duzo bardziej oplacalne niz paczki nie mowiac juz o kasie z takich zadan jak przelewanie wina czy strzyga.
Re: Balans, exp i inne cuda
A zauwazyles, ze napisalem, ze expa powinno byc za ponowne wykonanie questa sporo mniej? O kasie nie pisalem, ale to chyba oczywiste, ze i nagrody gotowkowe moznaby sporo obnizyc?
Re: Balans, exp i inne cuda
Wszystko sprowadzałoby się do odpowiedniego zrównoważenia nakładu pracy
i zdobytych pieniędzy/doświadczenia. Jak było wspomniane wcześniej - większość aktualnych zadań nie do końca się do tego nadaje, co nie znaczy że nie można stworzyć nowych. Tym razem fakt że można będzie ułożyć spis nie powinien w niczym przeszkadzać, skoro same zadania będą powtarzalne.
Dodatkowymi pomysłami mogłoby być wtedy: ograniczenie czasowe między kolejnymi wykonaniami zadania, zadania drużynowe w których każdy biorący udział otrzyma część doświadczenia, itp.
Z pewnością takie rozwiązanie byłoby na dłuższą metę odrobinę ciekawsze niż samo mordowanie niewinnych golemów (przynajmniej według mnie).
i zdobytych pieniędzy/doświadczenia. Jak było wspomniane wcześniej - większość aktualnych zadań nie do końca się do tego nadaje, co nie znaczy że nie można stworzyć nowych. Tym razem fakt że można będzie ułożyć spis nie powinien w niczym przeszkadzać, skoro same zadania będą powtarzalne.
Dodatkowymi pomysłami mogłoby być wtedy: ograniczenie czasowe między kolejnymi wykonaniami zadania, zadania drużynowe w których każdy biorący udział otrzyma część doświadczenia, itp.
Z pewnością takie rozwiązanie byłoby na dłuższą metę odrobinę ciekawsze niż samo mordowanie niewinnych golemów (przynajmniej według mnie).
Re: Balans, exp i inne cuda
Uważam, że pomysł z powtarzalnością zadań jest świetny (kurcze, zgadzam się z Raglakiem
). Do tego to co pisał Fabast, czyli zadania drużynowe itp i mogłoby naprawdę być ciekawie. Byłaby to jakaś alternatywa dla tych, którzy nie przepadają za spędzaniem godzin klikając zabij/wesprzyj.

Re: Balans, exp i inne cuda
Kiedy to Arkadia właśnieByłaby to jakaś alternatywa dla tych, którzy nie przepadają za spędzaniem godzin klikając zabij/wesprzyj.

Re: Balans, exp i inne cuda
Nie tylko. Nawet bym nie tknął gry która składa się wyłącznie z grindu.Arhun pisze:Kiedy to Arkadia właśnieByłaby to jakaś alternatywa dla tych, którzy nie przepadają za spędzaniem godzin klikając zabij/wesprzyj.Dokładna jej istota.
Do kontaktów z czarodziejami służy komenda ‚zglos’ (błąd/pomysl/mg).
-
- Posty: 40
- Rejestracja: 13 lut 2009 11:35
- Lokalizacja: Konstantynopol
- Kontakt:
Re: Balans, exp i inne cuda
Popieram ten pomysł. Potrzebujemy na Arkadii czegoś co przerwie rutynę i da nowy rodzaj funu. Nagrodami w takich rajdach powinny być unikalne przedmioty, może części zestawów. Dajcie ludziom nowy sens gry!Auglenn pisze:Uważam, że pomysł z powtarzalnością zadań jest świetny (kurcze, zgadzam się z Raglakiem). Do tego to co pisał Fabast, czyli zadania drużynowe itp i mogłoby naprawdę być ciekawie. Byłaby to jakaś alternatywa dla tych, którzy nie przepadają za spędzaniem godzin klikając zabij/wesprzyj.

Zapraszam na Dropbox, serwis umożliwiający synchronizację i archiwizację plików oraz katalogów (2GB za free) oraz dostęp do nich z PC, Mac, iPhone i Android!
Po rejestracji zarówno ja jak i Ty otrzymamy dodatkowe miejsce na dane
.
Po rejestracji zarówno ja jak i Ty otrzymamy dodatkowe miejsce na dane

- Herenvarno
- Posty: 809
- Rejestracja: 09 mar 2010 11:22
Re: Balans, exp i inne cuda
Re up
Albo cos z puli losowych przedmiotow (czasem magik, czasem monety, czasem ciuszek, zwykla szmata, kamien szlachetny, Duuuzy kamyczek, muszelka.. albo w tez niekiedy exp tylko na mentale?)
Albo cos z puli losowych przedmiotow (czasem magik, czasem monety, czasem ciuszek, zwykla szmata, kamien szlachetny, Duuuzy kamyczek, muszelka.. albo w tez niekiedy exp tylko na mentale?)
Nie każdy jest mile widziany w moim domu. Gdybym wszystkich traktował jednakowo, nikogo nie wyróżniłbym!
Re: Balans, exp i inne cuda
Pomysł wkraczający w idee MMO (na przykład Ketrę i Varkę w LGII).
Mimo wszystko, jeśli dobrze przemyślany, z ładnym wyjaśnieniem jego powtarzalności, mógłby być genialny.
Kwestia według mnie idealnie rozpatrzonej strategii jego powtarzalności i mamy coś pięknego i poprawiającego grywalność.
Mimo wszystko, jeśli dobrze przemyślany, z ładnym wyjaśnieniem jego powtarzalności, mógłby być genialny.
Kwestia według mnie idealnie rozpatrzonej strategii jego powtarzalności i mamy coś pięknego i poprawiającego grywalność.