Balans, exp i inne cuda

Forum wieści z Arkadii.
Raglak
Posty: 274
Rejestracja: 08 mar 2009 20:02

Re: Balans, exp i inne cuda

Post autor: Raglak »

Skoro nie ma juz brutalnosci, a robienie zadan nie jest juz takie istotne, to czemu by nie wprowadzic powtarzalnosci questow? Ofc doswiadczenie za zrobienie questa kolejny raz powinno byc odpowiednio nizsze niz za pierwszym razem i niektore (jak np zagadki, czy przelewanie wina w dzbanach) powinny byc z tego wylaczone. Ja na przyklad o wiele bardziej bym wolal zrobic kolejny raz bajdane, i dostac za to dajmy na to b male, niz w tym samym czasie ubic 30 trolli na ten sam exp.
Terenes
Posty: 398
Rejestracja: 23 kwie 2009 13:41

Re: Balans, exp i inne cuda

Post autor: Terenes »

A zauwazyles ze za niektore questy dostaje sie mnostwo kasy?
Listy bylyby duzo bardziej oplacalne niz paczki nie mowiac juz o kasie z takich zadan jak przelewanie wina czy strzyga.
Raglak
Posty: 274
Rejestracja: 08 mar 2009 20:02

Re: Balans, exp i inne cuda

Post autor: Raglak »

A zauwazyles, ze napisalem, ze expa powinno byc za ponowne wykonanie questa sporo mniej? O kasie nie pisalem, ale to chyba oczywiste, ze i nagrody gotowkowe moznaby sporo obnizyc?
Awatar użytkownika
Fabast
Posty: 12
Rejestracja: 15 cze 2010 07:42

Re: Balans, exp i inne cuda

Post autor: Fabast »

Wszystko sprowadzałoby się do odpowiedniego zrównoważenia nakładu pracy
i zdobytych pieniędzy/doświadczenia. Jak było wspomniane wcześniej - większość aktualnych zadań nie do końca się do tego nadaje, co nie znaczy że nie można stworzyć nowych. Tym razem fakt że można będzie ułożyć spis nie powinien w niczym przeszkadzać, skoro same zadania będą powtarzalne.

Dodatkowymi pomysłami mogłoby być wtedy: ograniczenie czasowe między kolejnymi wykonaniami zadania, zadania drużynowe w których każdy biorący udział otrzyma część doświadczenia, itp.

Z pewnością takie rozwiązanie byłoby na dłuższą metę odrobinę ciekawsze niż samo mordowanie niewinnych golemów (przynajmniej według mnie).
Awatar użytkownika
Auglenn
Posty: 133
Rejestracja: 14 lut 2009 02:09

Re: Balans, exp i inne cuda

Post autor: Auglenn »

Uważam, że pomysł z powtarzalnością zadań jest świetny (kurcze, zgadzam się z Raglakiem :shock: ). Do tego to co pisał Fabast, czyli zadania drużynowe itp i mogłoby naprawdę być ciekawie. Byłaby to jakaś alternatywa dla tych, którzy nie przepadają za spędzaniem godzin klikając zabij/wesprzyj.
Ruda Paskuda :twisted:
Obrazek
Gość

Re: Balans, exp i inne cuda

Post autor: Gość »

Byłaby to jakaś alternatywa dla tych, którzy nie przepadają za spędzaniem godzin klikając zabij/wesprzyj.
Kiedy to Arkadia właśnie :) Dokładna jej istota.
Zurwen
Posty: 756
Rejestracja: 13 lut 2009 09:37

Re: Balans, exp i inne cuda

Post autor: Zurwen »

Arhun pisze:
Byłaby to jakaś alternatywa dla tych, którzy nie przepadają za spędzaniem godzin klikając zabij/wesprzyj.
Kiedy to Arkadia właśnie :) Dokładna jej istota.
Nie tylko. Nawet bym nie tknął gry która składa się wyłącznie z grindu.
Do kontaktów z czarodziejami służy komenda ‚zglos’ (błąd/pomysl/mg).
Tabulariks
Posty: 40
Rejestracja: 13 lut 2009 11:35
Lokalizacja: Konstantynopol
Kontakt:

Re: Balans, exp i inne cuda

Post autor: Tabulariks »

Auglenn pisze:Uważam, że pomysł z powtarzalnością zadań jest świetny (kurcze, zgadzam się z Raglakiem :shock: ). Do tego to co pisał Fabast, czyli zadania drużynowe itp i mogłoby naprawdę być ciekawie. Byłaby to jakaś alternatywa dla tych, którzy nie przepadają za spędzaniem godzin klikając zabij/wesprzyj.
Popieram ten pomysł. Potrzebujemy na Arkadii czegoś co przerwie rutynę i da nowy rodzaj funu. Nagrodami w takich rajdach powinny być unikalne przedmioty, może części zestawów. Dajcie ludziom nowy sens gry! :)
Zapraszam na Dropbox, serwis umożliwiający synchronizację i archiwizację plików oraz katalogów (2GB za free) oraz dostęp do nich z PC, Mac, iPhone i Android!
Po rejestracji zarówno ja jak i Ty otrzymamy dodatkowe miejsce na dane :).
Awatar użytkownika
Herenvarno
Posty: 809
Rejestracja: 09 mar 2010 11:22

Re: Balans, exp i inne cuda

Post autor: Herenvarno »

Re up
Albo cos z puli losowych przedmiotow (czasem magik, czasem monety, czasem ciuszek, zwykla szmata, kamien szlachetny, Duuuzy kamyczek, muszelka.. albo w tez niekiedy exp tylko na mentale?)
Nie każdy jest mile widziany w moim domu. Gdybym wszystkich traktował jednakowo, nikogo nie wyróżniłbym!
Urithair
Posty: 177
Rejestracja: 14 gru 2009 01:39

Re: Balans, exp i inne cuda

Post autor: Urithair »

Pomysł wkraczający w idee MMO (na przykład Ketrę i Varkę w LGII).
Mimo wszystko, jeśli dobrze przemyślany, z ładnym wyjaśnieniem jego powtarzalności, mógłby być genialny.
Kwestia według mnie idealnie rozpatrzonej strategii jego powtarzalności i mamy coś pięknego i poprawiającego grywalność.
ODPOWIEDZ