Exp.

Archiwum zamkniętych tematów.
Awatar użytkownika
Pluk
Posty: 6
Rejestracja: 28 sty 2010 13:15

Re: Exp.

Post autor: Pluk »

Pieter pisze:...
Wolę zapłacić 300 zl za rozpoczecie grania w jakąś komercyjną grę niż zalogować się na darmową arkadię.
Ale płaczek.
Zornok
Posty: 46
Rejestracja: 14 mar 2010 10:46

Re: Exp.

Post autor: Zornok »

Raglak: To jedynie świadczy, że za mało expa było ucinane za umy broni a za duzo za umy speca względem tego co one dawały jak na moje, ale dobra, zobaczymy jak wyjdzie pod koniec zmian.
(nie, nie mam zawodu masowego, ale z tego co rozumiem na to wychodzi...)
Sunird
Posty: 62
Rejestracja: 13 lut 2009 11:23

Re: Exp.

Post autor: Sunird »

Jezeli na 16 stopniowa skale postepow, na poziomie nie tak wysokim bo wiele. Na nieznaki trzeba czekac 2-3 godzinny, to znaczy ze skala jest zle dobrana, skoro grajac 24h nie da sie jej calej zaliczyc. Byc moze przyjemniejsze dla oka byloby dostosowanie skali tak by zdobywanie kolejnych poziomow postepow uprzejemnialo gre. Pozwalaloby to oceniac expowiska sprawniej. Postuluje zeby przy reformie expa, ktora mam nadzieje jeszcze trwa, a nie jest zakonczona, dostowowac skale postepow tak jak dostosowane skale porownania przeciwnika. Niech postepy leca szybciej, tak by nawet legenda mogla zrobic nieboty (bo czemu nie w koncu ora przez te 10 h). Obecnie mowi sie ze na poziom potrzeba mniej wiecej 4 nieboty. A moze zrobic to ruchome. Postacie slabsze potrzebuja mniej niebotow na postep, a mocniejsze wiecej.
Przyjmijmy ze kawal jest poziomem docelowym wiekszosci graczy, poziom ktory pozwala na wmiare luzna gre w swiecie, porownujac z sila enpecy, wyzej expia fanatycy expa i dla ktorych oranie lvl samo w sobie jest fajna zabawa. Uwazam ze do tego poziomu postep nie powinien wpadac pozniej niz po pol godzinie rownego expa. Tak by w 8h mozna bylo wymaksowac skale- zrobic nieboty. To ile takich niebotow potrzebaby na osiagniecie kolejnego poziomu doswiadczenia byloby rzecza kolejna do przemyslenia. To tylko opisy, ale milej ogladac nieboty po 8 ghodzininach niz nieznaki, pozdrawiam
Awatar użytkownika
Miuosh
Posty: 408
Rejestracja: 16 maja 2009 18:31
Lokalizacja: JaworznoCity

Re: Exp.

Post autor: Miuosh »

Sunird pisze:Jezeli na 16 stopniowa skale postepow, na poziomie nie tak wysokim bo wiele. Na nieznaki trzeba czekac 2-3 godzinny, to znaczy ze skala jest zle dobrana, skoro grajac 24h nie da sie jej calej zaliczyc. Byc moze przyjemniejsze dla oka byloby dostosowanie skali tak by zdobywanie kolejnych poziomow postepow uprzejemnialo gre. Pozwalaloby to oceniac expowiska sprawniej. Postuluje zeby przy reformie expa, ktora mam nadzieje jeszcze trwa, a nie jest zakonczona, dostowowac skale postepow tak jak dostosowane skale porownania przeciwnika. Niech postepy leca szybciej, tak by nawet legenda mogla zrobic nieboty (bo czemu nie w koncu ora przez te 10 h). Obecnie mowi sie ze na poziom potrzeba mniej wiecej 4 nieboty. A moze zrobic to ruchome. Postacie slabsze potrzebuja mniej niebotow na postep, a mocniejsze wiecej.
Przyjmijmy ze kawal jest poziomem docelowym wiekszosci graczy, poziom ktory pozwala na wmiare luzna gre w swiecie, porownujac z sila enpecy, wyzej expia fanatycy expa i dla ktorych oranie lvl samo w sobie jest fajna zabawa. Uwazam ze do tego poziomu postep nie powinien wpadac pozniej niz po pol godzinie rownego expa. Tak by w 8h mozna bylo wymaksowac skale- zrobic nieboty. To ile takich niebotow potrzebaby na osiagniecie kolejnego poziomu doswiadczenia byloby rzecza kolejna do przemyslenia. To tylko opisy, ale milej ogladac nieboty po 8 ghodzininach niz nieznaki, pozdrawiam
Sam lepiej bym tego nie ujął.
Podpisuję się rękami i nogami.
Ogre!
Haern
Posty: 756
Rejestracja: 13 lut 2009 14:03

Re: Exp.

Post autor: Haern »

Zmiana skali postepow (ktore sa OPISEM zdobytego expa, a nie na odwrot -zdobyty exp nie zalezy od postepow) nie sprawi, ze bedzie sie expic szybciej, co dalej pozostawi sytuacje, gdzie orasz 3 miesiace na level a tracisz go i wracasz od punktu wyjscia w 2 sekundy, wzglednie automatycznie, bo sie kierunek pomylil.
Raglak
Posty: 274
Rejestracja: 08 mar 2009 20:02

Re: Exp.

Post autor: Raglak »

Wzglednie zgubisz sie na wysypisku w Oxenfurcie ;(
Pieter
Posty: 65
Rejestracja: 10 gru 2009 12:40

Re: Exp.

Post autor: Pieter »

Pluk pisze:
Pieter pisze:...
Wolę zapłacić 300 zl za rozpoczecie grania w jakąś komercyjną grę niż zalogować się na darmową arkadię.
Ale płaczek.

My się kompletnie nie rozumiemy.
Nie chcę niczego osiągnąć tą notką. Tu zaglądam z powodów czysto sentymentalnych. W końcu osiem lat to sporo czasu.
Stać mnie wydać kilkaset złotych na przyjemności raz na te 3 miesiące, wydaję je i się dobrze bawię. Inni wolą być kopani w dupę nieustannie ich sprawa. Na arkadię na pewno nie wrócę choćby nie wiem jaka cudowna reforma została wdrożona. Odkryłem po prostu, że nic mnie z nią nie łączy i nie łączyło.
Takie wyznanie uzależnionego, który wyszedł z nałogu.
Ghazar
Posty: 87
Rejestracja: 15 lut 2009 21:54

Re: Exp.

Post autor: Ghazar »

Pod nalog tak samo a moze i bardziej podchodzi wydawanie kilkuset zloty raz na 3 miesiace.
Obrazek
Awatar użytkownika
Molu
Posty: 202
Rejestracja: 19 gru 2009 23:27

Re: Exp.

Post autor: Molu »

Skoro jestes wyleczony, to po co ciagle powtarzasz to samo w swoich notkach? Nie grasz - ok, mam to gdzies. Napisales raz, ze wolisz w cos innego grac, teraz piszesz znowu to samo. Probujesz siebie o tym przekonac czy chcesz, zeby ktos Ci wspolczul albo poglaskal po glowie?
Jak chcesz sie pozwierzac to napisz do przyjaciolki albo bravo...
Tylko o sprawach, które nas zupełnie nie interesują, możemy wydać rzeczywiście bezstronną opinię, co niewątpliwie jest powodem tego, że opinia bezstronna jest zawsze absolutnie bezwartościowa.
Awatar użytkownika
Ghark
Posty: 9
Rejestracja: 21 lut 2009 12:34

Re: Exp.

Post autor: Ghark »

proponuje wrocic do tematu dyskusji ;P

Ghazar pisze, ze expi mu sie tak samo majac aj jak przed zmianami. No to fajnie przynajmniej wiemy ze nie caly wzor na nowego expa jest do dupy ;P

Ja majac pelny zawod wytrenowany w ogole nie widzialem postepow od zmian. Chociaz probowalem dosc srogo, no ale po paru godzinach bez nieznakow troche sie odechciewa. Przed zmianami na 1,5 raza wyzszym levelu robilem postep w jakies 2h teraz w 3 nie moge zrobic wiec chyba cos jest nie tak.

Nie wiem jak wizowie probuja naprawic sposob naliczania expa, ale mam pewna propozycje. Niech do sily bojowej gracza brana jest pod uwage mozliwosc treningow jakie moze wykonac, czyli gracz majacy pelne umy poza specem bedzie mial sile bojowa jakby tego speca wytrenowa. Przy zmianie zawodu mozna zrobic cos w stylu zapamietywania najwiekszej wartosci speca jaka mial ten gracz, czyli zmieniajac zawod gracz traci speca jednak sila bojowa zwiazana z nim mu nie spada, to wyeliminowaloby celowe zmienianie zawodow dla szybszego expa. Wydaje mi sie ze takie rozwiazanie byloby chyba najlepszym z mozliwych nie krzywdzacym nikogo.
Zablokowany