Pomysły na nowe magiki.

Bank opisów Arkadii.
Awatar użytkownika
Derdhang
Posty: 143
Rejestracja: 24 cze 2017 00:15

Re: Pomysły na nowe magiki.

Post autor: Derdhang »

Zetu pisze: 04 kwie 2019 20:14 To ja poprosze cokolwiek, co by zdejmowalo plaszcze z osob przebywajacych na lokacji :D

wiecznie sie zastanawiamy czy ktos juz w gildii czy nie ;d a pod plaszczykiem nie widac :D
Pytanie brzmi, czy postać tego gracza może uznawać się za, oględnie to nazywając, napastowaną?
Pal sześć, kiedy mu pasuje być rozbieranym (widzę tu sporo mozliwosci) przez atrakcyjną rasowo i płciowo osobę.
Ale jak sobie wyobrażam np. Ograska rozpinającego płaszcz jakiegoś krasnoluda, który całkiem niedawno stracił dobytek.
Zaś płaszcz to gift od osoby, która chciała nagiego przyodziać...
To zaczyna to być wieloznaczne...
😉
他に方法はありません
Anatolij
Posty: 37
Rejestracja: 08 lut 2019 16:37

Re: Pomysły na nowe magiki.

Post autor: Anatolij »

Ogr do krasnoluda: Te, pokurcz, zdejmuj łachy, będziem zapinać! :lol:

Myślę, że można by to rozwiązać stowarzyszeniowym emotem "rewiduj", który by nie rozpinał płaszcza, ale mówił rewidującemu coś w stylu "na rewidowanej osobie odnajdujesz <item gildiowy>" i tyle. Powodzenie zależne od spostrzegawczości, czas trwania rewizji jak przy normalnym przeszukiwaniu obiektów.

Tak czy inaczej na dniach wrzucę pierwszą część opisów do magików.
Awatar użytkownika
Gritta
Posty: 198
Rejestracja: 24 mar 2018 05:27
Lokalizacja: TRN/KRK

Re: Pomysły na nowe magiki.

Post autor: Gritta »

Anatolij, jeśli nie piszesz wszystkich, to zostaw może "na później" numerki 1 (bo to bardzo nudny magik), 6 (bo ma niskie utility, wystarczy przejść dość szybko obok bestii), 7 (tak, klimatyczne, ale magik który pozwoli zaoszczędzić kilka złotych monet na alko to nie magik), 8 (magiki powinny być raczej dostępne dla obu stron konfliktu), 11 (item dający odporność na trucizny już istnieje), a 13 niech nie będzie związane z Nurglem. Poza tym - powodzenia w pisaniu, trzymam kciuki, bo pomysły są ciekawe. ;)

Kod: Zaznacz cały

Szczypiesz pieszczotliwie czterdziestego drugiego chochlika czarodzieja w policzek.
Szepczesz zlowieszczo: Titititi!
Gunther
Posty: 26
Rejestracja: 31 gru 2014 05:36

Re: Pomysły na nowe magiki.

Post autor: Gunther »

Gritta pisze: 08 kwie 2019 09:41 6 (bo ma niskie utility, wystarczy przejść dość szybko obok bestii)
Nie zgadzam sie, jesli nie atakuja ciebie to dostajesz safelocka. Moglyby byc takie na inne typy mobow nawet, jaka wygoda na expowiskach...
Zwierzeta na pewno najmniej kontrowersyjna idea. Jestem bardzo za!
Rzecz niekoniecznie dla bojowych postaci, fajna pomoc do expolarcji na spokojnie.
Tez mam pewien pomysl (nie bron) ale jesli sie zmusze by go napisac to gotowy posle wizom, fanom WHFB ten pomysl moze byc znany.
Awatar użytkownika
Gritta
Posty: 198
Rejestracja: 24 mar 2018 05:27
Lokalizacja: TRN/KRK

Re: Pomysły na nowe magiki.

Post autor: Gritta »

Gunther pisze: 17 cze 2019 16:26
Gritta pisze: 08 kwie 2019 09:41 6 (bo ma niskie utility, wystarczy przejść dość szybko obok bestii)
Nie zgadzam sie, jesli nie atakuja ciebie to dostajesz safelocka. Moglyby byc takie na inne typy mobow nawet, jaka wygoda na expowiskach...
Zwierzeta na pewno najmniej kontrowersyjna idea. Jestem bardzo za!
Drogi Guntherze,
jakoś dwa (a może trzy?) lata temu otrzymałam ważną, życiową lekcję od kochanych Wiewiórek, że sejflokiem nie jest nawet strażnica o 3 w nocy, kiedy w kto ledwie kilka osób, nawet na czas zrobienia herbaty (chyba, że jesteś GP, wtedy safelock masz wszędzie, po prostu wystarczy włączyć panikę). Dodam może jeszcze, że do takiej strażnicy trudniej wejść, niż powiedzmy pokonać takiego widłogona. Dla zgildiowanej postaci (czyli takiej, która będzie miała magiki) safelockiem jest jedynie siedziba stowarzyszenia. Utility takiego magika byłoby więc właściwie zerowe.

Kod: Zaznacz cały

Szczypiesz pieszczotliwie czterdziestego drugiego chochlika czarodzieja w policzek.
Szepczesz zlowieszczo: Titititi!
ODPOWIEDZ