Zmiany w goblinowie.

Bank opisów Arkadii.
Hargrim
Posty: 34
Rejestracja: 01 mar 2018 11:45

Zmiany w goblinowie.

Post autor: Hargrim »

Cześć, pod spodem wklejam to, co zamierzam zgłosić MG jako pomysł, bardzo bym prosił o konstruktywne uwagi, tak aby projekt miał jak największe szanse wejścia w życie.

"Dzien dobry, chcialbym podjac temat tak zwanego "goblinowa", czyli tuneli goblinow, pukaczy i koboldow pod Mahakamem. Teren jest ogromnie klimatyczny i wspaniale sie na nim walczy, lecz moby na tym terenie zdazyly sie juz bardzo "zestarzec".

Proponuje wprowadzenie zmian w:

a) barbegazi;

b) goblinach;

c) koboldach.

Przedstawie teraz moje propozycje zmian.

a) Barbegazi pelnilyby role expowiska dla troche starszych postaci niz teraz, poniewaz najmlodsze postacie i tak tu nie trafiaja, jako ze goblinowo nie jest w jakikolwiek sposob zaznaczone na mapie oficjalnego klienta Arkadii. Proponuje zwiekszyc im odrobine cechy bojowe, wprowadzic przelamywanie na najbardziej ranna postac (aby mlodzi gracze mogli na nich dosc bezpiecznie uczyc sie zaslon) i dodac cios specjalny. Chcialbym, aby ich cecha wyrozniajca przy ciosach specjalnych byla mozliwosc poruszania sie w postaci zwinietej kuli futra (poniewaz na to wskazuje ich opis). Expowisko dla postaci do poziomu wiele przeszedl w moim zamysle.

Opis ciosu specjalnego dla barbegazi:

Ledwo muska - * wykonuje nieprawdopodobnie dlugi skok, w przelocie ledwo muskajac cie swoimi szponami w *.
Lekko rani - * wydaje z siebie przeszywajacy uszy cienki pisk i dopada cie blyskawicznie, wbijajac ci szpony w *.
Rani - cofa sie, po czym wykonuje niewyobrazalnie szybki skok w twoim kierunku, w locie zwijajac sie w kule miesni okrytych futrem. Przeciwnik trafia cie w *, zadajac ci znaczne obrazenia.
Powaznie rani - Wykorzystujac twoj brak koncentracji, * doskakuje do ciebie i z cala swoja sila wbija ci zabki w *. Z odraza lapiesz przeciwnika za futro i odrzucasz do tylu, a z twojej rany bucha krew.
Bardzo ciezko rani - * usmiecha sie makabrycznie i skacze na ciebie z impetem, powalajac cie na ziemie, po czym gryzie cie bestialsko w twarz, wyrzadzajac ci straszliwe obrazenia.
Masakruje - * zwija sie w kule futra i toczy sie blyskawicznie w twoim kierunku. Z niewiarygodna jak na tak male cialko sila trafia cie w noge. Tracisz rownowage i upadasz, a wtedy * skacze ci na klatke piersiowa i wbija szpony obu lapek w klatke piersiowa. Z bolu i przerazenia prawie tracisz przytomnosc.
Fatality - * z ogromna predkoscia skacze wprost na ciebie. Nie zdazasz sie uchylic i szpony stwora wbijaja ci sie prosto w oczy. Krzyczysz przerazliwie i upadasz na ziemie, stajac sie dla * latwa ofiara do okrutnej zabawy. Umierasz w mekach.

b) i c) 2. i 3. poziom goblinowa jest dosyc ciekawy nawet teraz ze wzgledu na skrzynki, lecz z zaslaniajacymi sie goblinami i koboldami bedzie znacznie bardziej angazujacym miejscem dla graczy.

Proponuje:

1) dodanie goblinom i koboldom ciosu specjalnego;

2) dodanie nastepujacych zaslon: gobliny zaslaniaja gobliny, koboldy, trolle i pukacze, koboldy zaslaniaja koboldy, trolle i pukacze;

3) dodanie przelamywania dla koboldow i goblinow na najbardziej poranione postacie;

4) zwiekszenie ilosci monet w skrzynkach oraz dodanie mozliwosci pojawiania sie w nich kamieni szlachetnych.

W zamysle expowisko dla postaci od kawal swiata (dwojki wrogow, goblin + goblin lub goblin + kobold) po legende (pukacze i trolle zaslaniane przez gobliny i koboldy). Lamanie na poranionych czlonkow druzyny zapewnia tez wieksza zabawe w druzynie.

Opisy ciosow specjalnych:

b) Takie same dla goblinow i koboldow, aby bylo prosciej, nie ma miedzy nimi wielkiego rozroznienia i tak poza budowa ciala.

Ledwo muska - * wykonuje powolny zamach * i trafia cie w *, pozostawiajac lekka rane.
Lekko rani - * doskakuje do ciebie i z pelnym nienawisci grymasem na swojej zwierzecej twarzy uderza sie w *, bolesnie raniac.
Rani - * chwyta pewnie bron i wykonuje nia silny zamach, trafiajac cie w *. Czujesz, ze otrzymana rana pozostanie nie bez znaczenia dla przebiegu tej walki.
Powaznie rani - Widzisz, jak * rusza na ciebie z okrutna determinacja w oczach. Nie zdazasz sie uchylic i przeciwnik z impetem trafia cie * w *, powaznie cie raniac.
Bardzo ciezko rani - * widzac, ze zaczynasz opadac z sil, wykorzystuje bezlitosnie twoje oslabienie i uderza cie kilkakrotnie * w *, zadajac ci bardzo duze rany.
Masakruje - Slaniajac sie na nogch, wyprowadzasz desperacki cios w *, stawiajac wszystko na jedna szale. Niestety twoj przeciwnik z latwoscia unika ciosu i kontruje go swoim, ktory trafia cie w * i prawie zabija na miejscu.
Fatality - Czujac, ze zwyciestwo jest bliskie, * zasypuje cie gradem bezlitosnych ciosow. Slaniajac sie na nogach, cofasz sie i zbijasz ciosy, lecz wkrotce opadasz calkowicie z sil i bron wypada ci z reki. Wykorzystujac okazje, * wyprowadza potezny cios *, przebijajac cie na wylot. To juz koniec walki.

Dziekuje z gory za rozwazenie wprowadzenia proponowanych przeze mnie zmian.

Pozdrawiam

Hargrim"
Zarm
Posty: 7
Rejestracja: 26 lut 2018 18:12

Re: Zmiany w goblinowie.

Post autor: Zarm »

Wszystkie moby, ktore zaslaniaja, przelamuja stanowia podstawe ciekawego expowiska. Fajny tez pomysl, azeby mlodsi gracze mieli tam poligon do trenowania manewrow. Jeszcze boss z magikami jak za dawnych lat i bylby calkowity odlot. :D
Trzymam kciuki.
Cadgart
Posty: 21
Rejestracja: 27 lut 2018 10:03

Re: Zmiany w goblinowie.

Post autor: Cadgart »

Jako mahakamski krasnoluda jestem tez za, zeby odswiezyc ten niegdys swietnie prosperujacy teren i przywrocic mu dawna jasnosc. Doskonale opisy nota bene.
<thumbs up>
Awatar użytkownika
Retus
Posty: 62
Rejestracja: 21 lut 2018 06:38

Re: Zmiany w goblinowie.

Post autor: Retus »

KM I OHM boją się wyściubić nos na inne expowiska więc pomysł podrasowania starego hyhyhyhy powodzenia z projektem.
Cadgart
Posty: 21
Rejestracja: 27 lut 2018 10:03

Re: Zmiany w goblinowie.

Post autor: Cadgart »

Powiedzial przyszly protegowany OK.
Awatar użytkownika
Retus
Posty: 62
Rejestracja: 21 lut 2018 06:38

Re: Zmiany w goblinowie.

Post autor: Retus »

Cadgart pisze:Powiedzial przyszly protegowany OK.
Heh brak argumentów uderza raz jeszcze ...
Zarm
Posty: 7
Rejestracja: 26 lut 2018 18:12

Re: Zmiany w goblinowie.

Post autor: Zarm »

Retus pisze:KM I OHM boją się wyściubić nos na inne expowiska więc pomysł podrasowania starego hyhyhyhy powodzenia z projektem.
Nie chce sie za kogos wypowiadac, ale czy pomysl uatrakcyjnienia niegdys najbardziej przekrojowego expowiska w Mahakamie jest oznaka bojazni?
Rozumiem, ze swietnym rpgowo jest wziecie pochodzeniowki z Mahakamu i plywanie na exp przykladowo do Gor Czarnych/Kranca Swiata?
O ile dobrze pamietam stare goblinowo bylo fajnym poligonem dla mlodszych graczy, szczegolnie dla kandydatow wspomnianych gildii. Mozna bylo samemu pocwiczyc na nizszym LVLoUMie, w druzynie cos zarobic ze skrzynek, a do tego byl bonus z Gnishna.
Zaszly zmiany, zapewne uzasadnione, ale uplynelo tez troche czasu i chyba mozna zadac pytanie czy jest lepiej? Istnieja kikimory, lodowe trolle, ale sa to pulapki, gdy masz za plecami wrogow z wysokimi lvlami, ktorzy mniej mecza sie w gorach, czy tez na bagnach.
Awatar użytkownika
Retus
Posty: 62
Rejestracja: 21 lut 2018 06:38

Re: Zmiany w goblinowie.

Post autor: Retus »

Zarm jako były pułkownik OHM (inna postacią) I klanowicz KM znam dobrze sztolnie pod Carbonem I zdaje sobie sprawę z tego jak się tam rozkładał exp. Pomysł jednak aby mogły tam orac legendy jest mówiąc wprost poroniony. Pochodzeniówki to kluby z emotami nie gildie w SC jest elfka z pochodzeniówka Druchii I jakos nikomu to nie przeszkadza.
Zarm
Posty: 7
Rejestracja: 26 lut 2018 18:12

Re: Zmiany w goblinowie.

Post autor: Zarm »

Wiadomo, ze mozna wziac pochodzeniowke z Carbon i starac sie do MC. Mialem raczej na mysli te postaci, zazwyczaj nowe na mudzie, ktore maja jeszcze rpgowe zaciecie i chcialyby bronic wlasnych ziem, starac sie do Klanow lub Hufca. Uwierz mi, ze spotykam takie osoby i zazwyczaj nie wiedza o tym, ze przykladowo "trzeba zrobic wielce z paweza i jednorekiem na wsiowych" zeby w miare szybko miec co robic w Mahakamie. Chodzi o to, by swieza krew miala tam ciekawe zajecie. Dlatego tez podoba mi sie pomysl z zaslanianiem/lamaniem przez moby, natomiast nie jestem zwolennikiem robienia tam expa dla najwiekszych lvl.
Od siebie dorzucam tylko idee powrotu bossa z jakims magikiem i tyle. :)
Awatar użytkownika
Retus
Posty: 62
Rejestracja: 21 lut 2018 06:38

Re: Zmiany w goblinowie.

Post autor: Retus »

Zarm pisze:Wiadomo, ze mozna wziac pochodzeniowke z Carbon i starac sie do MC. Mialem raczej na mysli te postaci, zazwyczaj nowe na mudzie, ktore maja jeszcze rpgowe zaciecie i chcialyby bronic wlasnych ziem, starac sie do Klanow lub Hufca. Uwierz mi, ze spotykam takie osoby i zazwyczaj nie wiedza o tym, ze przykladowo "trzeba zrobic wielce z paweza i jednorekiem na wsiowych" zeby w miare szybko miec co robic w Mahakamie. Chodzi o to, by swieza krew miala tam ciekawe zajecie. Dlatego tez podoba mi sie pomysl z zaslanianiem/lamaniem przez moby, natomiast nie jestem zwolennikiem robienia tam expa dla najwiekszych lvl.
Od siebie dorzucam tylko idee powrotu bossa z jakims magikiem i tyle. :)
Tu akurat się zgodzę Mahakamskie goblinowo mogłoby stać się alternatywą dla goblinowa imperialnego, Jeśli dodać do tego "bossa" z magikiem na poziomie kilofa z jednej ze sztolni w impie miałoby to przysłowiowe ręce i nogi.
ODPOWIEDZ