Emocje dla zwierząt-posłańców

Bank opisów Arkadii.
Terenes
Posty: 397
Rejestracja: 23 kwie 2009 13:41

Re: Emocje dla zwierząt-posłańców

Post autor: Terenes »

Bojowy nastroj - wersja wysoko rozwinieta:

Kod: Zaznacz cały

szczur:
Okazujac swoj bojowy nastroj [szczur] wspina sie na tylne lapki i wyszczerzywszy zolte kly syczy groznie.

gwarek:
Okazujac swoj bojowy nastroj [gwarek] zaczyna energicznie machac skrzydlami i skrzeczec, wodzac wokol zdenerwowanym spojrzeniem.

golab:
[golab] nadyma sie, stroszy piora i ogolnie stara sie robic wrazenie tak bojowego, jak tylko bojowy moze byc golab.

papuga:
[papuga] skrzeczy zadziornie i machajac energicznie skrzydlami rozdziawia swoj gruby dziob, gotujac sie do walki.

sokol:
Nagle [sokol] wydaje z siebie przenikliwy, bojowy wizg i rozposciera skrzydla, gotow w kazdej chwili rzucic sie do walki.

kruk:
Okazujac swoj bojowy nastroj [kruk] kracze zlowieszczo, lypiac wokol groznie polyskujacym okiem.

Awatar użytkownika
Rafgart
Posty: 970
Rejestracja: 09 lut 2009 10:10

Re: Emocje dla zwierząt-posłańców

Post autor: Rafgart »

Podstawowe gatunki zwierzat sa juz (powiedzmy...) gotowe, wiec, jesli ktos ma pomysl, to mozna zglaszac inne propozycje. Musza jednak spelniac one kilka warunkow:
- zwierze jest noszone przez gracza, musi miec odpowiedni rozmiar, by siedzialo mu na ramieniu
- zwierze jest oswajalne, musi wiec byc dostatecznie inteligentne
- nie interesuje nas dodawanie wszystkich mozliwych gatunkow ptakow i gryzoni, raczej cos co bedzie egzotyczne, ciekawe i byc moze unikalne
- zwierze nie musi byc zdolne do noszenia poczty, moze dawac inne bonusy (lub tylko wklad erpegowy)
- oczywiscie najmilej widziane sa pelne projekty (opisy + emocje + gdzie mozna zdobyc)
- jesli ktos czuje, ze jego pomysl jest kontrowersyjny, niech najpierw zapyta
Alethia
Posty: 9
Rejestracja: 02 lip 2014 19:48

Re: Emocje dla zwierząt-posłańców

Post autor: Alethia »

A Jeżyk to coś egzotycznego? ;3
Haern
Posty: 756
Rejestracja: 13 lut 2009 14:03

Re: Emocje dla zwierząt-posłańców

Post autor: Haern »

Z tą inteligencją to bym powątpiewał w jeżyka.
Alethia
Posty: 9
Rejestracja: 02 lip 2014 19:48

Re: Emocje dla zwierząt-posłańców

Post autor: Alethia »

Mają jej dość by dać się oswajać i rozpoznawać właściciela, myślałam że w tym rzecz przy oswajaniu.

Szkoda :<
Finmor

Re: Emocje dla zwierząt-posłańców

Post autor: Finmor »

Haern: porównując do gołębia...
:mrgreen:



edit:
Jaki mądrala...
http://pl.wikipedia.org/wiki/Papuga_pocztowa

oraz
Rafgart pisze:- zwierze nie musi byc zdolne do noszenia poczty, moze dawac inne bonusy (lub tylko wklad erpegowy)
Ostatnio zmieniony 22 wrz 2014 21:51 przez Finmor, łącznie zmieniany 1 raz.
Jasko
Posty: 71
Rejestracja: 06 sty 2012 11:17

Re: Emocje dla zwierząt-posłańców

Post autor: Jasko »

A miejsca dla sowy, gronostaja, kota i pustulki jako messengerow by sie znalazlo? Psa z bonusem do tropienia ew. spostrzegawczosci?
Haern
Posty: 756
Rejestracja: 13 lut 2009 14:03

Re: Emocje dla zwierząt-posłańców

Post autor: Haern »

Psa czy kota nie bardzo, musi być to zwierzę do trzymania na rękach. Chihuahua kiepsko by wyglądała. Bonusy odpadają.
Pozostałe - ładny długi opis, pula przymiotników pierwszych i drugich, miejsce/npc do uzyskania, opcjonalnie (choć bardzo pożądane) własna pula emocji, wszystko to razem w zgłoszeniu na Arkadii (przypominam, że ze względu na ograniczoną długość zgłoszenia można zamieścić tylko link do tekstu wrzuconego gdzieś w sieć, wraz z krótkim opisem zawartości), i wtedy jest jakaś szansa. Samo zapytanie na forum niestety nie wystarcza.
Jasko
Posty: 71
Rejestracja: 06 sty 2012 11:17

Re: Emocje dla zwierząt-posłańców

Post autor: Jasko »

Haern - gronostaj z tego co mi wiadomo juz na mudzie jest, wystarczyloby takiego dzikusa w jakas pulapke zlapac, udomowic i wytresowac w noszeniu listow i ew. jakichs sztuczek nauczyc.
ODPOWIEDZ