Emocje dla zwierząt-posłańców

Bank opisów Arkadii.
Haern
Posty: 756
Rejestracja: 13 lut 2009 14:03

Re: Emocje dla zwierząt-posłańców

Post autor: Haern »

Na pewno gołąb potrzebuje całkiem nowego ładnego długiego opisu.
Pozostałe są akceptowalne, ale zawsze mogłyby być lepsze.

Największą potrzebą są emocje dostępne dla posiadaczy zwierząt, zarówno zupełnie ogólne (na razie można zwierzę tylko posadzić) jak i gatunkowe.
Można też opisywać losowe zachowania zwierząt (takie "marudzenie").

edit @ Terenes:
Tak, mogą zależeć od poziomu oswojenia, który związany jest również z umiejętnością opieki nad zwierzętami.

Na razie nie przewidujemy zwierzaków na wyłączność dla członków konkretnych grup. Natomiast Klaus (kimkolwiek by nie był) może być sprzedawcą zwierząt, i może to być zwierze z tych sześciu już istniejących, ale z własnym długim opisem, może (to już decyzja AoB) z kilkoma innymi niż standard przymiotnikami i dodatkowymi emocjami - ale dostępne dla wszystkich.
Torvald
Posty: 8
Rejestracja: 13 sty 2014 14:19

Re: Emocje dla zwierząt-posłańców

Post autor: Torvald »

Haernie, a dlaczego zniknęły sójki?

A co do opisów: Czy emocje zwierząt mogą w jakiś sposób oddziaływać też na osoby trzecie? Typu: postraszenie kogoś konkretnego zwierzęciem (niekoniecznie gołębiem)?
Terenes
Posty: 397
Rejestracja: 23 kwie 2009 13:41

Re: Emocje dla zwierząt-posłańców

Post autor: Terenes »

Haern pisze: edit @ Terenes:
Tak, mogą zależeć od poziomu oswojenia, który związany jest również z umiejętnością opieki nad zwierzętami.

Na razie nie przewidujemy zwierzaków na wyłączność dla członków konkretnych grup. Natomiast Klaus (kimkolwiek by nie był) może być sprzedawcą zwierząt, i może to być zwierze z tych sześciu już istniejących, ale z własnym długim opisem, może (to już decyzja AoB) z kilkoma innymi niż standard przymiotnikami i dodatkowymi emocjami - ale dostępne dla wszystkich.
Odpowiedz Rafgart byla "ciut" pozytywniejsza :| ale trudno.
Haern
Posty: 756
Rejestracja: 13 lut 2009 14:03

Re: Emocje dla zwierząt-posłańców

Post autor: Haern »

Tak, jak najbardziej, tak jak wszystkie emocje. Należy jednak pamiętać, że opisujemy zachowanie, a interpretacje zostawiamy celowi/obserwatorom (czyli fraza "Nogi uginają ci się ze strachu." jest nieprawidłowa).

Sójki nie zmieściły się w wybranym kanonie sześciu zwierząt, tak samo jak kilka innych mniej typowych zwierząt posłańców. Nie wykluczamy rozwoju puli 6 dostępnych zwierzaków w przyszłości.
Troal
Posty: 27
Rejestracja: 30 cze 2009 20:41

Re: Emocje dla zwierząt-posłańców

Post autor: Troal »

a zglaszamy blad przez ?zglos blad czy tu ?

bo zla odmiana mesko damska.

Siedzacy na twoim lewym barku koscista stara szczurzyca kuli sie, starajac sie chronic glowe.

Siedzacy na twoim lewym barku koscista stara szczurzyca piszczy agresywnie.
Awatar użytkownika
Rafgart
Posty: 970
Rejestracja: 09 lut 2009 10:10

Re: Emocje dla zwierząt-posłańców

Post autor: Rafgart »

Zawsze na Arkadii.
Awatar użytkownika
Alicia
Posty: 197
Rejestracja: 20 wrz 2009 02:34

Re: Emocje dla zwierząt-posłańców

Post autor: Alicia »

Ofensywy LK ciąg dalszy: czy niezależnie od wszystkiego nie dałoby rady uniemożliwić wkładanie zwierzęcia do toreb / plecaków / innych pojemników? Jeżeli obecnie pracujemy nad tym by nadać mu więcej życia to ten drobny element również podkreśli że to żywa istota zdolna do duszenia się a nie przysłowiowe kilo kartofli.
Gleanevall
Posty: 258
Rejestracja: 13 sie 2011 21:08

Re: Emocje dla zwierząt-posłańców

Post autor: Gleanevall »

Jakie przysłowie jest o kilo kartofli?
Awatar użytkownika
Rafgart
Posty: 970
Rejestracja: 09 lut 2009 10:10

Re: Emocje dla zwierząt-posłańców

Post autor: Rafgart »

Z tego co sprawdzalem, to sie nie da.
Awatar użytkownika
Ralandil
Posty: 231
Rejestracja: 02 sty 2012 13:07
Lokalizacja: Athel Loren

Re: Emocje dla zwierząt-posłańców

Post autor: Ralandil »

Nie podoba mi się, że zabraliście Athel-Loren Przyjaciela Ptaków Eldiriana. Dostojne kruki były dla nas dość charakterystyczne. Nie rozumiem idei jaka przyświecała tej zmianie. Żywię nadzieję to jedynie tymczasowa niedogodność.
Athel Loren shall not suffer the presence of Men, nor Orcs, nor Dwarfs, nor Beastmen. If a foe takes a single step upon such sacred soil, they shall not take another.

TinTin++ Mud Client Manual
ODPOWIEDZ