Re: Komentarze do pytań do czarodziei
: 28 lis 2019 13:57
Pytania zablokowane, ale chętnie poszerzyłbym pytanie Vyrga i poznał odpowiedź.
Czy możecie proszę zdradzić jaka strategiczna myśl przewodnia doprowadziła do obcięcia cech/zwiększenia cech mobów/czegokolwiek co zrobiliście że exp wpada o połowę wolniej? Przecież to już było obcięte po wprowadzeniu braku kary za zgon.
Na wcale nie super wysokim poziomie potrzebuje około 1000 postępów żeby zwiększyć bojówki o 1 podcechę. To już wymagało chorych ilości czasu przeznaczonego na expa. Ale dodanie do tego 50% to jakiś kosmos, więc zwyczajnie nie opłaca się expić. Nie opłaca się również wyciągać magików, skoro nie opłaca się z nimi później expić. PVP nie istnieje. Wrogowie też nie będą expić, bo się to nie opłaca. Zdradzicie proszę w jaki sposób ta zmiana miała ulepszyć grę i sprawić, ze ktoś będzie jeszcze się logował? Czy jest to częścią większej strategii i czy możecie proszę takie zmiany w przyszłości otwarcie komunikować?
Czy możecie proszę zdradzić jaka strategiczna myśl przewodnia doprowadziła do obcięcia cech/zwiększenia cech mobów/czegokolwiek co zrobiliście że exp wpada o połowę wolniej? Przecież to już było obcięte po wprowadzeniu braku kary za zgon.
Na wcale nie super wysokim poziomie potrzebuje około 1000 postępów żeby zwiększyć bojówki o 1 podcechę. To już wymagało chorych ilości czasu przeznaczonego na expa. Ale dodanie do tego 50% to jakiś kosmos, więc zwyczajnie nie opłaca się expić. Nie opłaca się również wyciągać magików, skoro nie opłaca się z nimi później expić. PVP nie istnieje. Wrogowie też nie będą expić, bo się to nie opłaca. Zdradzicie proszę w jaki sposób ta zmiana miała ulepszyć grę i sprawić, ze ktoś będzie jeszcze się logował? Czy jest to częścią większej strategii i czy możecie proszę takie zmiany w przyszłości otwarcie komunikować?