Strona 5 z 7

Re: Podziękowania dla Czarodziejów

: 22 lis 2019 15:01
autor: Jahir
Dziękuję za szybką reakcję.

Re: Podziękowania dla Czarodziejów

: 24 lis 2019 19:31
autor: Deli
Dzieki za zmiane w "cechy" :) :D :D :D

Re: Podziękowania dla Czarodziejów

: 24 lis 2019 19:51
autor: Chivasso
Dołączam się.
Coraz mniej powodów, by wracać do widoczności poziomu doświadczenia.

Re: Podziękowania dla Czarodziejów

: 24 lis 2019 19:52
autor: Thaer
Ja również się przyłączam. Dobra zmiana pełną parą!

Re: Podziękowania dla Czarodziejów

: 24 lis 2019 21:11
autor: Gryzak
Dzieki za zmianę, az się expic znów zachciało teraz jak widać ile sie ma :)

Re: Podziękowania dla Czarodziejów

: 25 lis 2019 14:07
autor: Yenrond
Podpisuję się pod przedmówcami, dziękuję!

Re: Podziękowania dla Czarodziejów

: 30 lis 2019 09:42
autor: Valdethruda
Cześć,

1) Dziękuję za nowe skarbce, nietuzinkowe, wymagające kombinowania, a nie tylko "wesprzyj; wesprzyj; wez topor ze skrzyni". Super że ktoś to wymyśla i koduje. ;)

2) Gratuluję pomysłu i realizacji magicznej laski - chyba pierwszego na Arce tak prawdziwie magicznego przedmiotu, umożliwającego zostanie wreszcie czarnoksiężnikiem Chaosu, czy ogrzym szamanem.
Trzymam kciuki za więcej tego typu magicznych rzeczy - pojedynek kapłana Sigmara z ogrzym szamanem mógłby wyglądać ciekawie! ;)

3) Fajny pomysł z udostępnieniem oceny cech powyżej epików. Daje to w zasadzie możliwości policzenia się z dokładnością do 1. Widocznym poziomom mówimy wciąż nie i żegnamy je! :D

Pozdrawiam!

Re: Podziękowania dla Czarodziejów

: 30 lis 2019 11:00
autor: Thaer
Podziękowania dla Twórców/Koderów tej wspaniałej gry! :mrgreen:

Re: Podziękowania dla Czarodziejów

: 24 gru 2019 23:47
autor: Adventicus
Dzieki za wszystko, Wesołych Świąt.

Re: Podziękowania dla Czarodziejów

: 28 gru 2019 13:53
autor: Nolt
Chcialbym podziekowac czarodziejom za udostepnienie eventu z ruszajaca sie swiatynia za portalem. Mega super sprawa, ktora jest jedna z ciekawszych rzeczy jakie widzialem. Innowacyjny, inspirujacy pomysl. Mam nadzieje, ze w przyszlosci bedzie wiecej takich miejsc.