Strona 2 z 5

Re: Koniec Arkadii

: 21 cze 2019 07:57
autor: Terenes
Spokojnie...
Po tym okresie bedziemy oceniac efekt wprowadzonych zmian i ewentualnie
wprowadzac jakies korekty.

Mistrz Rafgart
Jak rozumiem podobna korekta moze byc rowniez przywrocenie kary za zgon, wiec nic nie jest ustanowione na zawsze.

Historia zna przypadki licznych reform i ich cofania (np linijki opisujace expodajnosc danego stwora).

Tyle tylko, ze wprowadzono na raz kilka zmian, wiec mam wrazenie ze wizowie nie beda w stanie rozdzielic jaki wplyw na liczbe graczy ma otwarcie calej masy fajnych rzeczy jak nowych przygod, jaki losowanie magikow, a jaki zmiany w expie. Dodatkowo okresem testowym beda wakacje, tak wiec czas wyjatkowy. Mlodszego pokolenia arkadyjczykow (tj studenci) jest jednak na tyle liczne by mialo to ogromny wplyw na frekwencje.

Re: Koniec Arkadii

: 21 cze 2019 08:14
autor: Gryzak
Tak się zastanawiam... jak się teraz buduje drużynę, kiedy nie widać poziomu gracza?
pyta się każdego o cechy zęby zobaczyć na co się przyda? :)
bo o ile wcześniej po poziomie było widać mniej więcej ile ktoś wytrzyma, to teraz jest na to jakaś metoda?

Re: Koniec Arkadii

: 21 cze 2019 08:21
autor: Rork
Też się nad tym zastanawiałem - może to być delikatnie problematyczne dla młodszych graczy czy ludzi expiących z losowymi postaciami. W gildii raczej każdy zna swój "lvl" itp. Szkoda trochę usunięcia widoczności poziomów.

Re: Koniec Arkadii

: 21 cze 2019 08:31
autor: Torgen
No niby jak masz druzyne budowac, zapraszasz graczy i masz druzyne. Coz za problem?

re Gixx
Hahahahahaha, dajesz dalej z porownaniami, jeszcze cos o emeryturach napisz i o 500+, hahahaha!

Re: Koniec Arkadii

: 21 cze 2019 08:34
autor: Rork
Torgen pisze: 21 cze 2019 08:31 No niby jak masz druzyne budowac, zapraszasz graczy i masz druzyne. Coz za problem?

re Gixx
Hahahahahaha, dajesz dalej z porownaniami, jeszcze cos o emeryturach napisz i o 500+, hahahaha!
Koledze chodziło najprawdopodobniej o to, że w drużynie najfaniej się expi na zbliżonych poziomach (przynajmniej kiedyś tak było). A tak szukasz drużyny, masz tego swojego b.dośwa powiedzmy i zapraszasz nieznajomego. Typek ma niedośwa, na czarnych składa się w trzy strzały i rozczarowanie. Kompletnie obce sobie osoby będą jakoś musiały ustalić swoją "wartość" bojową, żeby wybrać odpowiednie miejsca pod expa.

Re: Koniec Arkadii

: 21 cze 2019 08:56
autor: Gryzak
Rork pisze: 21 cze 2019 08:34
Torgen pisze: 21 cze 2019 08:31 No niby jak masz druzyne budowac, zapraszasz graczy i masz druzyne. Coz za problem?

re Gixx
Hahahahahaha, dajesz dalej z porownaniami, jeszcze cos o emeryturach napisz i o 500+, hahahaha!
Koledze chodziło najprawdopodobniej o to, że w drużynie najfaniej się expi na zbliżonych poziomach (przynajmniej kiedyś tak było). A tak szukasz drużyny, masz tego swojego b.dośwa powiedzmy i zapraszasz nieznajomego. Typek ma niedośwa, na czarnych składa się w trzy strzały i rozczarowanie. Kompletnie obce sobie osoby będą jakoś musiały ustalić swoją "wartość" bojową, żeby wybrać odpowiednie miejsca pod expa.
Myślałem że napisałem dostatecznie wyraźnie żeby się można było domyślić z kontekstu. Jak widać nie było, czy to jednak złośliwa ironia?
Dokładnie o to chodziło: dwie nieznające się osoby - to teraz zbierając się w drużynę muszą baaardzo klimatycznie porozmawiać na temat cech żeby wiedzieć czy nie jest tak że któreś z nich nie jest na jeden/dwa strzały na expowisku.
Tak btw. w gildii ludzie też już nie znają swoich poziomów bo jeśli komu się padnie to zaproszony do drużyny musi się tłumaczyć eee wybaczcie nie pójdę z wami bo miałem taki mały wypadek i chwilowo nie dam rady (bo jeszcze nie odexpil tych 16 postępów i ma kiepskie cechy) i też muszą rozmawiać na temat cech żeby zobaczyć czy ma już takie cechy że wytrzyma jeden/dwa strzały czy jednak więcej i może iść z drużyna.
Jak najbardziej zrozumiały powód usunięcia poziomu (uniknięcie wyścigu szczurów za poziomem), ale ma to tez negatywne aspekty. których ironią nie rozwiąże.

Re: Koniec Arkadii

: 21 cze 2019 09:00
autor: Iria
Teraz myślicie że te zgony tak łatwo będziecie odrabiać i na idlu expić nie wiadomo jaki poziom, ale się zdziwicie.
Jak expa na te 16 postępów urąbie Wam o połowę, a na plecach będziecie czuć oddech wroga to nie ruszycie się ze stowa sami :twisted:
Co do expienia poziomów to mobki są na tyle silne że legenda przy nich mięknie, a im wyższy poziom tym mniej expa z mobków wpada,
więc pomimo że nie ma górnego limitu expa to w końcu i tak expienie dla takiej postaci stanie się nieopłacalne czasowo.

Re: Koniec Arkadii

: 21 cze 2019 09:04
autor: Gunnar
Ta metoda to porównanie cech. W końcu ktoś zacznie to trenować, w przybliżeniu daje pogląd czy ktoś jest 5 poziomow nizej czy na zbliżonym z nami.

Co do zmian to niestety zabranie poziomu z opisu to strzal w kolano. Mysle, ze czesc graczy expila żeby w końcu wbic max LVL, to z reszta jest jeden z elementow który wystepuje w każdej grze w sieci. ZAWSZE masz do czego dazyc, czy jest to master, jakiśtam orzeł czy inny 100 lvl. Z jednej strony dostajemy tytul z wiedzy na który trzeba poswiecic iles godzin, z drugiej tracimy najstarszy i chyba najważniejszy tytul dostępny dla każdego, na który tych godzin trzeba poswiecic dużo dużo więcej. I nieważne czy expisz wsiowe z komórki czy w pracy klepiesz zc. Po to spedziles na arce 500 dni żeby w końcu zobaczyć 'jesteś osoba owiana legenda'.
Brak zgona w konsekwencji spowoduje, ze tych legend będzie przybywalo, ale trzeba pamietac, ze samo wyoranie legendy z poziomu zwiedzil to jest pewnie 3500-4000 postepow. To wcale nie jest mało, a graczy raczej ubywa niż przybywa. Odebranie bardzo ważnego (z mojej perspektywy) czynnika dla graczy glownie pve jest slabym pomysłem. Ale oczywiście wszystko oceni historia.

Re: Koniec Arkadii

: 21 cze 2019 09:13
autor: Gryzak
Iria pisze: 21 cze 2019 09:00 Teraz myślicie że te zgony tak łatwo będziecie odrabiać i na idlu expić nie wiadomo jaki poziom, ale się zdziwicie.
Jak expa na te 16 postępów urąbie Wam o połowę, a na plecach będziecie czuć oddech wroga to nie ruszycie się ze stowa sami :twisted:
Co do expienia poziomów to mobki są na tyle silne że legenda przy nich mięknie, a im wyższy poziom tym mniej expa z mobków wpada,
więc pomimo że nie ma górnego limitu expa to w końcu i tak expienie dla takiej postaci stanie się nieopłacalne czasowo.
I to kolejna sprawa.
Zgon był, jest i będzie cześcią Arkadii, prędzej czy później każdy, niważne jak by uważał, jakie cechy by nie miał to i tak go spotka.
załóżmy że komus się padło i ma cechy po zgonie:
"a cechy beda spadac o polowe w stosunku do tego z czym zaczyna gre nowa postac; wraz z odrabianiem karnego doswiadczenia cechy beda przywracane; o tym ile nalezy odrobic poinformuje komenda 'cechy', standardowo jest to 16 postepow, dla slabszych postaci proporcjonalnie mniej"

To na ile ataków z ukrycia jest postać z niskimi cechami która odrabia zgona? :)

Re: Koniec Arkadii

: 21 cze 2019 09:18
autor: Iria
Gryzak pisze: 21 cze 2019 09:13
Iria pisze: 21 cze 2019 09:00 Teraz myślicie że te zgony tak łatwo będziecie odrabiać i na idlu expić nie wiadomo jaki poziom, ale się zdziwicie.
Jak expa na te 16 postępów urąbie Wam o połowę, a na plecach będziecie czuć oddech wroga to nie ruszycie się ze stowa sami :twisted:
Co do expienia poziomów to mobki są na tyle silne że legenda przy nich mięknie, a im wyższy poziom tym mniej expa z mobków wpada,
więc pomimo że nie ma górnego limitu expa to w końcu i tak expienie dla takiej postaci stanie się nieopłacalne czasowo.
I to kolejna sprawa.
Zgon był, jest i będzie cześcią Arkadii, prędzej czy później każdy, niważne jak by uważał, jakie cechy by nie miał to i tak go spotka.
załóżmy że komus się padło i ma cechy po zgonie:
"a cechy beda spadac o polowe w stosunku do tego z czym zaczyna gre nowa postac; wraz z odrabianiem karnego doswiadczenia cechy beda przywracane; o tym ile nalezy odrobic poinformuje komenda 'cechy', standardowo jest to 16 postepow, dla slabszych postaci proporcjonalnie mniej"

To na ile ataków z ukrycia jest postać z niskimi cechami która odrabia zgona? :)
Sprawdzimy! :lol: :twisted: