Zmiany w zdobywaniu magikow

Forum wieści z Arkadii.
Awatar użytkownika
Gunnar
Posty: 185
Rejestracja: 12 lut 2009 21:57

Re: Zmiany w zdobywaniu magikow

Post autor: Gunnar »

@Rafgart

Rewelacja post, dzięki za komunikacje i jasne określenie tematu.
Hargrim
Posty: 34
Rejestracja: 01 mar 2018 11:45

Re: Zmiany w zdobywaniu magikow

Post autor: Hargrim »

Rafgarcie, czy planując skarbce bierzecie pod uwagę wysokie poziomy graczy i zabawki typu amulet z Rinde? Czy np. szef golemów nadal będzie do zabicia we 2 osoby, a talwar w 3? Czy taki stan rzeczy uważacie za wskazany? Osobiście bym chciał, aby pomimo zebrania się w 10 osób gra nadal mogła stanowić wyzwanie. Emocji z walki z etatowymi stworami nie ma od dawna, wszystko jest dużo za słabe. Niech to będą prawdziwe epickie wyprawy. Czyli raczej idźmy w tę stronę, że MUSIMY się zebrać w 15 osób, żeby tego smoka ubić, niż że ponieważ się zebraliśmy w 10, to nie musimy już stosować żadnych taktyk, a wybór zawodów przestaje mieć jakiekolwiek znaczenie. Niech gra będzie trudna, niech frustruje, ale niech przede wszystkim ekscytuje. Niech expienie ma chociaż ten sens, że duża omagikowana drużyna widziałów i legend da sobie radę z mobami, z którymi duża drużyna wielce polegnie, i choćby mieli klucz, to po prostu nie dadzą rady.
Ostatnio zmieniony 20 mar 2019 13:51 przez Hargrim, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Eltharis
Posty: 130
Rejestracja: 22 lip 2014 23:39

Re: Zmiany w zdobywaniu magikow

Post autor: Eltharis »

Hargrim pisze: 20 mar 2019 13:24 Osobiście bym chciał, aby pomimo zebrania się w 10 osób gra nadal mogłą stanowić wyzwanie.
Ja bym z kolei chciał, żeby mechanika gry skłaniała graczy do łączenia się w 4-osobowe drużyny. Walki PvP byłyby dużo ciekawsze, gdyby standardem było spotykanie w cztery osoby wrogów w tak samo licznym składzie. Obecna zmiana to krok w tym kierunku. Balansowanie expa pod 4 osoby mogłoby być kolejnym.

Niemniej od czasu do czasu fajnie byłoby się zebrać w więcej osób i poczuć wyzwanie. Akurat mechanika skarbców może połączyć jedno z drugim: najpierw szukamy kluczy po całym świecie w 4-osobowych grupach, a potem łączymy się w 10 osób, żeby wyjąć magik.

A poza tym super zmiany, dzięki!
Goldfinger
Posty: 240
Rejestracja: 13 lut 2009 22:45

Re: Zmiany w zdobywaniu magikow

Post autor: Goldfinger »

Hargrim --> Proponuje nie zakładać zbroi!

A poważnie podajesz strasznie skrajne przykłady. Od wyjęcia magika w 2 osoby do drużyny 15 postaci widział z magikami. Sądzę, że miejsca z ograniczeniem liczebności w drużynie to będzie coś dla Ciebie :).

edit::
A jeszcze poważniej, żebyś się nie czuł wyśmiany. Ta dyskusja już była. Balans pod legendy jest trochę krzywdzący dla reszty. Emocji nie znajdziesz, bo po prostu zbierzesz 20 osób, żeby iść na pewniaka. Walka będzie się różniła ilością muskania. Pułapki i bloki wprowadziłyby ekscytacje, ale wtedy legendy Ci na to nie pójdą, bo nie każdy to lubi. Emocje masz jak masz słabo wyekwipowaną drużynę poniżej poziomu moba, a mimo to próbujesz.
Hargrim
Posty: 34
Rejestracja: 01 mar 2018 11:45

Re: Zmiany w zdobywaniu magikow

Post autor: Hargrim »

Połączyłem dwa wątki w jeden w swojej wypowiedzi niestety, chodziło mi o to, aby obecne obstawy magików trochę wzmocnić i odświeżyć, a jednocześnie poważnie wzmocnić potwory etatowe.
Ulav
Posty: 327
Rejestracja: 27 wrz 2009 00:44

Re: Zmiany w zdobywaniu magikow

Post autor: Ulav »

Dzięki Rafgartcie :) Tak się robi hype!
Awatar użytkownika
Rafgart
Posty: 970
Rejestracja: 09 lut 2009 10:10

Re: Zmiany w zdobywaniu magikow

Post autor: Rafgart »

Skarbce maja zapewnic zroznicowanie (pod wieloma wzgledami). 'Epickosc' i emocje to zupelnie inny temat i zaden powtarzalny system tu nie pomoze.
Vyrg
Posty: 59
Rejestracja: 10 paź 2018 14:17

Re: Zmiany w zdobywaniu magikow

Post autor: Vyrg »

“O taka Arkadie walczymy” ;)
Nie popieram podziekowan za post omawiajacy zmiany w systemie magikow, ale przylaczam sie do nich i mam nadzieje, ze tak wlasnie od teraz wygladac bedzie komunikacja na lini WG- gracze. Gratuluje kroku ku polepszeniu relacji :)
Valdethruda
Posty: 112
Rejestracja: 28 mar 2015 21:52

Re: Zmiany w zdobywaniu magikow

Post autor: Valdethruda »

Rafgart, super dzięki!

Kod: Zaznacz cały


Ze wzgledu na twoja notke na forum Arkadii za przyjeciela uznaja cie: Gracze Arkadii!

Anatolij
Posty: 37
Rejestracja: 08 lut 2019 16:37

Re: Zmiany w zdobywaniu magikow

Post autor: Anatolij »

A czy mogę pokornie prosić, aby niektóre ze skarbców stawiały bardziej nacisk na wyzwanie intelektualne, a nie bojowe?

Na szybko przychodzi mi do głowy:

1) Jakieś zagadki w stylu istniejącej obecnie z przelewaniem wina, ale żeby zmieniały się pojemności pojemników (żeby nie dało się zrobić tego jednym aliasem);
2) Jakieś odcyfrowywanie run (znajomość języków mile widziana, języki i znaczenie run mogłoby się zmieniać losowo);
3) Jakieś zagadki matematyczne (słynne 2+2*2=? - oczywiście ze zmiennymi wartościami);
4) Coś związanego z niebojowymi umiejętnościami (np. opieką nad zwierzętami "uratuję" małego potworka, to mama potworka mnie dopuści do skarbu bez walki...);
5) Jakaś zjawa zadająca zagadkę (losową z jakiegoś zestawu, podpowiedzi do znalezienia w okolicy) która pozwoli uniknąć walki jak się dobrze odpowie;
6) Wyzwania podobne do tego, które znajduje się w pewnej wieży w Górach Sinych które zależą od współpracy małego zespołu graczy.

Niech takie zawody jak kupiec/odkrywca/myśliwy też mają frajdę i swój udział, a nie tylko bojowe ekipy legend i "wspieraczy".

Oczywiście zdaję sobie sprawę jak wiele pracy może to kosztować i zrozumiem, jeśli nie da się tego zrobić...
Zablokowany