Goldfinger: Już tłumaczę.
Jestem za rozdziałem PvP od PvE {flagi i inne pomysły}.
Nie jestem za rodzialem PvP od non-PvP, ale uwazam ze jest miejsce dla stowarzyszen neutralnych, ktore jesli nie kozacza i nie machaja wokolo "paszportem Polsatu" jak to ujela Isil, nie powinny byc wciagane na sile w PvP. Z jednym zarzutem poruszanym juz wczesniej sie zgodze - nie powinno byc miejsca dla osob ktore celowo wykorzystuja gildie neutralne do spokojnego wyekspienia postaci, ale z drugiej strony jak ocenic kiedy ktos robi to celowo i z pelna premedytacja, a kiedy po prostu chce zmienic styl rozgrywki, albo sprobowac czegos nowego. Nikt nie broni nikomu z gildii bojowej przejsc do gildii neutralnej jesli PvP go znuzy (oczywiscie pomijajac MC - w moim mniemaniu mutant nie powinien miec mozliwosci pozbycia sie mutacji i przejscia do innej gildii, chociaz historia zna takie przypadki). Oczywiście też, takie przejście (jak każdo przejście zresztą) powinno być dobrze osadzone w RP naszej gry. Z drugiej strony nie znam ani jednego przypadku ze ktos wykoksal sie w Kle i poszedl w PK.
Z jednej wiec strony jestem za gildiami neutralnymi, z drugiej strony nie chce rozdzielac gry ani mechanicznie ustalac flag. Nie moge wiec ani zaznaczyc, ani nie zaznaczyc tej odpowiedzi w ankiecie, bo w obu przypadkach bym sklamal.
Cios w plecy jest za słaby.
Do skutecznego PK moze i jest za slaby - nie znam sie, ale jesli chodzi o walke z NPC'ami wydaje mi sie byc na dobrym poziomie i wolalbym zeby go nie zwiekszac.
Nie szkoda mi poziomu dla dobrego PvP.
Pytanie nie do mnie. Zeby miec jakikolwiek sens powinno byc zadane spasom, ktorzy graja PvP.
Nie powinno się zakończać przed wrogiem.
No dobra. Jedno pytanie z ktorym jestem w stanie sie zgodzic, acz jesli kryje sie pod nim ochota zwiekszenia czasu od walki do mozliwosci zakonczenia gry to bede oponowal, bo zmiana dotknie rowniez mnie na moim "idloexpie".
Boty do expienia i innych czynności to brak kultury względem współgraczy.
Moge sie pod tym podpisac wszystkimi konczynami, ale nie wiem jaki to ma zwiazek z rozwiazaniem problemu PvP. Takie osoby powinno sie skutecznie usuwac z naszej spolecznosci, a ciezar tego zadania powinien spoczywac w rownym stopniu na wizach i szefach gildii. W mniejszym na wspolgraczach.
Siła drużynowego PvP tkwi w skryptach dowódcy i drużyny.
Nie bede powtarzal tego co napisala Lus. Podpisuje sie tylko pod jej wypowiedzia.
Myślę o graczu drużyny przeciwnej i szanuję go.
Szanuje wspolgraczy i mysle o nich. Nie mam na Arce druzyny przeciwnej.
PvP jest immanentną częścią Arkadii.
Moglbym tak powiedziec, gdybym mogl rowniez dodac - "Gildie neutralne sa immanentna czescia Arkadii" i "Nie wszyscy powinni byc zmuszani do PvP."
Gracz idloexpiący zdobywa przewagę względem gracza expiącego aktywnie, dlatego powinien akceptować ryzyko.
Opcja wymierzona w konkretna grupe graczy, bez mozliwosci zaznaczenia opcji ze zdaniem przeciwnym (nie zaznaczenie jakiejs opcji wcale nie oznacza ze glosujacy jest przeciwnego zdania).
QED. Sonda jest nieobiektywna, z konkretnym zamyslem i skupia sie tylko na jednej czesci graczy. Inaczej mowiac - jest tendencyjna. Dziekuje za uwage.