Sonda: Zmiana kary za zgon.

Forum wieści z Arkadii.

W jakim kierunku ma pójść arkadia?

Chce maksymalnego lvl'u bez kary za zgon.
96
54%
Chce żeby zostało jak teraz z 10% kara za zgon.
79
45%
Nie mam zdania.
2
1%
 
Liczba głosów: 177

Awatar użytkownika
Lieselotte
Posty: 87
Rejestracja: 19 maja 2017 19:34

Re: Sonda: Zmiana kary za zgon.

Post autor: Lieselotte » 04 sty 2019 01:59

Chyba pierwszy raz od wielu lat na forum jest ciekawiej, niż na bilansie zgonów.

Awatar użytkownika
Alicia
Posty: 185
Rejestracja: 20 wrz 2009 02:34

Re: Sonda: Zmiana kary za zgon.

Post autor: Alicia » 04 sty 2019 02:25

Głos oddałam, bez uzasadnienia, bo nie wymagane. Oftopik mnie nie interesuje.

Awatar użytkownika
Werbat
Posty: 1357
Rejestracja: 12 lut 2009 21:25
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Sonda: Zmiana kary za zgon.

Post autor: Werbat » 04 sty 2019 02:39

Brokan pisze:
04 sty 2019 01:04
Czy udko kurze z rosołu jest zdrowsze niż pieczone?
Tak. Ja, na przykład, mam refluks i resztki zapalenia żołądka i dwunastnicy, w takiej diecie zaleca się potrawy gotowane, bo są mniej trudne do przetworzenia, czyli generują mniej kwasu żołądkowego. Polecam, ogólnie.
I aim to misbehave.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.

Crer
Posty: 165
Rejestracja: 03 sty 2015 09:09

Re: Sonda: Zmiana kary za zgon.

Post autor: Crer » 04 sty 2019 05:49

Rafgarcie, chyba pora zamykać ten temat. Nie wiem czy zablokowałes głosowanie z multikont, a co za tym idzie czy głosowanie jest wiarygodne.

Pozdrawiam!

Awatar użytkownika
Strideo
Posty: 78
Rejestracja: 04 sie 2017 22:02

Re: Sonda: Zmiana kary za zgon.

Post autor: Strideo » 04 sty 2019 09:35

Miało być tak pięknie a wyszło jak zawsze.
Czytając niektóre powyższe posty to ja już się w ogóle nie dziwię Czarodziejom, że ich modus operandi w kontaktach z graczami jest jaki jest.

Sonda IMHO jest niewiarygodna, bo jak niby zablokować kogoś kto ma kilka kont na różnych adresaci email a w dobie popularności serwisów VPN, zmienić adres IP i geoloc to żaden problem. Zweryfikować tego i tak nie można do końca na sto per cent. Jeśli się mylę proszę mnie poprawić.

Sonda i drugi wątek "Arkadia 2019" pokazały tylko czego się można było spodziewać. Ile graczy tyle opinii i poziom dyskusji jest odwrotnie proporcjonalny do długości trwania takowej. Niestety. Mimo, że poziom powoli zaczyna sięgać bruku jak jeden sławny fortepian to padło w obu wątkach kilka ciekawych pomysłów i analiz obecnej sytuacji. Wydaje mi się, że nowych graczy którzy pozostaną na zawsze lub na dłużej po prostu będzie coraz ciężej, żeby nie powiedzieć niemożliwe, pozyskać. Musimy się chyba skupić zatem na zmianach krok po kroku aby wilki były syte i owce całe i można dalej grać w nasza grę. Pomysły i opisy dostarczmy standardowym protokołem komunikacyjnym komendą "zgłoś" i zdajmy się na Mistrzów Gry jak to robimy do tej pory, gdyż oba wątki wykazały jasno, że nie wszyscy dorośli do dyskusji.

W Nowym Roku 2019 życzę wszystkim graczom i Mistrzom Gry co najlepsze i kolejnych lat trwania Arkadii.

P.S. Żeby było clear bo widzę jak niektórzy reagują tutaj emocjonalnie jak nastolatek na masturbacje i są spięci jak baranie jaja. Nie pije do żadnego gracza ani do żadnej grupy. Wypowiadam się ogólnie. Miłego dnia wszystkim :)

Edytka: Chciałbym zmienić swój głos na za utrzymaniem kary na poziomie 10%, głosowałem na wyrównanie leveli, ale to chyba zły pomysł.
Ostatnio zmieniony 04 sty 2019 09:44 przez Strideo, łącznie zmieniany 1 raz.
--- Strideo ---

Awatar użytkownika
Tarael
Posty: 37
Rejestracja: 31 mar 2014 22:01

Re: Sonda: Zmiana kary za zgon.

Post autor: Tarael » 04 sty 2019 09:38

Dla nadania kontekstu sondzie wypada zaznaczyć, że w ostatnim miesiącu logowano się na Arkadię z 704 unikalnych kont.

Crer
Posty: 165
Rejestracja: 03 sty 2015 09:09

Re: Sonda: Zmiana kary za zgon.

Post autor: Crer » 04 sty 2019 10:04

Taraelu, a może w gronie czarodziejów to "przegadacie" i utworzycie swoją sondę, tu na forum, z opcjami które uznacie za sensowne? Myślę, że miesiąc czasu na głosowanie będzie odpowiedni.

Swoją drogą 704 konta to zacna liczba. Niestety także mam podejrzenia, że minimum 10% z nich to "podwójne konta".

Zetu
Posty: 94
Rejestracja: 27 lut 2017 07:09

Re: Sonda: Zmiana kary za zgon.

Post autor: Zetu » 04 sty 2019 10:13

Crer po pierwsze - slowo UNIKALNE, mialo zapewne na celu wykazanie ze tyle jest aktywnych GRACZY, x1,5 seconda powiedzmy to tyle mamy postaci w miesiac ktore sie przewijaja w grze. Do tego mamy 110 oddanych glosow w sondzie, gdzie jak zauwazyles czesc to multikonta, czyli zaglosowalo 10 % spolecznosci na temat tak istotny jak kara za zgon.

Otoz powiem ci, ze ten temat nie jest tak istotny jak sie wszystkim wydaje.

po drugie:
Jest istotny dla ekipy pvp + expiarzy. Jak widac obecny trend w arkadii odwraca sie i od PVP i od Expiarzy ;> wiec moze to nie jest glownym zadaniem gry zeby zrobic z tego diablo CS'a.

po trzecie zauwazyliscie ze EVENTY sa juz zakodowane, tylko wystarczy je podpiac z roznymi opisami :>:> i wymagaloby to malej ilosci wizogodzin, bo mozna wykorzystac wszystko to co juz jest do tej pory :D

Crer
Posty: 165
Rejestracja: 03 sty 2015 09:09

Re: Sonda: Zmiana kary za zgon.

Post autor: Crer » 04 sty 2019 10:28

Zetu, nie wiem czy sie dobrze rozumiemy. Chodzi mi o to, ze moge miec 3 konta na 3 różne maile i grać w jednym czasie 3 postaciami. Za pomoca tuneli jest to przeciez mozliwe, prawda?

Byc moze nie zrozumialem Cie.

Zmiana, ktora ja proponowalem jest tez dobra dla rpg-owcow. Tak mi sie wydaje. Ale znowu - to tylko moje zdanie i moj punkt widzenia.

Dlatego moze warto aby Decydenci wyszli z propozycjami.

Zetu
Posty: 94
Rejestracja: 27 lut 2017 07:09

Re: Sonda: Zmiana kary za zgon.

Post autor: Zetu » 04 sty 2019 11:21

na innych grach online w ktore gralem, takie myki byly uznawane za nielegalne i sypaly sie bany, nie wiem jak jest tutaj, nie znam sie na takim wykrywaniu. Zakladam ze MG wie co robi.

Uwazam tez, ze to oni maja wglad do tego jak rozkladaja sie cyferki w naszych postaciach, a R. juz sie wypowiedzial, ze albo max poziom postaci i 0 kary za zgon, albo mozna expic do woli i wtedy jest kara za zgon.

Kolejnym jego wpisem jaki pamietam to; ZGON MA BOLEC

Moje podejscie jest takie jak juz pisalem wyzej w tym temacie, miales czas, miales lvl, byles mlody i piekny.

Nie masz czasu, padles, nie masz lvl - do wielce idzie doexpic nawet jak sie nie gra, a wielce jest poziomem wystarczajaco grywalnym. Obecnie zeby stracic lvl potrzebne 3 zgony okolo na nim i leci lvl w dol. Wiec balans jest super zrobiony w tej kwestii.

Padniesz, nie masz czasu odexpiac - pozostaja ci wspomnienia o super lvl, masz kolejny powod do rpga (weteran), a o to chodzi w tej grze.

A do poziomu grywalnego - wielce ZAWSZE DOEXPISZ bo dlawik jest dopoero w polowie zwiedzil - wiec nie mow mi ze nie doorasz 100 postepow do wielce :D


Koniec kropka. caly ten temat jest niepotrzebny, nie wnosi nic do rozwoju gry i nie wnosi nic poza kosmetyka.


Byly tez poruszane tu tematy zmiany jakis kolejnych opisow zeby nie kazdy mial legende czy cos.

ten temat tez juz byl zglaszany z rok temu albo ze dwa do mg w momencie podmiany epikow i nadludzi na kolejne jakies opisy bo nie widac juz na epiku ile brakuje do nadludzia.
Byl zgloszony caly projekt i zostal uznany za niemozliwy do zakodowania ze wzgledu na ograniczenia kodu.


chcemy lepszej gry:
1 - eventy
2 - reklama gry jak beda juz wprowadzone
3- dodanie nowym postaciom (nie secondom) poczatkowych umow przynajmniej kilku % bojowych (np. krasnolud ma topory na 10%, ogr ma mace, half sztylety, elf miecze, czlowiek drzewce itp) bo naprawde ciezko wystartowac nowym osobom, jak nawet szczura w kanalach nie idzie rozwalic krasnoludem. nie mowiac juz o tym, ze nowa postac ma problem z rozpoznaniem gracza od npca a jak ma problem z podstawowymi komendami to moze zapomniec o zadaniach na start.

Zablokowany