Strona 19 z 20

Re: Sonda: Zmiana kary za zgon.

: 05 lut 2019 16:49
autor: Derdhang
No, tutaj trzeba odpowiedzieć za siebie, nie próbując odpowiedzieć za innych.
Pytanie brzmi:
Ż jakiego powodu nie biorę udziału w pvp.
Co zrobić bym brał w nich udział.

Jeśli z jakiegoś powodu te pytania Cię nie dotyczą, to i rozwiązania też Cię dotyczyć nie powinny.
Natomiast jeśli jest inaczej, to starasz się ingerowac w to, jak inni mają grać.

Re: Sonda: Zmiana kary za zgon.

: 05 lut 2019 17:36
autor: Zetu
Apolios pisze: 02 lut 2019 19:32
Zetu pisze: 02 lut 2019 19:24 postac od strony mechanicznej konczysz mniej wiecej po 5 niebotach na ZWIEDZIL, kolejne punkciki sa dla osob, ktore nie maja co z czasem robic i sobie klikaja po expowisku bo lubia

EOT :>

Kod: Zaznacz cały

| [ 182] 2019/1/5    - 1 niebotycznych + duze             |
| [ 183] 2019/1/6    - 1 niebotycznych + ogromne          |
| [ 185] 2019/1/7    - spore                              |
| [ 186] 2019/1/8    - imponujace                         |
| [ 187] 2019/1/9    - wspaniale                          |
| [ 189] 2019/1/10   - spore                              |
| [ 192] 2019/1/12   - dosc duze                          |
| [ 193] 2019/1/13   - niebotyczne                        |
Postać od zera, zgadnij jaki ma level?:) To raczej ponad 5 niebotów.
Apolios ale wiesz ze niebot na niskim lvl to nie jest niebot na wysokim lvl :-) latwo to porownac nabijajac 1 lvl formy ktory odpowiada 1 nieznakowi na pelnych umach I lvl juz z dlawikiem odpalonym :-) :-) :-)

Re: Sonda: Zmiana kary za zgon.

: 05 lut 2019 20:10
autor: Tercoral
Duzo graczy chce przywrocenia starego ciosu w plecy... W sumie nie wiem co z tym jest nie tak, ale w sumie czemu nie. Tylko po wprowadzeniu braku kary za zgon. Wtedy nawet gobliny moga specowac smiertelnie. :P

Re: Sonda: Zmiana kary za zgon.

: 05 lut 2019 20:16
autor: Derdhang
Znaczy, dużo tych którzy preferują PvP, prawda?
Bo mam wątpliwości by tym pozostałym na tym zależało, nie mają w tym żadnego interesu, a nawet mogą na tym tylko stracić, jeśli padną ofiarą PvPowca?
Nie odnoszę się do przypadku braku kary za zgon.
Mogę przewidzieć co daje mocniejszy cios w plecy i tym samym odnieść się do niego, bo miał on już swoje pięć minut.
Brak kary za zgon i wszelkie związane z tym sprawy są tylko domysłami, które niekoniecznie muszą spełnić oczekiwania.
Kiedy wykona się krok, trzeba sobie zdać sprawę że odwrotu już raczej nie będzie, to prawie jak stać nad krawędzią przepaści i zastanawiać się, czy jeśli pójdę dwa metry do przodu, to trawa tam będzie bardziej miękka.

Re: Sonda: Zmiana kary za zgon.

: 05 lut 2019 21:20
autor: Crer
Cytując Shinru:
Może dobrym pomysłem byłoby zrobienie jednej apoki bez kary za zgon plus przywrócenie starego ciosu w plecy.
Teoretyzowanie i praktyka nie zawsze ida w parze. Moze taki zabieg ożywi pvp.
Docelowo zaś moznaby zrobic tak, aby po zgonie nic sie nie tracilo ale trzeba by bylo odrabiac x niebotow (w zaleznosci od poziomu) zeby cechy dalej windowac w gore.
Myślę, że ciekawym pomysłem są takie eksperymenty na np. 24-72h. Oczywiście raz na pół roku lub rok. Niestety nie mam wiedzy na temat kodowania. Nie wiem, czy nawet takie próby kosztują wiele "wizogodzin". Ale może jest to jakaś forma testu, który pokazałby czy dana zmiana ma sens.

Nasze dyskusje zazwyczaj kończą się na gdybaniu.

Pozdrawiam!

Re: Sonda: Zmiana kary za zgon.

: 06 lut 2019 15:59
autor: Apolios
Zetu pisze: 05 lut 2019 17:36
Apolios pisze: 02 lut 2019 19:32
Zetu pisze: 02 lut 2019 19:24 postac od strony mechanicznej konczysz mniej wiecej po 5 niebotach na ZWIEDZIL, kolejne punkciki sa dla osob, ktore nie maja co z czasem robic i sobie klikaja po expowisku bo lubia

EOT :>

Kod: Zaznacz cały

| [ 182] 2019/1/5    - 1 niebotycznych + duze             |
| [ 183] 2019/1/6    - 1 niebotycznych + ogromne          |
| [ 185] 2019/1/7    - spore                              |
| [ 186] 2019/1/8    - imponujace                         |
| [ 187] 2019/1/9    - wspaniale                          |
| [ 189] 2019/1/10   - spore                              |
| [ 192] 2019/1/12   - dosc duze                          |
| [ 193] 2019/1/13   - niebotyczne                        |
Postać od zera, zgadnij jaki ma level?:) To raczej ponad 5 niebotów.
Apolios ale wiesz ze niebot na niskim lvl to nie jest niebot na wysokim lvl :-) latwo to porownac nabijajac 1 lvl formy ktory odpowiada 1 nieznakowi na pelnych umach I lvl juz z dlawikiem odpalonym :-) :-) :-)
Oczywiście, że wiem. Z tym, że 3lvl wskoczył po kilku postępach, nawet nie wiem czy pięciu, zatem prawie cały ten exp rozłożył się na dwa lvle, czego ostatnie 2 nieboty to już 8-10min expa wraz z odpoczynkiem na nieznak. A to dopiero początek i czasy będą szybko skakały do wyższych wartości. Te 15h możesz sobie zatem między bajki włożyć ;) Nawet opłakiwany przez połowę forum mutek po 2 miesiącach nie wbił tego "bohatyra", a chyba nikt tutaj nie powie, że nie ogarniał arkadii i byl z CKNu? xd

Re: Sonda: Zmiana kary za zgon.

: 06 lut 2019 16:29
autor: Gritta
Przepraszam bardzo, ja Grittą wbiłam wielce w ile? Dwa miesiące? Trzy? A potem 25% zawodu zrobiłam w 2 tygodnie? Obierając ziemniaki? :lol: :twisted: :lol: Jak się expić umie, ma się beepa i jakiekolwiek zdolności do multitaskingu, to exp jest dziecinnie prosty. Nie wiem, jak z tymi 15 godzinami (bo to by trzeba, hehe, aktywnie, czujnie, z dobrym eq, może kolegą; ogólnie PEWNIE się da; nie jestem też kolegą mutem, żeby dokonywać takich cudów, bo lubię sobie poidlować czasem), ale posiadanie przekoksanej postaci jest możliwe szybko i stosunkowo małym kosztem. Nie mam pojęcia, gdzie jest problem.

Re: Sonda: Zmiana kary za zgon.

: 06 lut 2019 16:59
autor: Apolios
Gritta pisze: 06 lut 2019 16:29 Przepraszam bardzo, ja Grittą wbiłam wielce w ile? Dwa miesiące? Trzy? A potem 25% zawodu zrobiłam w 2 tygodnie? Obierając ziemniaki? :lol: :twisted: :lol: Jak się expić umie, ma się beepa i jakiekolwiek zdolności do multitaskingu, to exp jest dziecinnie prosty. Nie wiem, jak z tymi 15 godzinami (bo to by trzeba, hehe, aktywnie, czujnie, z dobrym eq, może kolegą; ogólnie PEWNIE się da; nie jestem też kolegą mutem, żeby dokonywać takich cudów, bo lubię sobie poidlować czasem), ale posiadanie przekoksanej postaci jest możliwe szybko i stosunkowo małym kosztem. Nie mam pojęcia, gdzie jest problem.
Ile godzin dziennie poswięcałaś przez te dwa miesiące?
Przeciętny gracz nie jest w stanie poświęcić na granie więcej niż 2 godziny dziennie, z zaplanowanym czasem od do. Arka to nie tylko exp, zatem ile średnio przeciętny gracz będzie expił dziennie? Z godzinę.
Zwiedził - wielce to 160-180 nieznaków czyli 90h gry czyli 3 miesiące dla przeciętnego gracza. Do tego pewnie jeszcze drugie tyle na zero-zwiedził. To wszystko nie padając. Dużo czy mało?
Oczywiście, że są jednostki, które mają za dużo czasu/grają nałogowo/mają możliwość grania z pracy/obierając ziemniaki. Możliwe, że na arce wśród aktywnych graczy takie osoby stanowią większość.
Jednak nie o to chyba chodzi by balansować grę pod nałogowców, tym samym zamykając wrota przed nowym graczem? Czy chodzi o to jednak by wyeliminować jak najszybciej graczy nie mających ochoty naciskania strzałek na expowisku przez pół roku i bawić się dalej we własnej piaskownicy, w której piasku coraz mniej?

Re: Sonda: Zmiana kary za zgon.

: 06 lut 2019 17:10
autor: Gritta
Apoliosie, to, ze ktos ma mozliwosc grac w pracy, obierajac ziemniaki to jego bonus od zycia. Rownie dobrze programista/korposzczur/studenciak moglby miec za zle komus, kto pracuje fizycznie, ze ten ktos ma lepsza kondycje i lepiej gra w pilke. Nie ma w tym nic zdroznego, ze skoro i tak siedze przed komputerem 8 godzin i czytam/pisze/costam dzialam, to w tle morduje trzysetnego mobka. System dziala. To, ze nie masz mozliwosci/nie umiesz/nie chcesz... no coz. To jest idle hack'n'slash z elememtami erpega. Na rynku jest pewnie z 10 gier, w ktorych moglbys byc lepszy (i pewnie, przyjemniej by Ci sie gralo, skoro nie odpowiada Ci ta formula). No offence. Graj jak lubisz.

Re: Sonda: Zmiana kary za zgon.

: 06 lut 2019 17:39
autor: Apolios
Gritta pisze: 06 lut 2019 17:10 Apoliosie, to, ze ktos ma mozliwosc grac w pracy, obierajac ziemniaki to jego bonus od zycia. Rownie dobrze programista/korposzczur/studenciak moglby miec za zle komus, kto pracuje fizycznie, ze ten ktos ma lepsza kondycje i lepiej gra w pilke. Nie ma w tym nic zdroznego, ze skoro i tak siedze przed komputerem 8 godzin i czytam/pisze/costam dzialam, to w tle morduje trzysetnego mobka. System dziala. To, ze nie masz mozliwosci/nie umiesz/nie chcesz... no coz. To jest idle hack'n'slash z elememtami erpega. Na rynku jest pewnie z 10 gier, w ktorych moglbys byc lepszy (i pewnie, przyjemniej by Ci sie gralo, skoro nie odpowiada Ci ta formula). No offence. Graj jak lubisz.
Przynajmniej się wyjaśniło, że gra stworzona jest pod nałogowców. Dobrze by było jeszcze przypiąć twój post w nowym wątku by potencjalni gracze wiedzieli na czym stoją a nie byli mamieni jakimiś urojonymi 15 godzinami i mając do dyspozycji 1-2h dziennie nie mają na arce przy obecnej liczbie aktywnych graczy czego szukać :)