Re: Arkadia 2019
: 06 sty 2019 16:49
Daggerro, Cadael, Pulp, Brygu, Tyg, Rukhar.
Oficjalne forum Arkadii, polskiego MUD-a, tekstowej gry fabularnej.
https://arkadia.rpg.pl/forum/
Obawiam się, że piszesz do ściany. I chociaż zgadzam się z tymi wszystkimi myślnikami, sama bym je najchetniej napisala, to mimo całego mojego idealizmu wiem, że nie mają racji bytu - ani tutaj ani w świecie. Rozbijają się o ludzką mentalność, zakładają poziom empatii, zakładają wyobraźnie sięgającą dalej niż własny nos a tych nie należy oczekiwać (chociaż czasem można się miło rozczarować ). Niestety. Przykro mi.Shast pisze: ↑06 sty 2019 17:25
- nie olewać inicjatyw innych graczy, nawet tych czasem średnio udanych
- szanować siebie i nie być dupkami (jeśli ktoś jest), nie odwalać cebulozy na arce i tępić taką
- jeśli kogoś gra już nudzi, to niech sobie zrobi odpoczynek od niej na jakiś czas i zacznie robić coś innego, jak zatęskni to wróci
- spróbować poszukać czegoś nowego w mudzie, co przyniesie radochę, nawet jeśli to będzie wymagało założenia nowej postaci i zaczynania od nowa
A może ja do ściany piszę, w sumie to ściana za monitorem.
Parafrazując - Wasze pomysły są gupie, mój pomysł jest genialny, jak chcecie ratować mud, jeżeli nie dostrzegacie mojego geniuszu?Shast pisze: ↑06 sty 2019 17:25 3. Leje się złoto z ust, gdy mowa o tym, by pobudzić muda, rozreklamować, ożywić, "uratować", ale każdy ma na to swoją cudowną receptę i najchętniej to jakby jego wizja została zrealizowana (niewazne jak skomplikowana - pkt 1 i 2). A ja zaproponowałem coś prostego, nie wymagającego ogromnej pracy i przede wszystkim stawiającego na aktywność i zaangażowanie oraz odgrywanie postaci, bez bełkotu o legendach, magikach, pvp, pve. Pomysł przeszedł prawie przez echa (1 osoba za, 1 sceptyczna). Pytanie fundamentalne, jak Wy chcecie ratować tego muda? Stękając nad tym, co Wam nie pasuje (mówię do tych, którym coś nie pasuje) i podsuwając wizom pod nos nibyrozwiązania, które pokazują jedynie postawę życzeniową i wymagają mnóstwo pracy? Ja Wam recepty podam jak na tacy:
Nie parafrazując - zwróciłem uwagę, że dyskutowane są pomysły przegięte, zbyt rozdmuchane i niemożliwe do wprowadzenia niskim nakładem pracy, a pomysł prosty został przemilczany, to po pierwsze. Podawane tu pomysły powodują spory, bo krzywdzą jakieś tam grupy osób, gdy mój tego nie robi, to po drugie. Czy trzeba geniuszu, żeby powiedzieć oczywistości, które wymieniłem? Nie trzeba. I to po trzecie.Lieselotte pisze: ↑06 sty 2019 17:29Parafrazując - Wasze pomysły są gupie, mój pomysł jest genialny, jak chcecie ratować mud, jeżeli nie dostrzegacie mojego geniuszu?Shast pisze: ↑06 sty 2019 17:25 3. Leje się złoto z ust, gdy mowa o tym, by pobudzić muda, rozreklamować, ożywić, "uratować", ale każdy ma na to swoją cudowną receptę i najchętniej to jakby jego wizja została zrealizowana (niewazne jak skomplikowana - pkt 1 i 2). A ja zaproponowałem coś prostego, nie wymagającego ogromnej pracy i przede wszystkim stawiającego na aktywność i zaangażowanie oraz odgrywanie postaci, bez bełkotu o legendach, magikach, pvp, pve. Pomysł przeszedł prawie przez echa (1 osoba za, 1 sceptyczna). Pytanie fundamentalne, jak Wy chcecie ratować tego muda? Stękając nad tym, co Wam nie pasuje (mówię do tych, którym coś nie pasuje) i podsuwając wizom pod nos nibyrozwiązania, które pokazują jedynie postawę życzeniową i wymagają mnóstwo pracy? Ja Wam recepty podam jak na tacy:
@Gixx: w końcu ktoś rozumie sedno problemu.