Strona 16 z 16

Re: Balans Arkadii w roku 2018

: 12 paź 2018 19:25
autor: Ethian
Valdethruda pisze:Jeśli ktoś chce grać człowiekiem choć wie że jest słabszy od ogra i do tego mniej zreczny niż elf i do tego glupszy niż gnom to w zasadzie o co chodzi?
Twoja wypowiedź ma się nijak do tego co napisałem. Jest po prostu bez sensu.

Re: Balans Arkadii w roku 2018

: 12 paź 2018 20:10
autor: Adair
Możecie powoli zamykać temat? Popcorn mi się kończy. :roll:

Re: Balans Arkadii w roku 2018

: 12 paź 2018 23:59
autor: Broddi
Zaraz mutki beda apelowac ze skoro sa mutantami to powinny miec 3+ rece i zestaw topor lewak topor:D i Wez z tym walcz! :lol:

Re: Balans Arkadii w roku 2018

: 13 paź 2018 10:15
autor: Flig
Mam takie pytanie...
Czy ta gra nie jest osadzona w swiecie Warhammera?
Czy wydaje sie wam ze w swiecie Warhammera zwykly czlowiek nie mialby zadnych szans w starciu z ogrem?
Czy ogr mialby miec taka sama sile jak halfling?
Mowicie tu o RPG a nie bierzecie pod uwage realiow swiata w ktorym gracie?
A do tego 1 na 1 lepiej sprawdza sie czlowiek niz ogr czy krasnolud.
W walkach druzynowych odwaga daje wiecej wiec i krasnolud i ogr lamia lepiej, ale ta roznica nie jest jakas strasznie wielka.
A to ze Pulp czy inne spasy przekroczyly poziom dostepny dla ludzi posiadajacych zycie to juz ich poswiecony czas.
A co do Drachenfelsa to chyba nie wiecie ile czasu ogry poswiecaja na zdobycie potrzebnych do zdobycia i wspomnianych juz tutaj fragmentow.

Re: Balans Arkadii w roku 2018

: 13 paź 2018 10:28
autor: Pavlov
Flig pisze:Mam takie pytanie...
Czy ta gra nie jest osadzona w swiecie Warhammera?
Czy wydaje sie wam ze w swiecie Warhammera zwykly czlowiek nie mialby zadnych szans w starciu z ogrem?
Czy ogr mialby miec taka sama sile jak halfling?
Mowicie tu o RPG a nie bierzecie pod uwage realiow swiata w ktorym gracie?
A do tego 1 na 1 lepiej sprawdza sie czlowiek niz ogr czy krasnolud.
W walkach druzynowych odwaga daje wiecej wiec i krasnolud i ogr lamia lepiej, ale ta roznica nie jest jakas strasznie wielka.
A to ze Pulp czy inne spasy przekroczyly poziom dostepny dla ludzi posiadajacych zycie to juz ich poswiecony czas.
A co do Drachenfelsa to chyba nie wiecie ile czasu ogry poswiecaja na zdobycie potrzebnych do zdobycia i wspomnianych juz tutaj fragmentow.
Tak, ale jak rozpatrujesz ten wątek, to należy go rozpatrzeć albo w pełnym zakresie albo nie rozpatrywać wcale.
W takim wypadku Rycerz Sigmara nie powinien być na równi z np. podrzędnym mutkiem chaosu, albo rekrut najmów nie powninen walczyć jak równy z równym ze Straznikiem Światyń.

I ta różnica jest 'strasznie wielka' odnośnie łamania. Pomijając wszystkie starcia z Ogrami ( również masakre ze statku, ale nie tylko ), porównywałem się człowiek meicznik vs ogr gladiator na 50% zawodu . Poziom ten sam. Ogr glad łamał znacznie częściej i lepiej niż ja. Wszystkie inne starcia wyłącznie porównywają tą hipotezę.

Re: Balans Arkadii w roku 2018

: 13 paź 2018 10:47
autor: Til
Re: Flig
Owszem to gra osadzona w realiach WHFRP ale "mlotek" nie opowiada historii zwykłych ludzi. Byli niezwykli z różnych powodów, obdarzeni łaską bogów, przekleci, wyposazeni w magiczny orez lub wiedze. Ludzie, chociazby czleczyna z Przygod Gotreka, dawali rade nie tylko ogrom a wrecz szczuroogrom. Dlatego powolywanie sie na rpgowe realia przy powergamingu nie ma sensu. Zroznicowanie ras mialoby sens wtedy, gdyby zawody umozliwialy wykorzystanie bonusow i wowczas robienie z halflinga zakutego w plytowke wojownika mijaloby sie z celem, bo halfling znacznie lepiej radzilby sobie lekko opancerzony ze sztyletami. Niestety tak chyba nie jest. Moge sie mylic, ale patrzac jakimi zawodami gra sie w Smajalu wydaje mi sie, ze ciezkie pancerze i zawody z tarcza sa skuteczniejsze. Czyli rasy, ktore maja bonus do sily maja lzej, bo szybciej moga smigac ciezko opancerzeni, latwiej im zabrac ze soba na xpa zapas tarcz czy toporow.

Re: Balans Arkadii w roku 2018

: 13 paź 2018 12:42
autor: Zutzer
Nie znam zadnej gry w ktorej gracz o umiejetnosciach i wiedzy poziomu “beginner” moglby z powodzeniem grac na “survival”. Arkadia taka gra rowniez nie jest. Pograc, poznaj, zrozum, przeskocz lvl wyzej :).

Re: Balans Arkadii w roku 2018

: 16 paź 2018 13:11
autor: Ethian
Rafgart pisze:Odnoszac sie do dwoch najwazniejszych kwestii:
- Kod ciosu w plecy zostanie jeszcze raz przejrzany. Byc moze jest cos, co nie bylo dotad brane pod uwage, a co powoduje, ze obecne rozwiazanie nie spelnia swojego zadania.
- Wszystkie miejsca takie jak Drachenfels beda konsekwentnie przerabiane na wzor wiezy skavenow, czyli do wejscia bedzie potrzebny 'klucz', ktory trzeba bedzie najpierw zdobyc gdzies 'w swiecie' na w miare neutralnych npcach. Nastepnie zostana w nich skoncentrowane przedmioty magiczne.
Dzięki Raf za przeczytanie tematu i odpowiedź!
Zatem czekamy!

Re: Balans Arkadii w roku 2018

: 04 lis 2018 19:23
autor: Zetu
Rafgart pisze: 07 paź 2018 15:23 Odnoszac sie do dwoch najwazniejszych kwestii:
- Kod ciosu w plecy zostanie jeszcze raz przejrzany. Byc moze jest cos, co nie bylo dotad brane pod uwage, a co powoduje, ze obecne rozwiazanie nie spelnia swojego zadania.
- Wszystkie miejsca takie jak Drachenfels beda konsekwentnie przerabiane na wzor wiezy skavenow, czyli do wejscia bedzie potrzebny 'klucz', ktory trzeba bedzie najpierw zdobyc gdzies 'w swiecie' na w miare neutralnych npcach. Nastepnie zostana w nich skoncentrowane przedmioty magiczne.
pkt 1 zrobiony
czekamy na reszte :D

p.s. pomysl z tym zeby na 1 miejscu magikowym byl losowy magik tez brzmi niezle, tak samo jak uniemozliwic sprawdzanie magikow -> idziesz i albo jest albo nie ma ;D pochowac do skrzynek i tyle