Strona 42 z 53

Re: Nowsze płacze na magów

: 09 lip 2019 00:01
autor: Apolios
Możliwość wydropienia klucza z każdego moba (z o wiele mniejszą oczywiście szansą niż przy minibosach). Niech gpki też coś mają od życia podczas expienia na goblinach czy innych orkach. Choćby raz na apokę.

Re: Nowsze płacze na magów

: 09 lip 2019 07:03
autor: Valdethruda
Moze od razu

Kod: Zaznacz cały

pobierz adamantytowy mlot u kowala


Litosci!

Re: Nowsze płacze na magów

: 09 lip 2019 08:29
autor: Ethian
Magiki, były i zawsze będą najsilniejszym typem ekwipunku, i z zasady nie powinien on być dla każdego - bo niby dlaczego?
W każdej grze MP chodzi o to, by łączyć się w grupy i wspólnie stawiać czoła silniejszym wyzwaniem. Za silniejsze wyzwanie są lepsze nagrody - proste.

Dlaczego taki gp miałby mieć też możliwość otrzymania magii? Całkowicie nie rozumiem tego sensu rozumowania. I tak już mają wystarczająco dobrze poprzed surowy regulamin, wysoki zawód bez etatu. Właściwie to same stowarzyszenia powinny oferować więcej, aby właśnie naturalnym rozwojem każdego gracza było dołączenie do jednego z nich i późniejsze eksplorowanie świata gry.

Wybaczcie, ale całkowicie nie zgadzam się z twierdzeniem, że gp ma mieć tyle samo co gracz zgildiowany. Tak samo jak nie zgadzam się z tym, że nieaktyny powinien mieć podobnie jak aktywny.

System kluczy jest o tyle sprawiedliwy, że nie da się ich farmić (jak to było możliwe w poprzednim systemie magików). Więc nawet jak zbudzi się nagle 5-6 dinozaurów i przejdą się po świecie mają szansę (i to całkiem dużą) na wydropienie jakiegoś klucza i odwiedzenie skarbca.

Re: Nowsze płacze na magów

: 09 lip 2019 09:16
autor: Apolios
Klucz dla gp to nie magik. Ot, możliwość dodatkowego zarobku podczas monotonnego expa na gobach czy zwiedzania świata i pretekst do nawiązania kontaktów ze stowarzyszeniami na wczesnym etapie. Chyba, że lepiej by nowy delikwent siedział na expie/idlował zawód przez pół+ roku w nadziei, że mu się gra nie znudzi do tego czasu.
Zamiany dla stowarzyszonych poszły raczej w dobrym kierunku, nowe postacie nie mają za bardzo co robić.

Re: Nowsze płacze na magów

: 09 lip 2019 09:46
autor: Ethian
Apolios pisze: 09 lip 2019 09:16 Klucz dla gp to nie magik. Ot, możliwość dodatkowego zarobku podczas monotonnego expa na gobach czy zwiedzania świata i pretekst do nawiązania kontaktów ze stowarzyszeniami na wczesnym etapie.
Ależ to przecież tak obecnie działa.

Ja odniosłem się do pomysłu postawienie npc w gildiach czy głównych miastach, które za odpowiednie zadania rozdawały by magię.

Re: Nowsze płacze na magów

: 09 lip 2019 09:51
autor: Taro
Sa moby "kluczodajne", ktore jest w stanie pokonac gp na zwiedzil. Nie przesadzajmy :) Wiecej szans na zdobycie kluczy bedzie jednak miala druzyna 2 i więcej gpkow ;) I o to w tych zmianach chodzi. Zeby zwiedzac swiat wspolnie. "W kupie sila" ;) A i skarbiec w wiekszej druzynie gp tez sie mozna pokusic...

Re: Nowsze płacze na magów

: 09 lip 2019 10:14
autor: Villon
Ethian pisze: 09 lip 2019 08:29 Magiki, były i zawsze będą najsilniejszym typem ekwipunku, i z zasady nie powinien on być dla każdego - bo niby dlaczego?
A dlaczego nie?

Może w tym tkwi problem. Może grałem w zbyt mało gier ale nie jestem sobie w stanie przypomnieć gry gdzie magiki nie były dostępne dla wszystkich graczy. Oczywiście pozostawała kwestia ich jakości.

Zastanawiam sie dlaczego próbujemy tworzyć całkowicie nowe modele zamiast wzorować się na dobrych i sprawdzonych doświadczeniach. Ktoś wyżej wspomniał Diablo 2. Jedna z najbardziej grywalnych gier z mnóstwem pomysłów. Można było w nią grać fajnie jako wymiatacz ale też jako casualowy gracz.

Czego mi brakuje:
1. Losowy drop specjalnych broni (nie wiem czy nazywać je magikami) z npcy - jak w Diablo
2. Pojawianiu sie silniejszych mobów (elita/gigant) na długo eksplorowanym expowisku - zapobiegnie to idlowaniu a i uatrakcyjni grind (jak w Silkroad)
3. Zadania grindowe - zabij x npcy a dostaniesz losowe "coś"
4. Crafting sprzętu - w tym runy i słowa runiczne (jak w diablo) - pozwoli to na wykorzystanie mithryli i uaktrakcyjnienie handlu na Arkadii
5. Exp dla dużych drużyn - niech maja coś z tego ze sie zebrali
6. Większa zmienność i wydarzenia na arkadii

Niestety w tym momencie jak pisał Terenes Arkadia jest grą dla no-life'ow. I nie piszę że jest to źle. Problem w tym, że nie oferuje za wiele pozostałym.

Re: Nowsze płacze na magów

: 09 lip 2019 10:25
autor: Apolios
No właśnie, czyli trzeba się te kilka miesięcy naexpić i naidlować i do tego czasu utrzymać nowego na serwerze.
Bez statystyk na jakim etapie postacie są porzucane można i tak tylko gdybyć, co najbardziej zniechęca nowych.

Re: Nowsze płacze na magów

: 09 lip 2019 10:28
autor: Valdethruda
Villon pisze: 09 lip 2019 10:14
Czego mi brakuje:
1. Losowy drop specjalnych broni (nie wiem czy nazywać je magikami) z npcy - jak w Diablo
2. Pojawianiu sie silniejszych mobów (elita/gigant) na długo eksplorowanym expowisku - zapobiegnie to idlowaniu a i uatrakcyjni grind (jak w Silkroad)
3. Zadania grindowe - zabij x npcy a dostaniesz losowe "coś"
4. Crafting sprzętu - w tym runy i słowa runiczne (jak w diablo) - pozwoli to na wykorzystanie mithryli i uaktrakcyjnienie handlu na Arkadii
5. Exp dla dużych drużyn - niech maja coś z tego ze sie zebrali
6. Większa zmienność i wydarzenia na arkadii

Niestety w tym momencie jak pisał Terenes Arkadia jest grą dla no-life'ow. I nie piszę że jest to źle. Problem w tym, że nie oferuje za wiele pozostałym.
1) Juz jest zakodowane. Losowo krzywy toporek z goblina w wiekszosci ma staty 2/2/2, a od wielkiego dzowna nawet 5/6/5
2) Nielicznie, ale juz jest.
3) Juz jest. Znajdz klucz, otworz skarbiec i zdobadz losowe cos fajnego.
4) Na wykorzystanie mth sa duzo latwiejsze sposoby. To co proponujesz jest na pewno fajne, ale wymaga miliarda wizogodzin ktorych nie ma.
5) Juz jest. Ostatnio wbilam pare postepow w calkiem duzym teamie.
6) Juz jest. Jest masa wydarzen eventowych od najazdu zlego rycerza chaosu, przez staruszka opowiadajacego legendy po wioskach, po zatopiona skrzynie pojawiajaca sie w bagnie ze zlotem i kamieniami za free.

Polecam grac na Arkadii, odkryc ja najpierw, a dopiero potem brac sie za jej zmienianie.

Re: Nowsze płacze na magów

: 09 lip 2019 10:58
autor: Villon
Valdethruda pisze: 09 lip 2019 10:28 1) Juz jest zakodowane. Losowo krzywy toporek z goblina w wiekszosci ma staty 2/2/2, a od wielkiego dzowna nawet 5/6/5
1. Niemniej jest to dalej ten sam krzywy toporek z goblina
Valdethruda pisze: 09 lip 2019 10:28 2) Nielicznie, ale juz jest.
Nie zauważyłem może kluczem jest tu słowo "nielicznie"
Valdethruda pisze: 09 lip 2019 10:28 3) Juz jest. Znajdz klucz, otworz skarbiec i zdobadz losowe cos fajnego.
Mylisz pojęcia - to nie jest zadanie grindowe
Valdethruda pisze: 09 lip 2019 10:28 4) Na wykorzystanie mth sa duzo latwiejsze sposoby. To co proponujesz jest na pewno fajne, ale wymaga miliarda wizogodzin ktorych nie ma.
Miliard to bardzo dużo. A ile jest? :)
Valdethruda pisze: 09 lip 2019 10:28 5) Juz jest. Ostatnio wbilam pare postepow w calkiem duzym teamie.
Uogólnienie, żeby zamydlić obraz i pokazać, że akurat to Ci pasuje. Co to jest całkiem duży team? Jak długo wbijałaś te postępy?
Niemniej ok jeśli jest taka zmiana to kierunek bdb - może w końcu będą biegać drużyny 10-14 osobowe i spotykać się ze sobą
Valdethruda pisze: 09 lip 2019 10:28 6) Juz jest. Jest masa wydarzen eventowych od najazdu zlego rycerza chaosu, przez staruszka opowiadajacego legendy po wioskach, po zatopiona skrzynie pojawiajaca sie w bagnie ze zlotem i kamieniami za free.
Super - kierunek dobry
Valdethruda pisze: 09 lip 2019 10:28 Polecam grac na Arkadii, odkryc ja najpierw, a dopiero potem brac sie za jej zmienianie.
Nie mam czasu - jestem casualowym graczem. Nie mam też władzy zmieniania tej gry. Moge jedynie pisać czego mi brakuje