Re: Nowsze płacze na magów
: 29 paź 2018 22:57
Cofam ze szczątkami, po prostu zostały ucięte i wycina się losowe ilości. Rzecz jasna z łowiectwem na pobieżnie, nie wiem czy wiedza ma jakiś większy wpływ, chyba niespecjalnie.
Oficjalne forum Arkadii, polskiego MUD-a, tekstowej gry fabularnej.
https://arkadia.rpg.pl/forum/
W punkt.Kerhenia pisze:Zmiana z jezykami wyglada na przemyslana tylko od strony Imperium.
Postac z Ishtar ktora moze w pelni rozwinąć jezyki z ktorymi zupelnie nie jest zwiazana, ale jezyki z ktorymi nie powinna miec problemow ma zablokowane(Nilfgaardczyk ktory nic nie ma do impa, moze nauczyc sie plynnie btetonskiego, kislevickiego, reikspielu czy tileanskiego, ale spokrewnionej z ojczystym jezykiem starszej mowy juz nie).
Osobiscie uwazam, ze narzucanie kazdej postaci konkretnych języków na konkretnym poziomie jest raczej slabe i mocno uderzajace w rpga i różnorodność.
To by było bardzo niesprawiedliwe względem ludzi. Bretońskiego, kislevickiego itd. w obecnym systemie, wygląda, że mogą nauczyć się wszyscy. Jeśli np. wprowadzonoby ograniczenia względem języków z impa i okolic których w pełni mogliby się nauczyć jedynie ludzie, co byłoby kanonicznie bez sensu, to Twój pomysł miałby sens.Alraen pisze: Ale każdy nieludź z pochodzeniówką ishtar powinien mieć możliwość opanowania swojego języka "rasowego" w pełni. Nikogo by raczej nie zdziwił Vimme Vivaldi śmigający po mahakamsku. Nie dlatego, że jest kupcem tylko dlatego, że nieludzie ogólnie uważają, że są lepsi i przypuszczalnie matula najpierw uczyła krasnoludzkiego a wspólnej to dopiero potem
Zdecydowanie się zgadzam. To krok w dobrą stronę i jest naprawdę duża szansa, że gra odzyska blask nawet dla dinozaurów.Ulav pisze:Błagam, nie obcinajcie tej paniki. Jest perfekcyjna