Nowsze płacze na magów
Re: Nowsze płacze na magów
Rafgart, dzięki za odpowiedź na moje bezsensowne zgłoszenie. Jednak sesja wypacza umysły.
Kod: Zaznacz cały
ob siebie
Jestes turem, znanym jako:
Ob_205914, tur.
Jestes w swietnej kondycji.
Re: Nowsze płacze na magów
Poplacze troche nad nowymi zmianami
Usuwamy w ogole utrate doswiadczenia przy smierci
Rozumiem, ze utrata doswiadczenia byla dotkliwa ale usuwanie jej calkowicie moim zdaniem to lekki overkill.
Mozna to bylo zastapic np. usuwaniem stalych ilosci doswiadczenia adekwatnie do poziomu.
Zwiedzil - 10 niebotow, Wielce - 20, Widzial - 30, Legenda - 40 ( to jest jedna tylko z ideii)
Wydaje mi sie, ze zmiana byla podjeta troche pochopnie. Brak kary za zgon moze spowodowac powstanie
anarchii
Rozlozenie cech i 1/3 przenoszenia
Czy jakis czarodziej moglby opisac bardziej dokladnie co oznacza ta 1/3? Wycofanie alko spowodowalo straszny
dysonans w moich cechach i wydaje sie, ze niezbedna by byla zmiana cech, przelanie troche tu, troche tu,
ale boje sie to wykonac nie wiedzac co oznacza 1/3
Pozdrowienia
Usuwamy w ogole utrate doswiadczenia przy smierci
Rozumiem, ze utrata doswiadczenia byla dotkliwa ale usuwanie jej calkowicie moim zdaniem to lekki overkill.
Mozna to bylo zastapic np. usuwaniem stalych ilosci doswiadczenia adekwatnie do poziomu.
Zwiedzil - 10 niebotow, Wielce - 20, Widzial - 30, Legenda - 40 ( to jest jedna tylko z ideii)
Wydaje mi sie, ze zmiana byla podjeta troche pochopnie. Brak kary za zgon moze spowodowac powstanie
anarchii
Rozlozenie cech i 1/3 przenoszenia
Czy jakis czarodziej moglby opisac bardziej dokladnie co oznacza ta 1/3? Wycofanie alko spowodowalo straszny
dysonans w moich cechach i wydaje sie, ze niezbedna by byla zmiana cech, przelanie troche tu, troche tu,
ale boje sie to wykonac nie wiedzac co oznacza 1/3
Pozdrowienia
Re: Nowsze płacze na magów
To i ja popłaczę nad nowymi zmianami.
- Skarbce i zmiany z magikami - Świetny pomysł.
- Forma - 3 czy 6 , nie robi to szczególnej różnicy.
- Staż rozdawany w każdym miejscu - całkiem w porządku, nie wiem czemu nie było to zrobione wcześniej, ale nic szalonego.
- Wpływ alkoholu na cechy - Był trochę przegięty, ale nie ma absolutnie nic, czym można by go zastąpić na dłużej niż kilkanaście sekund z ziół.
- Usunięcie kary za zgon - Usunięcie całkiem też myślę, że to lekka przesada. Acz poniekąd jakieś ułatwienie i usunięcie problemu, że ktoś zginął przez laga czy nie wiadomo co jeszcze, można łatwiej odrobić i skończą się płacze.
- Usunięcie przyspieszenia zdobywanego doświadczenia dla nowych postaci - Jeszcze większe poszerzenie przepaści między legendami, a świeższymi graczami, przez co potencjalnie nowe postaci/nowi gracze w ogóle, żeby dostać się do "grywalnego" poziomu i sensownego pvp czy wypraw w bardziej niebezpieczne miejsca, będą mieli jeszcze trudniej. Już teraz młode postaci mają większość rzeczy obcięte. Zarabianie monet, obcięcie szczątków, obcięcie expowisk samych w sobie, teraz jeszcze w ogóle odebranie bonusowego zdobywania doświadczenia. Jakoś nie podejrzewam, by to miało sprawić iż graczy nagle przybędzie, bądź postaci.
Reszta jest jak najbardziej w porządku, ale może tak dla przypomnienia... Wypadałoby nowych zachęcać, a nie im ciągle odbierać i utrudniać.
- Skarbce i zmiany z magikami - Świetny pomysł.
- Forma - 3 czy 6 , nie robi to szczególnej różnicy.
- Staż rozdawany w każdym miejscu - całkiem w porządku, nie wiem czemu nie było to zrobione wcześniej, ale nic szalonego.
- Wpływ alkoholu na cechy - Był trochę przegięty, ale nie ma absolutnie nic, czym można by go zastąpić na dłużej niż kilkanaście sekund z ziół.
- Usunięcie kary za zgon - Usunięcie całkiem też myślę, że to lekka przesada. Acz poniekąd jakieś ułatwienie i usunięcie problemu, że ktoś zginął przez laga czy nie wiadomo co jeszcze, można łatwiej odrobić i skończą się płacze.
- Usunięcie przyspieszenia zdobywanego doświadczenia dla nowych postaci - Jeszcze większe poszerzenie przepaści między legendami, a świeższymi graczami, przez co potencjalnie nowe postaci/nowi gracze w ogóle, żeby dostać się do "grywalnego" poziomu i sensownego pvp czy wypraw w bardziej niebezpieczne miejsca, będą mieli jeszcze trudniej. Już teraz młode postaci mają większość rzeczy obcięte. Zarabianie monet, obcięcie szczątków, obcięcie expowisk samych w sobie, teraz jeszcze w ogóle odebranie bonusowego zdobywania doświadczenia. Jakoś nie podejrzewam, by to miało sprawić iż graczy nagle przybędzie, bądź postaci.
Reszta jest jak najbardziej w porządku, ale może tak dla przypomnienia... Wypadałoby nowych zachęcać, a nie im ciągle odbierać i utrudniać.
Re: Nowsze płacze na magów
przekonales mnie naprawde, rzeczywiscie dobra zmiana
Re: Nowsze płacze na magów
O ile rozumiem nowy mechanizm, to nie jest overkill. Doświadczenie w postaci poziomu nie jest widoczne, więc jego utrata też, natomiast cechy - czyli to, na co realnie doświadczenie się przekłada - mają przecież spadać. Różnica wcale nie tak przełomowa, jak w pierwszej chwili się wydaje, odrabianie cech nadal wymaga expowania (osobna sprawa, w jakiej skali).
Pozdrawia Chivasso z Tilei
Re: Nowsze płacze na magów
A to nie jest tak, że bieganie za kimś kilka h/planowanie pułapek/czajenie się kilka godzin ukrytym na ekspiwisku nie opłaca się, jeśli ten ktoś może zgon odrobić w jedno popołudnie? (no, jeśli exp będzie jeszcze bardziej utrudniony, to dzień)
Kod: Zaznacz cały
Szczypiesz pieszczotliwie czterdziestego drugiego chochlika czarodzieja w policzek.
Szepczesz zlowieszczo: Titititi!
Re: Nowsze płacze na magów
16 postępów w jedno popołudnie? No nie wiem, może i tak...
Alternatywą byłoby to, co kiedyś proponowałem: obniżenie cech stopniowo ustępujące po pewnym czasie rzeczywistym (tydzień, dwa), lub system mieszany.
Pozdrawia Chivasso z Tilei
Re: Nowsze płacze na magów
Proponował bym pograć i ocenić zmiany na żywca.
Boost dla młodych postaci - raczej chodzi o to, że kiedyś trochę dłużej biegało się na zołtodziobie->niedośw itp. Exp leci całkiem logicznie wg mnie na dosyć niskim poziomie.
Kara za zgon -> może liczą, że wrócą czasy 10 na 10 gdzie ludzie cieli się do zera, a potem spokojnie odrabiali (nawet z 30% karą za zgon).
Nie ma co robić dyskusji na 10 stron, dopóki w praktyce nie sprawdzi się zmian, a znając życie czeka nas jeszcze nie jeden ich balans.
Boost dla młodych postaci - raczej chodzi o to, że kiedyś trochę dłużej biegało się na zołtodziobie->niedośw itp. Exp leci całkiem logicznie wg mnie na dosyć niskim poziomie.
Kara za zgon -> może liczą, że wrócą czasy 10 na 10 gdzie ludzie cieli się do zera, a potem spokojnie odrabiali (nawet z 30% karą za zgon).
Nie ma co robić dyskusji na 10 stron, dopóki w praktyce nie sprawdzi się zmian, a znając życie czeka nas jeszcze nie jeden ich balans.
Tuńczyk ma 14% białka! masa po nim przyrasta szybciej niż populacja cyganów na Słowacji!
Jakiś elf krzyczy z oddali: Mam malo zycia!
Jakiś elf krzyczy z oddali: Mam malo zycia!
Re: Nowsze płacze na magów
Mam nadzieję, że to jakiś wstęp do otwarcia siedzib stowarzyszeń. Przy możliwości ich zdobywania, takie osłabienie na kilka godzin mogłoby mieć kluczowe znaczenie. Wydaję mi się również, że ta nowa kara będzie bardziej odczuwalna dla stowarzyszenia, po zgonie postać będzie mało przydatna na jakiejkolwiek wyprawie.
Na papierze zmiany wydają się być bardzo fajne, dzięki Pany Czarowniki!
She dealt her pretty words like Blades —
How glittering they shone —
And every One unbared a Nerve
Or wantoned with a Bone —
Emily Dickinson 479
How glittering they shone —
And every One unbared a Nerve
Or wantoned with a Bone —
Emily Dickinson 479
Re: Nowsze płacze na magów
Z perspektywy relatywnie nowego gracza zmianay wydaja sie super. Zmiejszenie kary za zgodn do 16 postepow jak najbardziej na plus!