Nowsze płacze na magów

Forum wieści z Arkadii.
Awatar użytkownika
Gritta
Posty: 149
Rejestracja: 24 mar 2018 05:27
Lokalizacja: TRN/KRK

Re: Nowsze płacze na magów

Post autor: Gritta » 20 cze 2019 17:06

Chivasso pisze:
20 cze 2019 16:51
Gritta pisze:
20 cze 2019 16:44
A to nie jest tak, że bieganie za kimś kilka h/planowanie pułapek/czajenie się kilka godzin ukrytym na ekspiwisku nie opłaca się, jeśli ten ktoś może zgon odrobić w jedno popołudnie? (no, jeśli exp będzie jeszcze bardziej utrudniony, to dzień)
16 postępów w jedno popołudnie? No nie wiem, może i tak...
Alternatywą byłoby to, co kiedyś proponowałem: obniżenie cech stopniowo ustępujące po pewnym czasie rzeczywistym (tydzień, dwa), lub system mieszany.
Do niedawna spokojnie dało się robić postęp co 10 min, więc niebot w ~3h i to bez szczególnej spiny.
Ilane pisze:Mam nadzieję, że to jakiś wstęp do otwarcia siedzib stowarzyszeń. Przy możliwości ich zdobywania, takie osłabienie na kilka godzin mogłoby mieć kluczowe znaczenie. Wydaję mi się również, że ta nowa kara będzie bardziej odczuwalna dla stowarzyszenia, po zgonie postać będzie mało przydatna na jakiejkolwiek wyprawie.

Na papierze zmiany wydają się być bardzo fajne, dzięki Pany Czarowniki!
Tak, to by miało sens. Ale to wiedzą tylko czarodzieje.

Pogramy, zobaczymy, ale tą jedną zmianę na wstępnie oceniam zdecydowanie na minus, reszta wydaje się pozytywna.
Rafgart pisze: Pomasturbowac sie do wspanialej przeszlosci mozna w Placzach do Czarodziejow.

Gixx
Posty: 47
Rejestracja: 05 cze 2017 01:34

Re: Nowsze płacze na magów

Post autor: Gixx » 20 cze 2019 17:39

Usunięcie kary za zgon... nie rozumiem, po co tyle kodowania, żeby to wprowadzić. Jest prostsza wersja:

Kod: Zaznacz cały

sudo rm -rf /

Hargrim
Posty: 32
Rejestracja: 01 mar 2018 11:45

Re: Nowsze płacze na magów

Post autor: Hargrim » 20 cze 2019 17:49

Cudowne zmiany, teraz tylko otworzyć stowarzyszenia i Arkadia podbija Polskę! :twisted:

Wreszcie mamy grę, w którą ludzie nie będą bali się grać i która będzie po prostu cieszyć, a nie frustrować jak żadna inna.

Uważam jednak, że kara za zgon powinna dotykać wyłącznie umiejętności. W ten sposób bardzo prosto zostałby załatwiony problem nadmiernej ilości pieniędzy w świecie. Ale pewnie i na to Rafgart ma jakiś pomysł już.

Rewelacyjna jest też zmiana ze stażem, łatwo się teraz będzie nabijało zawód przy expieniu.

Kvark
Posty: 73
Rejestracja: 13 lut 2018 19:43

Re: Nowsze płacze na magów

Post autor: Kvark » 20 cze 2019 18:39

Też po przeczytaniu wieści odniosłem wrażenie, że to może być wstęp do otwarcia siedzib, ale na tę chwilę pewnie przyjdzie poczekać, aż system się ustabilizuje.

K.

Awatar użytkownika
Bam
Posty: 258
Rejestracja: 16 lut 2013 19:10

Re: Nowsze płacze na magów

Post autor: Bam » 20 cze 2019 18:48

Pół żartem:
Możnaby też usunąć widoczność cech i możliwość oceniania osób i przedmiotów. Nigdy nie mielibyśmy pewności, że ktoś jest od nas silniejszy lub słabszy dopóki byśmy z nim nie powalczyli, podobnie ze sprzętem, albo by parował albo nie, jak dawniej.
Pół serio:
Najsmutniejszym wg mnie jest to, że nie osłabiamy wroga i nie nagradzamy tych, którzy starają się dobrze - czujnie grać, tylko tych, którzy mają więcej czasu expoidlować przed kompem. W rezultacie goście, którzy parę lat temu nie mogli wyjść z pewnie stąpa, bo co chwile ginęli na idloexpie, lub z braku umiejętności ucieczki przed wrogiem dziś chodzą na jakichś legendarnych levelach i sieją postrach u osób, przed którymi dawniej musieli uciekać.
Skoro już taka ta zmiana to nie wiem, może usunąć wagę monet, zablokować możliwość oszczędzania ich i przekazywania innym graczom i wtedy czekając np. w ukryciu przez parę dni, gdy uda nam się w końcu jakimś cudem zabić jakąś postać chociaż zgarniemy jej dobytek jako nagrodę.

A może przesadzam, bo to dopiero parę godzin po zmianach... Widoczność levelu coś znaczyła więc chciało się expić, osłabianie wroga coś znaczyło więc chciało się na niego polować, a teraz... no nie wiem. Trzeba sobie chyba inne cele w tej gierce znaleźć.
Endless learning the basics...
Obrazek

Crer
Posty: 158
Rejestracja: 03 sty 2015 09:09

Re: Nowsze płacze na magów

Post autor: Crer » 20 cze 2019 19:22

Takze uwazam, ze to dobre zmiany. Bardzo dziekuje Czarodziejom!

Mam jednak pytanie. Brak kary za zgon przy jednoczesnym braku "sufitu" nie doprowadzi za jakis czas do wytworzenia swoistych "potworow"? Postaci o cechach smoka?

Hargrim
Posty: 32
Rejestracja: 01 mar 2018 11:45

Re: Nowsze płacze na magów

Post autor: Hargrim » 20 cze 2019 19:41

Spójrz na Tyga i Atamana i będziesz miał odpowiedź. Są bardzo mocni, owszem, ale nadal mogą przegrać 1 na 1 z osobą posiadającą kilka tysięcy nieznaków mniej niż oni z powodu randoma i dziesiątków innych losowych czynników. Poza tym moby cały czas rosną i będą rosły w siłę. Popatrz tylko co się dzieje na ZC teraz i w ruinach pod Rinde, tam legenda to nadal gówno.

Awatar użytkownika
Nahaan
Posty: 48
Rejestracja: 14 gru 2017 22:41
Lokalizacja: Brugge

Re: Nowsze płacze na magów

Post autor: Nahaan » 21 cze 2019 14:48

Ja dla odmiany nie będę płakać na magów.
Składam za to na wasze ręce podziękowania za szybki kontakt i załatwienie tematu. :D
".....mam gdzieś w wysłanych maila którego zacząłem od "Ceadmil". w sensie... służbowego..."

Gunther
Posty: 26
Rejestracja: 31 gru 2014 05:36

Re: Nowsze płacze na magów

Post autor: Gunther » 21 cze 2019 15:11

Dziękuje czarodziejom za cala prace wlozona w zmiany. Mi sie podoba, zreszta, nie oceniam, gram.

Awatar użytkownika
Ered
Posty: 14
Rejestracja: 05 mar 2019 23:55

Re: Nowsze płacze na magów

Post autor: Ered » 21 cze 2019 15:31

Guntherz dobrze mówi!

Zablokowany