KOMENTARZE do "Pytań do Czarodziejów"
Re: KOMENTARZE do "Pytań do Czarodziejów"
Banici jak opis wskazuje sa przeznaczeni dla "prawdziwych znawcow wojennego rzemiosla". Kiedys oznaczalo to posiadanie elitarki rycka, dzisiaj po prostu bycie Drachenem. Albo jestes kg i lamiesz w trzech jak pojebany zeby muty mogly Cie na wycienczeniu zgarnac. Nie widze powodu zeby mialo byc inaczej. Wyverny zawsze byly dobre. A ze maja kamienie i trucizne to tylko dodaje smaczku. Opustoszalosci nie wynikaja zawsze z nieoplacalnosci. Najczesciej z niewiedzy lub innych czynnikow, takze rpgowych.
Za to czynnikiem ktory najbardziej przeszkadza w expie druzynowym, jest niemoznosc wyprowadzenia calej druzyny przez przywodce. Dlatego banici czy hashuci(jak oszukujesz i jestes mutantem bo inaczej burza) jak najbardziej tak, i moze wlasnie z tego powodu wyverny mniej. Ma to jednak oczywiscie znaczenie tylko w przypadku gildii bojowych.
Jesli cokolwiek mozna by zmienic, to umozliwic wlasnie owe wyprowadzenie przykladowo w kasztelu czy na blekitnych. Bo to sa miejsca prawdziwie opustoszale, gdzie wchodzi sie tylko po magika.
Za to czynnikiem ktory najbardziej przeszkadza w expie druzynowym, jest niemoznosc wyprowadzenia calej druzyny przez przywodce. Dlatego banici czy hashuci(jak oszukujesz i jestes mutantem bo inaczej burza) jak najbardziej tak, i moze wlasnie z tego powodu wyverny mniej. Ma to jednak oczywiscie znaczenie tylko w przypadku gildii bojowych.
Jesli cokolwiek mozna by zmienic, to umozliwic wlasnie owe wyprowadzenie przykladowo w kasztelu czy na blekitnych. Bo to sa miejsca prawdziwie opustoszale, gdzie wchodzi sie tylko po magika.
Re: KOMENTARZE do "Pytań do Czarodziejów"
Ja to bym obcial wszystkie expowiska o 30% i tego obcietego expa przesunął na jedno kluczowe expowisko w kazdej z domen. Przykladowo w ish wieza zywiolow, w imp banici. Niech tam bedzie turboexp dla kazdej druzyny, niech bedzie tam wojna o npce, niech bedzie walka o dominacje nad expowiskiem. Wszystko jak za starych dobrych czasow. Ci co sobie chca na idlu z pracy tluc skaveny pod nuln niech sobie dalej tluka.
Re: KOMENTARZE do "Pytań do Czarodziejów"
re Abuan
Ale w Isht jest już Mekan, po co przenosić do wieży?
Ale w Isht jest już Mekan, po co przenosić do wieży?
Re: KOMENTARZE do "Pytań do Czarodziejów"
Bo ja nie mam tam mapy!
Re: KOMENTARZE do "Pytań do Czarodziejów"
Bo nie udalo mi sie jeszcze namowic zadnego "dobrego" stowarzyszenia na wojne z nilfgardem.
Cipki nie chca byc na listach gonczych, wiec troche slabe miejsce.
Cipki nie chca byc na listach gonczych, wiec troche slabe miejsce.
Re: KOMENTARZE do "Pytań do Czarodziejów"
przeciez cale korki juz tam wisza
Re: KOMENTARZE do "Pytań do Czarodziejów"
Ty to masz jednak spaczony umysl.
ahaha, ze cipki. No dobra.
ahaha, ze cipki. No dobra.
Re: KOMENTARZE do "Pytań do Czarodziejów"
Ten temat już był poruszany wiele razy i odpowiedź jest jedna: Tak.Jennever pisze:Czy to jest aż taki wielki problem, żeby każda lokacja miała swój własny unikatowy hash?
Tak jak to ma miejsce w innych "cywilizowanych" mudach?
A rozwinięcie odpowiedzi:
Może nie tyle wielki problem technicznie, ale jest to zrobione specjalnie po to, żeby osoby grające na kombajnach miały utrudnienie w tworzeniu mapperów
Re: KOMENTARZE do "Pytań do Czarodziejów"
Temat był już przeze mnie poruszany.Jennever pisze:Czy to jest aż taki wielki problem, żeby każda lokacja miała swój własny unikatowy hash?
Tak jak to ma miejsce w innych "cywilizowanych" mudach?
Rafgart pisze: Nie po to zostalo na Arkadii zaimplementowanych tyle mechanizmow gubienia graczy, by mozna je bylo obejsc podpinajac sie pod gmcp.
Athel Loren shall not suffer the presence of Men, nor Orcs, nor Dwarfs, nor Beastmen. If a foe takes a single step upon such sacred soil, they shall not take another.
TinTin++ Mud Client Manual
TinTin++ Mud Client Manual
Re: KOMENTARZE do "Pytań do Czarodziejów"
Artak wątpię, dla osób z jak to ująłeś "kombajnem" to nie jest żaden problem i już dawno mają wszystko zaimplementowane w swoich klientach tyle, że po co mam mieć dwieście triggerów ustawiających mnie tam gdzie trzeba, skoro wystarczyłby jeden żeby się "odszukać" ?Artak pisze: Może nie tyle wielki problem technicznie, ale jest to zrobione specjalnie po to, żeby osoby grające na kombajnach miały utrudnienie w tworzeniu mapperów
Natomiast nowi gracze, cóż mają ewidentny problem z odnalezieniem się na mapie i to właśnie oni dostają po tyłku.
Ralandilu temat owszem był poruszany parę lat temu i co z tego? Tylko krowa nie zmienia poglądów.