Strona 10 z 19

Re: Propozycje zmian ....

: 09 cze 2016 12:56
autor: Abr
A ja się zapytam czemu nie można udostępnić jakiegoś małego terenu ( i rozwiązania) dla ludzi zainteresowanych walkami, na przykład dwie grupy wchodzą do Karak Azul zamyka się brama i walczą aż do końca?

I dobrze ktoś tam napisał, nic nie zmieni zmiana kodu jak i tak wszyscy dygają zgona i przy ciężko zawijka całej drużyny. Kara za zgona nie tak dotkliwa i nic się nie zmieniło więc o czym pierdo****cie. Każdy by chciał fragować i nie paść HE HE HE

Re: Propozycje zmian ....

: 09 cze 2016 13:39
autor: Ysar
jak i tak wszyscy dygają zgona i przy ciężko zawijka całej drużyny.
Bo w walce chodzi o to żeby ją wygrać, a nie się podłożyć głupio żeby ktoś inny mógł się podniecać? Jeśli wychodzi cała drużyna to znaczy, ze ma w składzie kogoś kto nie jest w stanie jeszcze ogarnąć sytuacji. Po jakimś czasie się nauczy kiedy wyjść, kiedy wrócić i kiedy się przegrupować. Każdy prowadzący dba o to by mu nikt nie padł i w tej kwestii się nic nie zmieni, bo to zupełnie naturalna reakcja jesli się dowodzi ludzmi, z którymi się gra.
A ja się zapytam czemu nie można udostępnić jakiegoś małego terenu ( i rozwiązania) dla ludzi zainteresowanych walkami, na przykład dwie grupy wchodzą do Karak Azul zamyka się brama i walczą aż do końca?
To się nazywa arena i jest ich parę na mudzie, szkoda tylko, że są zepsute (magia dziko działająca, ogłuszenia itp przerywają walkę i nawet igrzysk porządnych nie można zorganizować) ;)

re Abr. Zatem niech będzie, że źle myślę ale nie zamierzam nikogo swojego głupio podkładać albo pozwalać temu komuś zginąć, by radochę mieć mógł ktoś.

re Abr po raz kolejny - Jeśli gildie zostaną otwarte na najazdy online gildii będzie wynosił = 0, nikt nie ma czasu ani ochoty tracić nerwów bo nie ma komu bronić przed znudzonym mutem. To nie Arka sprzed 10 czy tam 15 lat, którą z łezką wspominacie, gdzie mało kto miał prace, rodzinę, dzieci, urlopy i zwierze domowe ;P

Re: Propozycje zmian ....

: 09 cze 2016 14:03
autor: Abr
Ysar pisze:
jak i tak wszyscy dygają zgona i przy ciężko zawijka całej drużyny.
Bo w walce chodzi o to żeby ją wygrać, a nie się podłożyć głupio żeby ktoś inny mógł się podniecać? Jeśli wychodzi cała drużyna to znaczy, ze ma w składzie kogoś kto nie jest w stanie jeszcze ogarnąć sytuacji. Po jakimś czasie się nauczy kiedy wyjść, kiedy wrócić i kiedy się przegrupować. Każdy prowadzący dba o to by mu nikt nie padł i w tej kwestii się nic nie zmieni, bo to zupełnie naturalna reakcja jesli się dowodzi ludzmi, z którymi się gra.
Nie.
A ja się zapytam czemu nie można udostępnić jakiegoś małego terenu ( i rozwiązania) dla ludzi zainteresowanych walkami, na przykład dwie grupy wchodzą do Karak Azul zamyka się brama i walczą aż do końca?
To się nazywa arena i jest ich parę na mudzie, szkoda tylko, że są zepsute (magia dziko działająca, ogłuszenia itp przerywają walkę i nawet igrzysk porządnych nie można zorganizować) ;)
Też nie ;)

Główny problem jest nie w kodzie tylko w główce ludzików :D

edit: w kodzie też, otworzyć stowarzyszenia!

Pomysł zacnego, bystrego i młodego kolegi z gildii:

szef danego stowa decyduje czy może być ono najeżdżane, czy też nie --->> możliwość najeżdżania innych lub jej brak

Re: Propozycje zmian ....

: 09 cze 2016 21:09
autor: Abr
Ysar pisze: re Abr po raz kolejny - Jeśli gildie zostaną otwarte na najazdy online gildii będzie wynosił = 0, nikt nie ma czasu ani ochoty tracić nerwów bo nie ma komu bronić przed znudzonym mutem. To nie Arka sprzed 10 czy tam 15 lat, którą z łezką wspominacie, gdzie mało kto miał prace, rodzinę, dzieci, urlopy i zwierze domowe ;P
Pomysł zacnego, bystrego i młodego kolegi z gildii:

szef danego stowa decyduje czy może być ono najeżdżane, czy też nie --->> możliwość najeżdżania innych lub jej brak
Pozdrawiam John Kanaka


edit: Nikt? Jesteś pewna? :>

Re: Propozycje zmian ....

: 09 cze 2016 21:32
autor: Ysar
Pierwszy raz pewnie wszystkim się będzie podobać, drugi i trzeci też, może nawet czwarty, piąty jeszcze w miarę, ale potem to będzie tylko wyżynanie pustych gildii i zdobywanie pustych skrzyń. Tak - w ogólnym rozrachunku nikt albo pięć osób na krzyż w wielkim pustym świecie.

re Kelebor Jako event raz na jakiś czas, z możliwością przygotowania się to może być fajny pomysł.

Re: Propozycje zmian ....

: 09 cze 2016 21:53
autor: Kelebor
Można spróbować kombinować w ten sposób, żeby czas najazdów był przez jeden, dwa dni co miesiąc albo dwa, a deklaracja udziału gildii w najazdach do tygodnia przed. Wtedy nie przeje się tak szybko, będzie jakiś cel - miesięczne przygotowania do obrony lub najazdu, a jeśli gildia nie poczuje się gotowa nie zadeklaruje chęci do wzięcia udziału.
Nie żebym był bardzo zainteresowany tematem, ale skoro wpadł mi jakiś pomysł postanowiłem się podzielić.

Re: Propozycje zmian ....

: 09 cze 2016 22:32
autor: Irvin
Kelebor najpierw gildie musza miec solidne obrony zakodowane...

Re: Propozycje zmian ....

: 10 cze 2016 00:39
autor: Nevare
Zamiast otwierac gildie to by sie raczej przydalo zamknac niektore na dobre, bo tylko wiatr swiszcze.

Re: Propozycje zmian ....

: 10 cze 2016 10:12
autor: Pluk
Może zamiast otwierać gildie, stworzyć miejsca, które można zdobyć? Zamki, kopalnie, statki, karczmy..
Kontrolowanie danego punktu daje nam nowe możliwości/korzyści. Byłoby o co i po co walczyć. Jednocześnie mielibyśmy określone tereny gdzie będzie większa szansa znaleźć osoby zainteresowane PvP.

Howgh!

Re: Propozycje zmian ....

: 10 cze 2016 10:24
autor: Numeron
A ja mam calkiem inny pomysl, wiele gildii napedza zadza magikow, moze stworzyc nowe magiki, ktore beda odrobine lepsze od obecnych, ale beda na terenach freePvP, gdzie nie beda obowiazywac zasady atakow bez uprzedzenia, gdzie kazdy bedzie wchodzil na wlasna odpowiedzialnosc? Osoby nie zainteresowane PK nie beda tam lazic wiec bedzie spokoj i pelna frywolka.