Strona 5 z 19

Re: Propozycje zmian ....

: 31 maja 2016 13:05
autor: Akali
Tercoral pisze:Pomysl na szybko.

Jesli zabije cie ktos z wrogiej gildii w relacjach to dostajesz bana na gre ta postacia przez X godzin, ale nie tracisz expa. :P
Kiepski, jeśli ktoś wyznaje zasade "jedno konto jedna postać", a takich jest bardzo dużo albo i większość.

Mój pomysł na szybko to rozdzielić dwie domeny pod kątem PvP na cukierkowy Non-PvP Ishtar i wszystkie chwyty dozwolone PvP Warhammer.

Re: Propozycje zmian ....

: 31 maja 2016 13:32
autor: Isil
Od ponad dwoch lat uprawiam gre bez pkowania - wiec mam porownanie,
jak to bylo za "tamtej arki" i teraz, i tak miedzy bogami a prawda, to tego...
Jak sie pkowac nie chce - to sie nie musi. Ze sprawne vel sensowne pkowanie
obcieto to mnie to tak naprawde smyra, ale rozumiem ze ktos lubi. Lepsze
takie cus, niz wlasnie takie kwiatki jak kozaczenie i bezkarnosc - noo bo jak
ktos gra grozna, bezlitosna postac, to powinien miez mozliwosc takiego kozaka
maslaka unieszkodliwic.

Obrazek

Re: Propozycje zmian ....

: 31 maja 2016 13:32
autor: Tercoral
Nie no skrytykowac mozna zawsze :P ale faktem jest ze latwiej przelknac "strate" Xh w grze niz XXXh odexpiajac.


Hehe napewno ulav z morim byli by bardzo zadowoleni :P

Charytatywnie udziele lekcji z efektywnego expienia, zebys przestal plakac <3

Kod: Zaznacz cały

13:01:07 4 Postep! w 19. min oraz 30 zgonach
13:14:43 5 Postep! w 13. min oraz 13 zgonach
Dziekuje za checi.

Re: Propozycje zmian ....

: 31 maja 2016 13:54
autor: Morpen
Brak kary za zgona w PvP = walka minotaur vs minotaru i polgodzinne muskanie sie :D

Może przy okazji przywróćmy elitarne umy dla ZT, żeby mogli erpegować :D

Re: Propozycje zmian ....

: 31 maja 2016 14:07
autor: Tercoral
Nie no. Pojedynki 1vs1 szybko ida.

Re: Propozycje zmian ....

: 31 maja 2016 17:27
autor: Artak
Akali pisze:
Mój pomysł na szybko to rozdzielić dwie domeny pod kątem PvP na cukierkowy Non-PvP Ishtar i wszystkie chwyty dozwolone PvP Warhammer.
To samo chciałem napisać. Niech każdy kto pojedzie do Ishtar będzie wiedział, że może bezkarnie sobie zginąć :)

Re: Propozycje zmian ....

: 31 maja 2016 20:02
autor: Azok
No nic... szkoda jednak że sie żaden z Wizow nie wypowiedzial.. w ktora strone to zmierza... mówiąc wprost brakuje mi trochę tego iż nie wiemy tak na prawdę jak arka będzie wyglądać jutro, dopóki jakaś zmiana nie zostanie wprowadzona.

Taka gra...

Re: Propozycje zmian ....

: 01 cze 2016 20:58
autor: Feril
Pozwole sobie dorzucic 3 grosze.

Abstrahujac od niezbyt rozsadnych pomyslow z rodzaju 'stojcie az zginiecie'.

Rozumiem graczy, ktorzy chcieliby by PvP bylo bardziej wymagajace. Uciekanie, gonienie, wykorzystanie znajomosci terenu, okrecenie wrazej druzyny dookola jej ogona - dawaly satysfakcje z PvP. Byly (ucieczka takze!) swego rodzaju sztuka. Wyjscie czy tez wyprowadzenie druzyny z trudnego terenu, z ciosami w plecy, kiedy przeciwnik mial przewage, faktycznie bylo jak zwyciestwo ;). Niemniej, ktos slusznie zauwazyl, ze Arkadia poszla w kierunku graczy casualowych (sam do takich sie zaliczam) i, w mojej opinii, stalo sie tak slusznie.

Opanowanie powyzszych umiejetnosci wymaga czasu - zawsze aktualnej mapy i bardzo dobrej znajomosci terenu. Gracze, ktorzy loguja sie po kilka (nawet 1-2h dziennie, dzien w dzien) badz nie stracili kontaktu z arka od czasow, kiedy mlocili w nia calymi dniamii i w razie jakichs zmian, dostana update na IRC, sobie poradza. Jednakze przewaga jaka zyskuja nad casualem otrzymuje w takiej sytuacji znamiona nieuczciwej.

Osoba grajaca z przerwami 3-5 godzin tygodniowo, nie ma wystarczajace znajomosci swiata i nie bedzie miec zawsze zaktualizowanego mappera, by skutecznie uciekac. W efekcie bedzie ginac raz po raz - niezaleznie od tego czy kara za zgon to 5%, 15% czy 30%, zostanie predzej czy pozniej zbalansowana i przestanie grac (te kilka godzin ktore poswieca, chce zapewne spedzic ostresowywujac sie i bawiac, a nie odexpiajac po raz n-ty, coraz nizszy poziom).

Oczywiscie mozna argumentowac, ze nikt nikomu nie broni nauczyc sie lepiej terenow, dbac o mappera, etc., jednakze nie sadze by typowy casual chcial spozytkowac te 5h w tygodniu na cwiczenie ucieczki i aktualizowanie mapek. Jednoczesnie, smiem twierdzic, ze graczy takich jest wiekszosc. Rowniez w rozumieniu calkowitego czasu spedzonego na Arkadii.

Jedynym sposobem pogodzenia interesow obu grup jaki mi przychodzi do glowy jest mozliwosc ustawienia (przykladowo) raz na miesiac flagi (pvp / non-pvp) i np. podwojna kara za zgon za zmaine z non-pvp na pvp.
O zasadach z rodzaju:
1. Gracze z ustawiona flaga non-pvp nie moga atakowac innych graczy (moga byc atakowani), otrzymuja obecny cios w plecy.
2. Gracze z flaga PvP moga atakowac dowolnie, otrzymuja stary cios w plecy od graczy pvp (wszystkich?).

Jest to jednak wymuszoen zachowanie na mechanice, ktore nijak nie znajduje uzasadnienia rpgowego - choc niby rpgiem mozna wszystko wytlumaczyc, jesli sie postarac :).

Re: Propozycje zmian ....

: 01 cze 2016 23:08
autor: Gniot
Ja mam takie pytanie do tych wszystkich casualowych/rpgowych gosci ktorzy dolaczaja do gildii bojowych nastawionych na walke/pvp ... w zyciu codziennym tez macie w zwyczaju porywac sie z motyka na slonce ... przypadkiem na ring wleziesz i bedziesz sie tlukl z zawodowym bokserem majac pretensje do calego swiata i swojego przeciwnika ze jest lepszy... ze poswiecil SWOJ czas na rozwoj w takim a nie innym kierunku.

Wiadomo wszystkim nie dogodzisz ale...jakos slabo widze przyszlosc muda pve... zreszta wystarczy popatrzec na mmorpg...pvp to sila napedowa.

Re: Propozycje zmian ....

: 01 cze 2016 23:44
autor: Tryggvi
A Gniot znowu wieści upadek Arkadii..