Re: Propozycje zmian ....
: 24 lip 2016 13:38
Twój pomysł został już chyba częściowo wprowadzony w postaci wiedzy z walki. Tylko niestety jeszcze nie do końca się sprawdza. Jak wiadomo po jakimś czasie bicia danych potworków trzeba zmienić expowisko na trudniejsze żeby uczyć się czegoś nowego od coraz to silniejszych przeciwników. Myślę, że gdyby każdy nowy poziom wiedzy zwiększał siłę ataków bardziej niż teraz to by to zdecydowanie bardziej zachęciło do pogłębiania jej zamiast "idlo expowania". Teraz ta różnica jest na prawdę minimalna (wydaję mi się, że zbyt minimalna). A jeżeli doszłoby do zmniejszenia kar za śmierć w PvP to można wtedy dodać wiedzę z walki przeciwko graczom. To na prawdę ożywiłoby PvP. Takie farmienie legendy w końcu się każdemu nudzi i część osób jak już osiągnie ten poziom to się loguje tylko żeby powalczyć z innymi, ale obecnie nie za bardzo się da. Trzeba czasem bardzo długo wyszukiwać przeciwnika, który najczęściej i tak chowa się do "safe locka".
Swoją drogą to zastanawiam się, czy nie warto byłoby zmniejszyć trochę ten dławik i dodać jeden albo dwa nowe poziomy doświadczenia powyżej legendy. Natomiast te początkowe wyrównać żeby też trzeba było chwilę się na nich pomęczyć zamiast oddawać dwa listy na poczcie i przeskakiwać w parę chwil cały poziom.
Swoją drogą to zastanawiam się, czy nie warto byłoby zmniejszyć trochę ten dławik i dodać jeden albo dwa nowe poziomy doświadczenia powyżej legendy. Natomiast te początkowe wyrównać żeby też trzeba było chwilę się na nich pomęczyć zamiast oddawać dwa listy na poczcie i przeskakiwać w parę chwil cały poziom.