Propozycje zmian ....

Forum wieści z Arkadii.
Awatar użytkownika
Sarven
Posty: 22
Rejestracja: 19 mar 2016 22:28

Re: Propozycje zmian ....

Post autor: Sarven » 24 lip 2016 13:38

Twój pomysł został już chyba częściowo wprowadzony w postaci wiedzy z walki. Tylko niestety jeszcze nie do końca się sprawdza. Jak wiadomo po jakimś czasie bicia danych potworków trzeba zmienić expowisko na trudniejsze żeby uczyć się czegoś nowego od coraz to silniejszych przeciwników. Myślę, że gdyby każdy nowy poziom wiedzy zwiększał siłę ataków bardziej niż teraz to by to zdecydowanie bardziej zachęciło do pogłębiania jej zamiast "idlo expowania". Teraz ta różnica jest na prawdę minimalna (wydaję mi się, że zbyt minimalna). A jeżeli doszłoby do zmniejszenia kar za śmierć w PvP to można wtedy dodać wiedzę z walki przeciwko graczom. To na prawdę ożywiłoby PvP. Takie farmienie legendy w końcu się każdemu nudzi i część osób jak już osiągnie ten poziom to się loguje tylko żeby powalczyć z innymi, ale obecnie nie za bardzo się da. Trzeba czasem bardzo długo wyszukiwać przeciwnika, który najczęściej i tak chowa się do "safe locka".

Swoją drogą to zastanawiam się, czy nie warto byłoby zmniejszyć trochę ten dławik i dodać jeden albo dwa nowe poziomy doświadczenia powyżej legendy. Natomiast te początkowe wyrównać żeby też trzeba było chwilę się na nich pomęczyć zamiast oddawać dwa listy na poczcie i przeskakiwać w parę chwil cały poziom.

Balkrag
Posty: 126
Rejestracja: 24 cze 2016 07:34

Re: Propozycje zmian ....

Post autor: Balkrag » 24 lip 2016 15:53

Pulp jak bys dobry zamiarow nie mial.

Tematow mozna zalozyc milion wszyscy z arki moga sie wypowiedziec a i tak jak widzisz zainteresowania wizow tematem nie ma.

Znamy to z przeszlosci " odczucia graczy nie sa miarodajne" "my wiemy lepiej po symulacjach"

Musicie sie z tym pogodzic ze Wizowie zmeinili swiat na swoja modle tak jak im sie podobalo.

Odnosze wrazenie ze nie chcieli swiata zyjacym pvp a swiata do poerpegowania.

Swiat mlekiem i miodem plynacy gdzei gnom podrywa elfke krasnoludka piszczy jak wesolo.
Rozpal sobie ognisko i porecytuj poezje.
Czasem skocz cos przeciac czy wyjac,a pvp ma byc rzadkie i niezbyt ryzykowne jak juz.

Pozwiedzaj jako obiezyswiat a czasem zobacz groznego mutanta czy ogra, ktory i tak moze ci naskoczyc

By casual sie zalogowal pobawil sie i wylogowal z usmiechem na ustach.

A dinozaury... coz... musza wyginac


Taki lajf.

Jakby bylo inaczej chociaz jeden wiz by napisal pracujemy nad pvp/ otwarciem gildii i tworzeniem ich obron/ usprawnieniem walk.

I zamknal temat.


Wiec juz daj na looz i pogodz sie z tym jak jest bo ten stan rzeczy utrzymuje sie zbyt dlugo by mozna bylo liczyc na jakies diametralne zmiany.

Awatar użytkownika
Tercoral
Posty: 712
Rejestracja: 30 sty 2013 13:44

Re: Propozycje zmian ....

Post autor: Tercoral » 24 lip 2016 16:13

No faktycznie, ile graczy tyle pomyslow Jednak uwazam, ze warto zakladac takie tematy, mimo ze wizowie sie nie wypowiadaja (bo co z durnymi gadac) to czytaja (przynajmniej temat) i widza, ze mozna/trzeba cos zmienic. A ten koncert zyczen wychodzi wszystkim na dobre, bo raz mozna sie posmiac, a dwa wizow jest kilku, a nas wypowiadajacych sie duzo wiecej i mozliwe ze ktos wpadnie na ten pomysl ktory nadaje sie do zakodowania.
Tęczowe serce... :oops:

Awatar użytkownika
Sarven
Posty: 22
Rejestracja: 19 mar 2016 22:28

Re: Propozycje zmian ....

Post autor: Sarven » 24 lip 2016 16:40

A ja myślę, że takie zmiany pojawią się prędzej, czy później. Wizowie mają prawo dopasować świat, jak im się tylko podoba, ale nie wydaje mi się żeby głównym powodem były ich zachcianki. Moim zdaniem poszukują po prostu "złotego środka" dzięki któremu w Arkadię będzie grała jak największa liczba graczy. Skoro więc najczęściej i najdłużej przebywają w grze osoby, które expią i starają się walczyć także w PvP to myślę, że w końcu jakieś zmiany nastąpią. Problem w tym, że na pewno nie jest tak łatwo w kilka osób pisać skrypty, przeprowadzać symulacje i na koniec złączyć to w jedną całość żeby pasowało to jeszcze do świata RPG. Wiadomo jednak, że przy każdej dużej aktualizacji pojawia się natychmiast wielu graczy. Tak więc im częściej one będą następowały tym lepiej dla każdego z Nas.

Zurdal
Posty: 1
Rejestracja: 04 sie 2016 16:57

Re: Propozycje zmian ....

Post autor: Zurdal » 04 sie 2016 16:58

Przeczytalem z uwaga ten temat - zwlaszcza w czesci dot. PK. Zaczalem grac w Arke kiedy bylem w podstawowce co bylo niestety bardzo dawno temu ;) pamietam prawdziwy PK. Kiedy pierwszy raz wyszedelm z nulnu (rozkminilem jak dzialaja kierunki i jak sie brame otwiera) to mysle ze w 5-6 minucie mojej gry skasowal mnie jakis elf - zupelnie nic nie mowiac (wspanialy RPG). Wracam po wielu latach na arke od czasu tamtej mojej przygody i... coz. Wydaje mi sie ze gracze tak naprawde tesknia nie za PK tylko za tym ze mieli realna przewage i ze GP'ki i Rasowki sie ich baly. Polityka? Totalna bzdura - tutaj zawsze chodzilo o sile - ktora gildia jest najsilniejsza. Pamietam jak zawodowki narzekaly ze elitarki sa przegiete i Magowie usuneli przegiete elitarki. Tylko ze usuneli rowniez przepasc miedzy GP i zawodowkami a zawody ujednolicono. Efekt jest taki ze ludzie ktorzy byli na szczycie dzieki przynaleznosci do gildi utracili swoja unikalnosc i sile - bo teraz GP z 75% moze stawic odpor zawodowce. Ot problem wiekrzosc placzacych kolegow teskni za tym ze mogli sobie cyt. "jebnac" jakiegos GP'ka jak sie krzywo spojrzal. Mogli to zrobic latwo bo przepasc byla kolosalna a teraz kiedy nie ma przepasci to trzeba sie wykazacz czyms - sprytem, umiejetnosciami. Wcale Wam Koledzy nie chodzi o majestatyczne bitwy... dlaczego? Bo jesli chodzi to niech jedno stowarzyszenie wyda wojne drugiemu i niech sie spotkaja na walna bitwe. Bez wychodzenia.. uciekania.. ziol... HONOROWO. Dlaczego tego nie zrobicie? Ale nie Wam chodzi o to zebyscie mogli kogos dopasc, zaszczuc i zabic.... oczywiscie utluc nie kolege z innego stowarzyszenia (ktory ma seconda u was) tylko najlepiej GPka albo jakiegos zoltka. Czemu nikt z PK'owiczow nie uzadza pojedynkow na smierc i zycie? (Tutaj szacunek dla Drachena za "ja nie uciekam") Champion szkoly nie wyzwie championa kaplicy? No tak bo wtedy trzeba by bylo polozyc glowe na szali. A dopasc kogos w trojke kiedy on sam jest lepiej prawda?

Balkrag
Posty: 126
Rejestracja: 24 cze 2016 07:34

Re: Propozycje zmian ....

Post autor: Balkrag » 04 sie 2016 17:50

Kiedys sie stalo i umieralo 15 na 15 / 20 na 30 nikt nie plakal.
Kiedy imp wjezdzal z wiorkami na berki trup scielil sie gesto za czasow jeszcze jak kapitanem najmow byl marrcel a ogrowate czempem gladow.
Czy amithiel.
Masakry w dolinach tez byly muty bronily kaplic do ostatniego zywego i nikt nie uciekal bo jeden jest w zlej.
W jednej walce padalo i 20 osob.
A conrad chyba byl najbardziej znienawidzona persona na arce :)
Czy 8 mutow wpadlo na 5 zakonow i walka byla i trupy po obu stronach.
Tylko wtedy stowy byly pootwierane a kazdy bronil swojego domu do ostatniej kropli krwi az caly stow sie nie wykrwawil.
I sie odrabialo i jechalo dalej.
Ludzie sie logowali by cos rozpetac i walki trwaly po 3 godziny czasem.
Zreszta pabla bilans pekal w szwach i byl jak teraz ten wasz periodicus czy jak to tam sie nazywa.

Moge z toba psioczyc na graczy ale jak gildie zostana otwarte obrony zakodowane a sila ciosu zwrocona.
A nie jak ktos ci ucieka to nawet szkoda reki by gonic.

Tylko jak ktos to ujal ze arka juz taka nie wroci nigdy, a czasy dinozaurow przeminely.

Wiec sobie milo powspominalem i na tym skoncze.

Z jednym sie nie zgodze zaden gpek z 75 % nie ma szans na dojechanie pelnego zawodu bojowego.
Roznica jest zbyt duza w sile postaci.
Od takiego goscia to full um odgania sie jak od upierdliwej muchy.

Polowanie na zoltkow to raczej domena bylych rasowek i innych gpekow.
Zawodowki wierz mi pvp mialy pod dostakiem wrecz az nadto.
I nikt nie mial czasu polowac na leszczy bo to ani chwala ani zabawa.
A gp z polityka i wojnami miala tylko tyle wspolnego ze bylo o czym posluchac pojarac sie i pogadac o czym.

Znam wielu ludzi ktorzy grali w arke na poziomie gp i na nim skknczyli i bawili sie przednio.
Gpeki tez sie laly tak samo jak rasowki.

Wtedy chaos krolowal bo krew przelewana byla gesto i nienawisc zasiana gleboko u kazdego :D.

Wiec podsumowujac gadasz bzdury kolego.

Numeron
Posty: 137
Rejestracja: 31 paź 2010 08:30

Re: Propozycje zmian ....

Post autor: Numeron » 04 sie 2016 20:34

Balkrag pisze: Polowanie na zoltkow to raczej domena bylych rasowek i innych gpekow.
To zdaje sie pamietamy inny swiat. Ja pamietam wlasnie ze zawodowki najczesciej pkowaly. I to nawet te ogolnie uznawane za dobre, a powodow bylo wiele, stoisz tu, stoisz tam, bijesz snotlinga, bijesz stworka, bijesz gremlina, lowisz ryby tu, lowisz ryby tam, jestes brzydki, jestes czlowiekiem, jestes ogrem, jestes nieludziem, jestes szpiegiem bo ja tak mowie i moje ulubione: PATRZ JAKIEGO MAM SPECA. :lol:

Z rasowkami jeszcze szlo sie dogadac, bo rasowki wcale nie byly duzo silniejsze od gpkow w porownaniu do zawodowek i ich specy.

@Zurdal: tu sie z Toba niezgodze, w obecnych czasach osoby z gildii bojowych w wierkszosci wypadkow olewaja gpkow, lub kaza im zjezdzac, tu bardziej chodzi o mentalnosc niektorych gpkow, ktorzy na widok mutanta, ogra, wiewiorek, i innych gildii zamiast piszczec ze strachu i spieprzac jak najdalej to zaczynac kozaczyc "bo co mi zrobia? zabija? To ich zglosze i dostana po piorunie", a wiele jest takich osob.

Balkrag
Posty: 126
Rejestracja: 24 cze 2016 07:34

Re: Propozycje zmian ....

Post autor: Balkrag » 04 sie 2016 21:34

No nie wiem Num ja sie nie spotkalem by jaki glad czy najem mnie pogonil.
Chyba zakon z raz dwa.
W tileii i owszem jak sie jechalo bez licki czy sie nieprzedstawilo.
Ogry za to mlocily ostro.
Muty kgksow jechaly.
Wiele razy muty mijalem na bagnach gdy byly jeszcze w starym miejscu czy na trakcie.
To i pogonily dwie trzy lokacje ale bez cisnienia na killa i zostawily.

Wiorki ludzkiow tepily po berku mozna bylo sie spodziewac wszystkiego.

Ale takiego dramatu to ja sobie nie przypominam.

Numeron
Posty: 137
Rejestracja: 31 paź 2010 08:30

Re: Propozycje zmian ....

Post autor: Numeron » 04 sie 2016 22:14

Nigdy nie bylo tragicznie, byly okresy lepsze i gorsze, ale Twoje porownanie jeszcze bardziej odbiega od tego wszystkiego. Zgon kiedys byl nieodlaczna czescia gry, padalo sie duzo, ale potem ludzie sie podnosili i odrabiali.

Bushi
Posty: 19
Rejestracja: 15 lut 2009 07:34

Re: Propozycje zmian ....

Post autor: Bushi » 05 sie 2016 15:40

Moim zdaniem jeszcze wieksze obnizanie kary za zgon jest bez sensu. A tym bardziej zmiana na strate treningow zamiast expa. Arkadia to nie hackandslash tylko rpg. Zakladajac, ze mam 700 mithryli, to moglbym zginac z 5 razy nawet gdybym mial tracic wszystkie umiejetnosci zamiast expa. Jak Ci obija gebe to nie tylko Cie moga okrasc, ale tez bedziesz slabszy :p
Ja bym zostawil kare za zgon 30% bo bylo trudniej i trzeba sie bylo starac, zeby nabic poziom. Zrobilem legende - padlem. Odrobilem legende - padlem, ale legenda zostala wiec znow padlem i mam polowe widzial i doswiadczyl. W plecy poszlo jakies 50 podcech. Miesiac pozniej zmienila sie kara za zgona na 10%. Stracilbym moze 15 podcech ;) Teraz zgona sie nawet nie odczuwa.

ODPOWIEDZ