Strona 17 z 19

Re: Propozycje zmian ....

: 22 lip 2016 23:42
autor: Sarven
Proponowałbym:
- wprowadzenie różnych progów za śmierć żeby ożywić PvP,
- taryfę ulgową za pierwszy miesiąc grania,
- karanie za zabójstwo GPków tylko w przypadku ciągłego nękania danej postaci

Przykładowo:
- 5% za śmierć w PvP (przez gracza)
- 10% za śmierć w PvE (przez potwora)

Pierwszy miesiąc dla nowej postaci:
- 3% za śmierć w PvP
- 6% za śmierć w PvE

Nie wprowadzałbym róznicy progów od poziomu doświadczenia, bo niektórzy mogliby to wykorzystywać i specjalnie nie expić dalej.
Dzięki taryfie ulgowej w pierwszym miesiącu początkujące osoby grałyby na pewno częściej i chętniej, bo wiadomo, że to właśnie wtedy najłatwiej jest zginąć.

Dodatkowo przydatne byłoby wprowadzenie możliwości pobicia kogoś do stanu utracenia świadomości w celu obrabowania go zamiast zabójstwa.
Dałoby to więcej realnych możliwości RPGowania dla Stowarzyszeń typu Ogrza Kompania, czy też Mutanci Chaosu.
Mogłoby to pozytywnie wpłynąć na powrót starych graczy oraz pojawienie się większej ilości nowych.

Re: Propozycje zmian ....

: 23 lip 2016 09:51
autor: Tercoral
A ja mam inny pomysl :P

Jak juz legende trzeba robic "bardzo dlugo" czasu to moze lepiej niech gracze traca jakis procent wytrenowanych umow zamiast expa? Mniej bolesne i mozna sie odkuc szybko w ogarnietej gildii. Zawsze to jakies rozwiazanie.

Re: Propozycje zmian ....

: 23 lip 2016 13:43
autor: Sarven
Z tego co zauważyłem to wiele osób z wysokimi poziomami praktycznie nie gra tymi postaciami żeby nie zginąć, bo odrabianie takiej straty zajmuje koło paru miesięcy. Warto byłoby zmniejszyć te progi na tyle żeby to trwało maksymalnie parę tygodni. Wtedy zamiast latać secondami to więcej ludzi grałoby swoimi głównymi postaciami. Poza tym przy obecnych progach sporo ludzi rezygnuje z gry jak padnie albo zaczyna grać dużo rzadziej. Wystarczy, że przykładowo zerwie komuś łącze albo oficjalny klient online go wyrzuci z gry (co się zdarza najczęściej w okolicach północy i nie da się przez paręnaście minut z powrotem zalogować) na bagnach i parę miesięcy ciężkich oraz żmudnych treningów idzie na marne.

Re: Propozycje zmian ....

: 23 lip 2016 15:37
autor: Urs
Zerkalem w starsze tematy ale nie moge znalezc.
Czy ktos kiedys zastanawial sie nad dodaniem mozliwosci przekazywanie expa ?
Wyprawa z druzyna w gronie jest jedna slaba postac... 3 osoby w opcjach wlaczaja "przekazywanie expa" calosc/czesc zdobytego doswiadczenia leci do tej ktora tego nie wlaczyla.

p.s.
Zamiast zmian w karach za zgon dodac cos takiego. Pada kolega z druzyny...reszta sie zbiera i jak by nie patrzec swoim kosztem pomaga odrobic poziom.

Re Sarven:
Ci grubi i przezorni zazwyczaj maja pod reka drugie lacze...w kazdym razie kazdy normalny gracz szanujacy swoj czas. Co do klienta to nie wiem...znajac zycie Ci grubi z niego nie korzystaja.

Re: Propozycje zmian ....

: 23 lip 2016 16:24
autor: Sarven
Tak, ale dobrze byłoby gdyby oficjalny klient został wzbogacony o takie opcje jak w innych programach, czyli:
- tworzenie własnej mapy (z możliwością zaznaczenia urwisk i pułapek)
- skrypty ułatwiające pościg lub ucieczkę (przykładowo te duże strzałki pokazujące, gdzie ucieka atakowana ofiara - pomagają szybciej zareagować w trakcie pogoni)
No i żeby z niego nie wyrzucało uniemożliwiając później zalogowanie się przez jakiś okres czasu.

Re: Propozycje zmian ....

: 23 lip 2016 16:29
autor: Balkrag
dajcie gmcp na caly swiat.

Re: Propozycje zmian ....

: 23 lip 2016 16:40
autor: Sarven
To też jest dobry pomysł, ale z możliwością zaznaczania sobie własnych znaków lub adnotacji na poszczególnych lokacjach.
Nie byłoby dzięki temu takiej dysproporcji w stosunku do osób używających oficjalnego klienta.

Re: Propozycje zmian ....

: 23 lip 2016 20:09
autor: Fuggazi
Fuggazi wspiera Ursa.

Zajebisty pomysł!
Na pewno ożywiłoby to znacznie expa :)

Re: Propozycje zmian ....

: 24 lip 2016 11:21
autor: Pulp
Ten temat miał chyba dotyczyć konkretnych zmian, które znacząco obniżyły poziom trudności i praktycznie usunęły z gry PvP, a Wy sobie tu ogólny koncert życzeń urządzacie. Od tego jest bank pomysłów.

Wracając do meritum, w obecnym stanie PvP praktycznie nie istnieje, a PvE szybko się znudzi tym, którym jeszcze się nie znudziło, bo "przejdą grę" na poziomie easy.

Usunięcie elitarek było świete dla balansu PvP, ale co z tego, skoro usunięto PvP.

Zmniejszenie kary za zgon do 10% było dobre, ale powinno za nim iść dodanie ofensywnych zabawek mobom i graczom, tymczasem zrobiono coś zupełnie odwrotnego. Żadne manipulacje dławikami expa wiele nie zmienią, dopóki istnieją expowiska-pastwiska - łatwe, niewymagające, dwuklik od safeloca a przy tym rownie dobre albo nawet expowniejsze od tych trudniejszych i bardziej oddalonych.

Proponuje zamiast globalnego dławika, który powoduje jedynie powrót do punktu wyjścia, utrudnić exp powyżej powiedzmy zwiedził. Niech on wymaga jakiegoś większego przygotowania, uwagi, nakładu kasy, itp. Można by np. wprowadzić flagę "expowisk trudniejszych", które musiałyby spełniać pewne wymogi - żadnego safeloca w pobliżu, moby które mają niebezpieczne zabawki, trudny teren, konieczność przygotowania odpowiedniego ekwipunku. Postać powyżej tego zwiedził, miałaby ostry dławik na expowiskach bez tej flagi. Zrobienie legendy wymagałoby ruszenia dupy, a nie jak teraz, idlo-expienia, jak wcześniej, tylko więcej.

Re: Propozycje zmian ....

: 24 lip 2016 12:44
autor: Valdethruda
Re up.:

Przy Twojej propozycji zaraz zaczną się płacze, że jedni mają bliżej do łatwych/trudnych expowisk, a inni dalej, albo że expowisko trudne, jest według niektórych trudniejsze od innego trudnego itp. itd.

Czy nie prościej wprowadzić dławik expa na....dane expowisko?
Chodzę ciągle expić golemy, po jakiejś ilości postępów wyskakuje mi poprostu komunikat, że nie zdobędę tu więcej doświadczenia i tyle.
Kwestią balansu jest po jakiej ilości postępów mam blokadę i po jakim czasie mam dane expowisko odblokowane.
Spowoduje to po pierwsze ruch w świecie, a po drugie trudniej będzie skompletować team na farmienie wciąż tego samego expa.

Pozdrawiam,
V.