Propozycje zmian ....

Forum wieści z Arkadii.
Pulp
Posty: 274
Rejestracja: 21 maja 2009 00:44

Re: Propozycje zmian ....

Post autor: Pulp »

Zmniejszenie kary za zgon było zmiana na plus, bo zgony przez pad lacza czy kota skrytobojce, ktory zepchnie nas w przepasc, posysają, a zawsze będą. Dlatego fajnie jakby stanowily jak najmniejszy procent wszystkich zgonow. Tylko za ta zmiana powinny isc inne, powodujace ze trup w PvP i na expowiskach dla duzych postaci bedzie scielił się nieco gesciej. Tymczasem chyba wszystkie utrudniaja zejscie w sytuacjach innych niz wyzej wymienione, niegrywalne czynniki losowe. Moze wymienie kilka, jakby ktos nie uwazal:

- ogolnie ministerstwo transportu robi sroga robote, siec polaczen zostala znaczaco rozwinieta, z prawie kazdego miejsca bardzo latwo sie ewakuowac

- ukrywanie ma praktycznie tylko zastosowanie defensywne - ukryc sie wzglednie latwo, ale przemknac juz nie, npc maja super wzrok, tropienie/szukanie ujawnia

- usunieto mase "nierownosci terenu", ktore dawniej mozna bylo wykorzystac taktycznie

- mozna zaslaniac poza walka - to juz dawna zmiana i wcale niezła sama w sobie, ale w polaczeniu z ucieciem ciosow w plecy, walki druzynowe trwaja w nieskonczonosc i nikt nie czuje sie zagrozony (chyba ze powoli chce mu sie siku)


Ja rozumiem, ze dawne ciosy w plecy byly problematyczne, bo jak sie pogonilo umiejetnie/szczesliwie/nieuczciwie przez 5 lokacji to mozna bylo zadac w ulamek sekundy takie obrazenia jak w 20 sekund normalnej walki, ale te ciosy w plecy byly jedyna rzecza balansujaca smiesznie male odleglosci miedzy expowiskami a safelocami i kompletnie nierealistyczne arkowe lasy i pustynie. Po lasach biega sie jak po polach golfowych, a pustkowia zaprojektowano kompletnie ignorujac widocznosc (powinno byc mniej lokacji z wiekszym wspolczynnikiem zmeczenia).

Podsumowujac, ucieka sie 100x latwiej niz goni. Zeby pasc w zasadzie trzeba samemu sie zabic (ew. z pomoca kota lub ISP). W miedzyczasie zmieniono przepasci tak, zeby byly bardziej upierdliwe. Quo vadis?

Jak padne w PvP to przynajmniej ktos bedzie mial satysfakcje ze mnie przechytrzyl i moje magiki w nagrode. Jak wleze w przepasc emocje sa jedynie negatywne.

Ralandil: PvP gdzie trzeba sie podkladac zeby nie bylo nudno smierdzi ustawką pod lasem :/
Irvin

Re: Propozycje zmian ....

Post autor: Irvin »

Pulp: to czym smierdzi granie na 1:0 i maraton po domenie? a jak umrze dwoch to rozchodzimy sie do domkow...

To maja byc bitwy czy symulator biegow? chodziarzy? sprinterow?

To jest ta "epickosc" i "pro"?
Pulp
Posty: 274
Rejestracja: 21 maja 2009 00:44

Re: Propozycje zmian ....

Post autor: Pulp »

Irvin pisze:Pulp: to czym smierdzi granie na 1:0
W zaleznosci od sytuacji, wyrownana walka, skutecznym zminimalizowaniem strat przez jednych, niewykorzystana sytuacja przez drugich lub fiolkami.

Udany maraton gdy przeciwnik mial znaczaca przewage dawniej byl zwyciestwem, teraz jest formalnoscia.

Jak dla mnie graj sobie na 8:5 czy 0:7, pytanie czy przeciwnik pozwoli Ci odejsc z zaplanowanym wynikiem, a zawsze lepsze to niz ciagle 0:0.
Urs
Posty: 61
Rejestracja: 09 lis 2011 17:05

Re: Propozycje zmian ....

Post autor: Urs »

Pvp jak element balansujacy poziom graczy przestal dzialac jakis czas temu...wiec po co kara % przy zgonie z reki graczy ? Jak dla mnie powinna zostac przniesiona na umiejetnosci. Zgon = wydatek. Wydatki = ruch w cechu...

Mozna do tematu podejsc tez troche inaczej. Dlawik ustawiony jest na konkretnym poziomie. Jesli giniesz majac zwiedzil kara za zgon jest 0% jesli giniesz majac poziom wyżej tracisz 10% i w gore... :) to tak w ramach dbania o zdrowie niektorych expiarzy...


p.s.
Tyle opcji...mozliwosci kombinowania az mnie dziw bierze ze wizowie nie eksperymentuja na nas... wszystko takie przemyslane... przeciez arkadia to nie organizm zywy tylko sterta kodu ;) efekt nie bedzie sie podobal to cofka i tyle.
Irvin

Re: Propozycje zmian ....

Post autor: Irvin »

Urs juz ci odpowiadam to co slyszymy od lat

... Bo wizom nikt za to nie placi, nikomu sie nie chce/ nie ma czasu/ ma zycie...

Albo obecna gwardia dowodzaca wlasnie taka arke sobie wysnila i dla nich jest OK.

Re Pulp zgadzamy sie w jednym, obecny stan rzeczy jest nie do przyjecia ;). Rodzaj zmian to juz kwestia preferencji.



P.s. zapomnijcie o otworzeniu gildii jak czesc/ wiekszosc nie ma/ ma nie dzialajaca zbugowana obrone
Awatar użytkownika
Sadriviel
Posty: 79
Rejestracja: 23 mar 2016 07:37

Re: Propozycje zmian ....

Post autor: Sadriviel »

[Tutaj byłby gif Micheal'a Jackson'a jedzącego popcorn, gdyby Wizowie nie usuwali takich postów.]

That's quite entertaining. Please, continue. :twisted:
Cierpliwość i spokój nie są moimi cnotami.
Numeron
Posty: 138
Rejestracja: 31 paź 2010 08:30

Re: Propozycje zmian ....

Post autor: Numeron »

Nikt tez nie wspomnial o tym jak to "mozliwosc bezkarnego zabijania" wsplywala na rpg.

Kiedys gdy ludzie spotykali mutantow, ogry, berkserkerow, zakon, komando albo umieral na dzien dobry, albo modlil sie duchu "oby sie mnie nie zajebali, oby nie dojebali sie do niczego". Takie sytuacje wplywaly tez na zachowanie samych postaci, nikt nie strugal kozala, naprawde bal sie o swoja postac, a teraz co? Ludzie (i nieludzie) w dosc sporym stopniu zamieniaja sie w burakow, tej gildii nie nielubie, to im napyskuje a jak mi cos zrobia to zglosze wizom. Kurwa bezsens.

Jezeli do administracji nie docieraja slowa ludzi, ktorzy po prostu lubia rozbijac czaszki, to moze slowa o REALIZM utraty zycia postaci dotra?
Tryggvi
Posty: 141
Rejestracja: 08 gru 2013 02:28

Re: Propozycje zmian ....

Post autor: Tryggvi »

Zabilbys sobie kilku gpkow, co? Korci pokazac kto jest Panem Arkadii a kto plebsem?
Awatar użytkownika
Xion
Posty: 180
Rejestracja: 12 lut 2009 21:10
Lokalizacja: Opole

Re: Propozycje zmian ....

Post autor: Xion »

Zdradzę wam (panowie "z kuluarów") pewną tajemnicę. Postarajcie się nie omdleć z szoku.

Otóż mimo faktu, że "w kuluarach" (a teraz dodatkowo w tym temacie) namiętnie wzdychacie do powrotu częstego i łatwego rozbijania czaszek oraz REALIZMU (sic!) utraty życia postaci (chociaż ja biedny zawsze myślałem że realistyczna utrata życia to brak zmartwychwstania, ale niech już wam będzie), to wydaje się, że obecnie Arkadia stara się ludzi do grania jednak zachęcać a nie odwrotnie. I mimo, koledzy, że rozbijanie czaszek jest takie fajne, pr0 i w ogóle, to za cholerę się w tą wizję nie wpasowuje. Co gorsza... uwaga... większość graczy bynajmniej za tym rozbijaniem nie tęskni.

A żeby było zabawniej - utrudnienie PK i zmniejszenie kary za zgon wcale nie spowodowało że wy, drodzy wielbiciele rozbijania czaszek, z muda zniknęliście. Zatem kto na tym wygrywa? Obecna wizja rozwoju muda wygrywa. Bo że ktoś tam (wy) sobie popłacze, że musi kogoś ganiać przez 3h i na dodatek nie może go utłuc, to naprawdę nie jest przełomowe zdarzenie.


PS.
Jedną rzecz dopiszę, bo może to też wam umknęło - to nie jest rok 2005 i Arkadia nie jest już mudem dla napierdalających 15h dziennie oraczy, natomiast coraz mocniej (i słusznie) zdaje się być skierowana na graczy casualowych, przede wszystkim po to, żeby utrzymać ludzi którzy już tych 15h dziennie od dawna nie mają. A casuali też raczej rozbijanie czaszek (w dodatku głównie ich postaci) niespecjalnie kręci. Deal with it.
Życie jest sumą przypadków.
Irvin

Re: Propozycje zmian ....

Post autor: Irvin »

Ta bo ty jestes Bogiem wszystkich casuali i wszyscy mysla tak jak ty...

Idz Xion pierdolnij deklem o sciane i sie ogarnij.

Ja gram casualowo, mam 2 letniego syna i niewiele czasu, a z chęcia bym sie zalogowal i pofajcił solidnie.
Niestety teraz przechodzacego ogra nawet nie dziobne bo dostane zaraz z pioruna.


NIe znikneli ? naprawde? to powiedz mi ze ludziom bylo tak fajnie dobrze i ciekawie na mudzie, ze nagle wiekszosc stowo wymarla...

Co mutki maja sobie erpegowac na puchach?
Scoia ma walczyc z npecami w Daevon?

Kpisz sobie?

Co ma wogole czas na gre do bitew i walk ty wolisz spedzic 3 godziny zachwycajac sie drzewem na lokacji a ja wole przybombic w leb jakiemus przeciwnikowi.
Ja spedze czas jak chce i ty...
ODPOWIEDZ