Re: Nozownik
: 29 lip 2015 23:09
Troal, podobne pytanie już padło.
Oficjalne forum Arkadii, polskiego MUD-a, tekstowej gry fabularnej.
https://arkadia.rpg.pl/forum/
Ciekawy post. Dzieki za jasne ujecie sprawyTrfog pisze:Moim okiem:
O partyzancie mozna powiedziec, ze jest 'bardziej' stworzony do gry zespolowej, bo nie mozna ukrywac, iz czesc jego mechaniki jest ulozona tak, aby jak najprzyjemniej gonic wroga (ktorego najlepiej chwile wczesniej znalazlo sie poranionego na expie) Cios w plecy jest traktowany jako z drugiej linii, tj. odpala mu sie wiekszy dmg. Ma tropienie i innego tego typu pierdoly, no i oczywiscie najwyzszego po fanatyku duala, co powoduje, ze zacina sie duzo-duzo mniej od nozownika.
(...)
W kazdym razie, jako jeden z dwoch zawodow poslugujacych sie sztyletami, nozownik jest to solidny zawod, a do tego ma praktycznie wylacznosc na bronie w skrzyniach gildiowych. A same sztylety sa na tyle roznorodne, ze nikt nie powinien narzekac. Choc zdecydowanie fajniej byloby miec sztylet w jednej, a miecz w drugiej! (docelowo krwiaka i palasz wiedzm!)
Pzdr.
Traktowany przez kogo? Chyba tylko przez Ciebie.Trfog pisze:Cios w plecy jest traktowany jako z drugiej linii, tj. odpala mu sie wiekszy dmg.
Pewny jesteś? Ostatnio jak sprawdzalem, nożownik nie tylko miał wyżej dual od partyzanta, sztylety miały jeszcze bonus do duala, dzięki czemu nożownik jest "stabilniejszy".Trfog pisze:no i oczywiscie najwyzszego po fanatyku duala, co powoduje, ze zacina sie duzo-duzo mniej od nozownika.
Ja tę zmianę odczułem na ogrze legioniście, tak że nie snuł bym tu zbyt daleko idących domysłów. Po prostu obcięto defens przeciw grupkom slabych mobów. Problem w tym, że zawody ofensywne mają exp na wszystkim, a legionista tylko na grupach. Ja musiałem zrobić dwa kroki do tyłu, bo to co wcześniej biłem płynnie, po zmianach kopało mi dupem.Trfog pisze:Dlatego tez zdziwila mnie ostatnia zmiana z unikami, gdzie obcieli ewidentnie jedyny zawod, ktory na unikach bazuje.
Ilane pisze:Expo na ogólnie dostępnych ekspowiskach:
Nożem solo:
-złom dobry: poniżej 20min.
-magiki: 15min.
Partyzant solo:
-złom dobry: 30min.
-magiki: poniżej 20min.
A ogólnie. Exp na idlu poniżej 35min i exp z ogarnianiem/lamaniem/zaslonami poniżej 25min. To takie okej staty
Bonus:
-partyzant i legionista magiki: 9min, ale to w super tajnym miejscu
Bonus 2:
-zielarz solo przed zmianami z dobrym złomem: poniżej 15min
-myśliwy w drużynie 2 osobowej z dobrym złomem: poniżej 10min
Power gaming!
Edit: postaci na zwiedził/wielce, w zależności od passy