Strona 2 z 5

Re: Opcje skrocone opisy ciosow

: 12 lip 2015 01:04
autor: Larius
Tercoral po tylu latach... w końcu Cię popieram. Dobry pomysł.

Re: Opcje skrocone opisy ciosow

: 14 lip 2015 17:06
autor: Molu
Ja tez popieram. Dlatego wybralem odpowiedz nr 3

Re: Opcje skrocone opisy ciosow

: 17 lip 2015 17:30
autor: Cochis
Jak dla mnie pomysl ok.

Re: Opcje skrocone opisy ciosow

: 17 lip 2015 22:40
autor: Fung
Swego czasu myślałem, że fajnie by było zgłosić i nawet opisałem system, ale potem zrobiłem #gagi i troche zapomniałem.
Jeśli ktoś uzna, że to dobry pomysł, niech skopiuje i zgłosi na Arkadii, albo może przedtem możemy to jeszcze ulepszyć tutaj na forum?

Kod: Zaznacz cały

==== POMYSL ====
Co mozna skrocic:
1. Skasowac ciosy ponizej % progu hp (np 10%, chodzi o unikniecie spamu ledwo muska, jednoczesnie kasuje tez unikniete/sparowane/nietrafione gdyz nie zadaja one obrazen)
2. Usunac nazwe broni i lokacje ciosu z opisow ciosow
         Ranisz kedzierzawego zoltoskorego hobgoblina wielka cwiekowana maczuga, trafiajac go w korpus.
     na: Ranisz kedzierzawego zoltoskorego hobgoblina.
3. Skrocic spece zadajace obrazenia do opisow zwyklych ciosow (opisy wg % obrazen)
4. Skasowac obronione ciosy

opcje pokazuj CIOSY:  wszystkie (jak tereaz)
                      raniace (aplikuje 4)
                      istotne (aplikuje 1) 
                      zadne

opcje SKROC ciosy:    wylacz/wlacz (aplikuje 2)

opcje cios SPECJALny: wlaczony
                      wylaczony
                      skrocony (aplikuje 3 dla wszystkich ciosow specjalnych 
                                  zadajacych obrazenia - w tym zadanych przez przeciwnikow)

Jesliby zmiany zostaly wprowadzone, mysle ze przydatne byloby naprawienie/przywrocenie
wyswietlania "Koncentrujesz sie na walce z" przy wejsciu na lokacje.

Re: Opcje skrocone opisy ciosow

: 18 lip 2015 11:12
autor: Nuzu
A dla obrońców RPGa i pracy włożonej w opisy zablokować tą opcje dla żółtodziobów.

Przecież już nawet są opcje w tym stylu!


KROTKIE opisy lokacji: Wlaczone
OPISYWANIE walki innych: Wylaczone
Wyswietlana KONDYCJA: Skrocona

Re: Opcje skrocone opisy ciosow

: 19 lip 2015 18:34
autor: Bam
Z jednej strony, ktoś pracował nad tym tak samo jak nad opisami lokacji. Z drugiej jednak strony w większych starciach nawet expienie jest mało czytelne przy użyciu słabo skonfigurowanego klienta, a to chyba nie klient powinien stanowić o tym czy gra jest przyjemna w odbiorze czy nie ;)

Re: Opcje skrocone opisy ciosow

: 26 lip 2015 11:36
autor: Wilibald
To bylaby juz lekka przesada. Wizowie maja wazniejsze rzeczy do zrobienia niz cos, co kazdy gracz moze sobie zmienic z poziomu klienta prostymi subami.

Re: Opcje skrocone opisy ciosow

: 26 lip 2015 17:51
autor: Talisa
+1 wilibald,
ale w zamian, za pozwoleniem wizow, mozna byc zrobic repozytorium patternow do specow na Wiki - wylapanie wszystkich mozliwosci samego GP speca zajelo mi miesiac.

Re: Opcje skrocone opisy ciosow

: 08 sie 2015 22:10
autor: Barag
Pomysł bardzo mi się podoba.
Nie mam ochoty kontr-skryptować godzin czyjejś pracy żeby sobie rozjaśnić grę.
Nie kręcą mnie opisy ciosów specjalnych, szczególnie że część brzmi jak pisana na siłę.
To czy wizowie mają ważniejsze rzeczy do roboty pozostawiam decyzji samych zainteresowanych.
Pozdrawiam

Re: Opcje skrocone opisy ciosow

: 09 sie 2015 09:18
autor: Trfog
Jezeli wizom to zajmie zalozmy 20h, a skorzysta na tym okolo 500 unikalnych graczy, ktorych ma arkadia, to chyba bardziej oplacalne niz kazdy z graczy poswiecajacy 10 h (czyli w sumie 5000 godzin) na poprawe wlasnych skryptow i gagowanie ciosow... A do tego nie kazdy napisze skrypt, ktory jedna komenda mu bedzie uruchamiac, wylaczac te opisy na zawolanie, bo po prostu nie kazdy umie. Np. sa sytuacje kiedy konieczne jest, zeby wszystkie smieciowe opisy byly wylaczone (uniki/parowanie), a wyjdzie to na plus samej arkadii, odciazajac ja.