Strona 1 z 5

Opcje skrocone opisy ciosow

: 11 lip 2015 17:15
autor: Tercoral
Czy widzielibyscie na arkadii "opcje skrocone opisy ciosow". Zamysl jest taki ze zamiast 3 linijek speca dostawac jedna skondensowana.

Tak z czystej ciekawosci chcialbym poznac statystyke.

Re: Opcje skrocone opisy ciosow

: 11 lip 2015 18:07
autor: Hurio
Trzy linijkowe opisy to sa finishery, reszta takich opisow sa sporadyczne, fanatyk lub nozownik ma tak dlugie, reszta raczej nie i sie zamyka w 2 liniach.

edit.
Tercoral pisze: Ja bym widzial na arce opcje skrocone opisy ciosow ogolnie. Ale zaraz obroncy rpg sie rzuca ze jak to tak moze byc. Przeciez to splycanie gry, obraza dla piszacych opisy itp.
Rpgowcy beda sobie mogli nie ruszac tej opcji, a osoby zainteresowane sami sobie skroca lub juz graja ze skryptow/shelli z takowymi skroconymi opisami. A reszta albo jest zbyt leniwa, albo nie ma odpowiednich patternow, albo wywodzi sie z gier graficzny gdzie im cyferki na ekranie wyskakiwaly przy trafieniu.

Re: Opcje skrocone opisy ciosow

: 11 lip 2015 18:17
autor: Nuzu
Jeszcze opcje chybione/wyparowane/uniknięte... #gag ;)

Żeby nie było, jestem za.

Pytanie co na to wizowie i ile pracy to wymaga.

Re: Opcje skrocone opisy ciosow

: 11 lip 2015 18:27
autor: Cron
Osobiscie uwazam, ze to pewnie dosc duzo pracy. A Wizowie maja na pewno mase innych projektow.

Ale pomysl jest swietny. Wiekszosc graczy i tak uzywa subow. Byloby to sporym ulatwieniem.

Re: Opcje skrocone opisy ciosow

: 11 lip 2015 18:42
autor: Tercoral
Nie wiem jak wizowie to zrobia, ale
Taki smieszny pomysl mi przyszedl do glowy.
opcje walka wylacz i nie pokazuje zadnych ciosow.
ale "pod maska" idzie caly czas gmcp wedle jakiegos wzoru podanego dla ogolu i mozna se z tego zrobic ladne suby.

Re: Opcje skrocone opisy ciosow

: 11 lip 2015 19:31
autor: Trfog
Dalem 'TAK' a do tego dodam, ze fajnie jakby byla opcja wylaczenia pokazywania sparowanych/uniknietych ciosow. Bez przymusu gagowania wszystkiego samodzielnie. Mniej zzerania transferu przez server, mniej lagowania przy duzych walkach, same plusy. :)

Re: Opcje skrocone opisy ciosow

: 11 lip 2015 19:39
autor: Narmaniel
Dostaliśmy mapę. Dostaliśmy kolory. Dostaliśmy oficjalnego klienta. Dostaliśmy GMPC. Dostaliśmy mniejszą karę za zgon. Czy kiedykolwiek gracze Arkadii zostaną usatysfakcjonowani?

Re: Opcje skrocone opisy ciosow

: 11 lip 2015 19:41
autor: Nuzu
Narmaniel pisze:Dostaliśmy mapę. Dostaliśmy kolory. Dostaliśmy oficjalnego klienta. Dostaliśmy GMPC. Dostaliśmy mniejszą karę za zgon. Czy kiedykolwiek gracze Arkadii zostaną usatysfakcjonowani?
To chyba dobrze, że Arkadia się rozwija.

Re: Opcje skrocone opisy ciosow

: 11 lip 2015 19:46
autor: Tercoral
Tylko gmcp jest dla starych graczy bo reszta gra na kombajnach od momentu pierwszego przyjecia do GZ. :P

Re: Opcje skrocone opisy ciosow

: 12 lip 2015 00:30
autor: Cannard
Nie demonizujmy. Nie bardzo rozumiem, po co "RPGowcy" mieliby bronić flood. Nie widzę wiele "rpga" w czymś, czego się nie ma szans przeczytać przy większej grupie. Ostatnio mam porównanie gry Mushem, gdzie mam podmiany i suby na pudła i webklientem, gdzie tego brak. Pewnie połowa dialogów odpływa sobie nieprzeczytana na tym drugim.

Co do "kiedy gracze będą zadowoleni" - sugerowanie/ankietowanie możliwych ulepszeń to nie jakiś płacz. Projekty niszowe, które się nie rozwijają, umierają. Rafgart nie po to odwala kawał dobrej roboty przy webkliencie, żeby się gracze odwalili albo bo mu się nudzi, tylko po to by w arke się przyjemnie grało (szczególnie tym niezaopatrzonym w własne kombajny). Sugestie, o ile rozsądne nie są grzechem przecież.

Nie będę gdybał, czy łatwiej to zrobić z poziomu MUDa, czy webklienta, od tego są ludzie, którzy się na tym znają ale pomysł, IMHO, wart rozpatrzenia.