Komentarze do pytań do czarodziejów
Re: Komentarze do pytań do czarodziejów
To jak zabic stworka, ktorego solo sie nie da? W dwojke bedzie jeszcze ciezej? Pomysl zupelnie oderwany od rzeczywistosci i nieprzemyslany.
Ostatnio zmieniony 27 lut 2015 11:35 przez Ulik, łącznie zmieniany 1 raz.
- Herenvarno
- Posty: 809
- Rejestracja: 09 mar 2010 11:22
Re: Komentarze do pytań do czarodziejów
Ulik Head Shoot.
Nie każdy jest mile widziany w moim domu. Gdybym wszystkich traktował jednakowo, nikogo nie wyróżniłbym!
Re: Komentarze do pytań do czarodziejów
I co robi w pytaniach
Re: Komentarze do pytań do czarodziejów
Ulik, dobre . Jak pisałam, nie sądzę by było to kiedykolwiek wprowadzone na arkę bo wymagałoby mega kosmicznych zmian mechaniki, jednak idea sama w sobie funkcjonuje w kilku grach typu MMO i sprawdza się dość fajnie. Na tym podejrzewam bazował Aiwazz .
Nazira z Val'Kare, Zarzadczyni Zajazdu 'Bialy Kiel', Naczelna Wiedzma 'Bialego Kla', smoczyca.<3
Re: Komentarze do pytań do czarodziejów
No dobrze, gwoli wyjaśnienia:
Ulik tempa dzido :] Jeżeli atakujesz np. trolla i załóżmy ma on siłę 1 to jak lejesz go z kimś to ma siłę 1.8 a nie 2 dlatego że masz bonus za np. odwracanie uwagi, kombinację umów etc. A expa dostajecie nie X/2 każdy tylko X/1. Chodzi o to, żeby można było iść gdzieś w większym teamie i było tak samo fajnie expownie. Minus taki, że ciężej będzie coś "wyciąć na szybko" w większym teamie. Taka luźna koncepcja, wartości przykładowe.
Vrust: Jak Ci powiem, że czeka na autobus to i tak nie uwierzysz.
Herenvarno: Ty chyba jesteś tą półelfką z dowcipu o dwóch orkach i półelfce.
Ulik tempa dzido :] Jeżeli atakujesz np. trolla i załóżmy ma on siłę 1 to jak lejesz go z kimś to ma siłę 1.8 a nie 2 dlatego że masz bonus za np. odwracanie uwagi, kombinację umów etc. A expa dostajecie nie X/2 każdy tylko X/1. Chodzi o to, żeby można było iść gdzieś w większym teamie i było tak samo fajnie expownie. Minus taki, że ciężej będzie coś "wyciąć na szybko" w większym teamie. Taka luźna koncepcja, wartości przykładowe.
Vrust: Jak Ci powiem, że czeka na autobus to i tak nie uwierzysz.
Herenvarno: Ty chyba jesteś tą półelfką z dowcipu o dwóch orkach i półelfce.
Re: Komentarze do pytań do czarodziejów
Sprawdza sie bo zupelnie inne sa zalozenia gry. Gracz solo moze zabic wszystko. Wtedy mnozenie ma sens. Solo Arki mozna poznac polowe, a jesli ma sie glada to troszke wiecej jesli ten kawalek sie nie zaslania . Kontekst ma znaczenie, that's all
Aiwazz: a jaki mnoznik maja wichty? A jaki smok? A jaki szczuroogry? a jaki demon khorna? A jaki wipper? Nie te podstawowe zalozenia gry Taki mnoznik nawet jak o gre o gnomach i mutantach jest nielogiczny.
Aiwazz: a jaki mnoznik maja wichty? A jaki smok? A jaki szczuroogry? a jaki demon khorna? A jaki wipper? Nie te podstawowe zalozenia gry Taki mnoznik nawet jak o gre o gnomach i mutantach jest nielogiczny.
Re: Komentarze do pytań do czarodziejów
Dlatego piszę, że to tylko idea, nie konkretne liczby Nie chodzi mi teraz, żeby rozważać czy skoro troll ma 1.8 to wicht powinien mieć 1.75 czy raczej 2.1 - chodzi o to, tylko i wyłącznie, żeby można było pójść w większym teamie, pociąć moby itp. Punktem wyjścia miałby być stan aktualny.
Re: Komentarze do pytań do czarodziejów
Nie chodzi mi o cyferki, ale o poziom skomplikowania arki. Kazdy mob ma swoja specyfike i kazdego trzeba osobno zmienic, przetestowac, poprawic, przetestowac, poprawic.
I chyba powinienes dopisac isc wieksza grupa i wciaz miec postep w 25 minut najlepiej zeby moby mialy tez mnoznik na zloto i jakosc sprzetu
Konczac: wiem ze jest problem z tak efektywnym expem przy 4+ osobach, tego nie neguje, ale magicze mnozniki i snotlingi ktore walcza jak trolle bo je atakuje piec osob to rozwiazanie raz zbyt roboczogenne, a dwa zupelnie kupy sie nie trzymajace jesli chodzi o klimat gry. W czterech zamiast na expa to po dobry sprzet sie przejsc.. by potem w parach jeszcze szybciej exp lecial
I chyba powinienes dopisac isc wieksza grupa i wciaz miec postep w 25 minut najlepiej zeby moby mialy tez mnoznik na zloto i jakosc sprzetu
Konczac: wiem ze jest problem z tak efektywnym expem przy 4+ osobach, tego nie neguje, ale magicze mnozniki i snotlingi ktore walcza jak trolle bo je atakuje piec osob to rozwiazanie raz zbyt roboczogenne, a dwa zupelnie kupy sie nie trzymajace jesli chodzi o klimat gry. W czterech zamiast na expa to po dobry sprzet sie przejsc.. by potem w parach jeszcze szybciej exp lecial
Re: Komentarze do pytań do czarodziejów
Co kto lubi. Ja wolalbym pojsc w pare osob - fajniej.
Re: Komentarze do pytań do czarodziejów
Zmienna siła moba w grach jest bardzo sztuczna i odbiera frajdę.
Fajne jest, jak mob jest za silny dla postaci, wiec musi sobie go odpuścić i albo podciągnąć siłę, albo przyjść z kolegami, zeby go pokonać. To daje satysfakcję.
Fajne jest, jak mob jest za silny dla postaci, wiec musi sobie go odpuścić i albo podciągnąć siłę, albo przyjść z kolegami, zeby go pokonać. To daje satysfakcję.