Komentarze do pytań do czarodziejów

Forum wieści z Arkadii.
Torgen
Posty: 405
Rejestracja: 13 lut 2009 12:23

Re: Komentarze do pytań do czarodziejów

Post autor: Torgen »

re urisiel
Wydaje mi sie ze dlatego tak zostaly podniesione umiejetnosci do tych 75% zeby czy to mroczne czy wysokie elfy, albo postacie ktore takimi chca grac mogly sie laczyc w grupki i grac po swojemu. Nawet moga sobie konflikt miedzy nimi stworzyc bo umy beda mialy podobny. Chyba juz gildi wiecej nie potrzeba.
Yves
Posty: 121
Rejestracja: 04 sty 2015 16:47
Lokalizacja: Przypupek, peryferie Zadupia

Re: Komentarze do pytań do czarodziejów

Post autor: Yves »

Re: up
Być może gdyby zebrała się odpowiednio duża grupa wysokich/mrocznych/tęczowych/rurzofyh* elfów** to czarodzieje oczarowani chęcią i ilością graczy wzorowo*** odgrywających postacie stworzyliby nową gildię.

* - niepotrzebne skreślić
** - i innych nieludziów i ludziów
*** - definicja pojęcia zależna od osobistych poglądów (przyp. red.)
Po cóż Ci jad z ust sączyć? Czyż serce to nakazało?
Oczyść swe myśli dziecko, byś martwym za życia nie było.
Torgen
Posty: 405
Rejestracja: 13 lut 2009 12:23

Re: Komentarze do pytań do czarodziejów

Post autor: Torgen »

Tylko po co? Sa uwolnione zawody, sa pochodzeniowki, sa skrzynie w bankach. Sa tereny na ktorych dana grupa moze grac? Jak sie skupia w gildie to jak wiekszosc obecnie istniejacych przestana sie logowac i zaczna dzialac innymi postaciami zeby zobaczyc jak jest w innym miejscu. I gildie stana sie 'martwe'. A tak od was zalezy jak dana grupa sie pokazuje.
Bonkil
Posty: 16
Rejestracja: 01 kwie 2015 23:37

Re: Komentarze do pytań do czarodziejów

Post autor: Bonkil »

Moze Kluby beda dobra odpowiedzia na obecna sytuacje. Mamy w tym temacie stagnacje od lat, podobnie jak w przypadku gildii, zadne nowe kluby nie byly tworzone. Po za pochodzeniowkami. To teraz po uwolnieniu zawodow, skrzynkach bankowych i zwiekszonym online, nawet spekulacyjnie zwiekszonym online, moze warto pomyslec o przedefiniowaniu pojecia klubu, tak by dostosowac je do nowo panujacych warunkow.
Na Arkadii sa chyba dwa ciekawe, kilkulokacjowe kluby (Truwerzy i Straz Krain), posiadajace ciekawe i bardzo barwne opisy. Nic tylko sie wczuc i grac. Gdyby jakos ulatwic mozliwosc wiazania sie w kluby, poprzedzone mini projektami, o tych samych wymogach i standardach co zazwyczaj przy pisaniu podobnych projektow, gracze mieliby solidna podkladke do gry i zrzeszania sie w mniejsze grupy niz calokrainowe stowarzyszenia. Ot, luzna mysl.
Zurwen
Posty: 756
Rejestracja: 13 lut 2009 09:37

Re: Komentarze do pytań do czarodziejów

Post autor: Zurwen »

Ależ kluby są niezwykle chętnie przez wizów pisane a przez administracje popierane - o ile są nam przesyłane jakieś projekty. Niestety projekt => wymagane opisy => wymagana praca graczy => nie ma projektów.

Jak ktoś zgłosi barwny i dobrze opisany projekt klubu, to jest olbrzymia szansa, że klub taki powstanie.
Do kontaktów z czarodziejami służy komenda ‚zglos’ (błąd/pomysl/mg).
Awatar użytkownika
Aleksa
Posty: 193
Rejestracja: 02 lis 2014 09:59

Re: Komentarze do pytań do czarodziejów

Post autor: Aleksa »

Gruer ma racje, a propo przezywalnosci sprzetow.

Nie zmuszajcie graczy zeby ich gra zmienila sie w farme magikow 24h/dobe, to troche nienormalne. Obecne czasy daja nam mozliwosc wejscia na gre na kilka godzin i szkoda byloby to poswiecac jedynie na zdobycie sprzetu, ktorego stricte sie nie wykorzysta, bo i tak nie przetrwa(no chyba ze ktos jest no lifem, albo ma mozliwosc grania w pracy).
Mysle ze zywotnosc ow broni, sprzetu czy magikow jest odpowiednia, a jesli powinna byc zmieniona to tylko w celu wydluzenia jej.
Wilki zawsze wyją przed burzą...
Aesanel
Posty: 25
Rejestracja: 24 lut 2010 10:13

Re: Komentarze do pytań do czarodziejów

Post autor: Aesanel »

Zurwen pisze:Ależ kluby są niezwykle chętnie przez wizów pisane a przez administracje popierane - o ile są nam przesyłane jakieś projekty. Niestety projekt => wymagane opisy => wymagana praca graczy => nie ma projektów.

Jak ktoś zgłosi barwny i dobrze opisany projekt klubu, to jest olbrzymia szansa, że klub taki powstanie.
Pamietam jak (przyznaje sie, dla jaj) napisalem "na kolanie" opisy do klubu smakoszy... zdaje sie ze ponizej tygodnia klub juz byl.
Awatar użytkownika
Athalyse
Posty: 78
Rejestracja: 21 lis 2011 20:19
Lokalizacja: Myslovitz - Beuthen

Re: Komentarze do pytań do czarodziejów

Post autor: Athalyse »

Aesanel pisze: Pamietam jak (przyznaje sie, dla jaj) napisalem "na kolanie" opisy do klubu smakoszy... zdaje sie ze ponizej tygodnia klub juz byl.
Niniejszym jeszcze raz dziekuje za komende "smpuknij" :mrgreen:
"-Ciągle muszę mu przypominać, że pali się budynki a gwałci kobiety.
-Gwałci? - przestraszył się Rincewind.
-Słuchaj, on ma 84 lata. Nie niszcz marzeń starego czlowieka."
Awatar użytkownika
Alicia
Posty: 197
Rejestracja: 20 wrz 2009 02:34

Re: Komentarze do pytań do czarodziejów

Post autor: Alicia »

Zurwen pisze:Ależ kluby są niezwykle chętnie przez wizów pisane a przez administracje popierane - o ile są nam przesyłane jakieś projekty. Niestety projekt => wymagane opisy => wymagana praca graczy => nie ma projektów.

Jak ktoś zgłosi barwny i dobrze opisany projekt klubu, to jest olbrzymia szansa, że klub taki powstanie.
Włącznie z klubami wyznaniowymi?
Wysłano kiedyś (bynajmniej nie przeze mnie) projekt wyznawców Dawnej Wiary i pozostał bez odpowiedzi, nawet negatywnej.
Zurwen
Posty: 756
Rejestracja: 13 lut 2009 09:37

Re: Komentarze do pytań do czarodziejów

Post autor: Zurwen »

Żadnego takiego zgłoszenia gracza 'Alicia' nie widzę, także się nie wypowiem nawet o jakości tego konkretnego projektu. Być może poszło do AoP i zostało przeoczone wśród innych wiadomości, albo MG uznało, że nie spełnia wymogów jakościowych. Temat na klub wyznaniowy raczej trudny, projekt musiałby być bardzo sensownie opisany.

Jak ktoś zgłosi klub wyznawców Cthulhu, to nawet z niebianskimi opisami takie coś nie powstanie.
Tak samo, jak ktoś zgłosi klub wyznawców Khaina dla ludzi, ale opisy będą beznadziejne, to też nie ma co liczyć na podpięcie. Pomysłów co można robić to nam nie brakuje.

Warto się oczywiście najpierw zgłosić z dokładnym zarysem projektu. Ale i tak najważniejsza będzie praca opisowa.
Do kontaktów z czarodziejami służy komenda ‚zglos’ (błąd/pomysl/mg).
ODPOWIEDZ